pondelok 16. júna 2014

TAG: I Love Summer

Po jarnom a zimnom TAGu tento letný jednoducho musím dať. (OK, nemusím, ale chcem.) Leto je moje najobľúbnenejšie ročné obdobie a preto mu tento článok s radosťou venujem. Otázky som "čmajzla" z blogu Christine Sanders.

zdroj: http://iheartinspiration.com/quotes/its-always-summer-somewhere/

1. Obľúbený bronzer?
Hahahahaha. Kto čítal môj článok o produktoch, ktoré nepoužívam, ten vie, ale pre istotu to zopakujem - žiadny. Nemám a neplánujem si v dohľadnej dobe žiadny zaobstarať.

2. Obľúbený letný nápoj?
Aj keď pivo inak vôbec nepijem, v lete mám celkom rada ovocné pivá buď typu Radler (grepový) alebo potom belgické (malinové alebo višňové).


3. Obľúbený letný produkt na pery?
Balzam na pery s vysokým ochranným faktorom. Toto leto budem používať ten od značky Kiko.

4. Bazén alebo more?
More. (Prípadne oceán.)

5. Obľúbený produkt na vlasový styling?
Ajajaj. Na toto leto som si zatiaľ žiaden nevybrala. Môjho obľúbenca od Redken prestali vyrábať, tak usilovne hľadám náhradu. Vážne uvažujem o Casual Sea Salt Texturising Spray od Toni and Guy; nejaký texturizér by sa mi hodil, ale neviem, či tento bude to pravé orechové, keďže z popisu som pochopila, že je primárne určený na dlhé vlasy.

6. Opaľovanie alebo samoopaľovacie produkty?
Ani jedno. Slnku sa vyhýbam z dvoch dôvodov - jednak preto, že slnečné žiarenie je hlavnou príčinou predčasného starnutia pleti a druhak preto, že moja pokožka je tak citlivá na slnko, že som schopná sa spáliť o šiestej večer na polozatienenej terase (true story). A samoopaľovacie produkty patria medzi tie, ktoré nepoužívam.

7. Obľúbený letný lak na nechty?
Letným lakom som venovala jeden samostatný článok minulý rok. Najobľúbenejším je "hot pink" odtieň s názvom Kiss me on my Tulips z holandskej kolekcie OPI.


8. Nejaké letné tradície?
Letné shakespearovské slávnosti na Bratislavskom hrade (tento rok to bude prvý raz po dlhej dobe, čo túto udalosť vynecháme), grilovačka u jedného nášho kamaráta, EMMA Dance Day

9. Obľúbená letná vôňa?
Čo sa týka parfumov, tak nejaký vyslovene obľúbený letný nemám. Inak mám rada vôňu kvetu pomarančovníka, jasmín a citrusy. 

10. Obľúbené jedlo z barbecue?
Sladký zemiak, fenykel a feta pečené v alobale, recept mám z BBC Good Food. Fantázia!


11. Obľúbený letný ("summer-proof") produkt?
Vodeodolná mascara - tento rok voľba padla na Clinique High Impact Waterproof a zatiaľ som s ňou veľmi spokojná.

12. Plány na toto leto? (Prípadne aké by bolo moje vysnívané leto.)
Z pochopiteľných dôvodov žiadnu dovolenku tento rok neplánujeme, pravdepodobne budeme len vyrážať na kratšie výlety do okolia Bratislavy alebo k rodičom. Na konci augusta sme pozvaní na svadbu, ktorý sa koná na Liptove, tak si to spojíme s predĺženým weekendom a na to sa dosť teším. A moje vysnívané leto? V nejakom ospalom mestečku na Azúrovom pobreží v domčeku vo vile s bazénom, ráno by som vyhnala Hubbsa na trh pre čerstvú poživeň, cez deň by sme debužírovali pri bazéne, prípadne chodili k moru alebo na výlety a večer by sme na terase za zvuku cikád popíjali vychladené rosé.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.