štvrtok 11. septembra 2014

Wishlist - jeseň 2014

Ani som sa nenazdala a po troch mesiacoch venujem trochu času a priestoru svojim ďalším prianiam, ktoré vysielam do kozmetického vesmíru. Ale pri ich plnení sa viac ako na vesmír spoľahnem sama na seba, je to istejšie ;)


Nie úplne všetko sa z toho minulého podarilo, dve položky presúvam. Až tak nutne som ich nepotrebovala, ich nákup som odkladala a takto to dopadlo. I keď Redken Aerate 08 Bodifying Cream-Mousse už mám objednaný, len do uzávierky tohto článku ma nestihol potešiť svojou prítomnosťou. Ani na Tonique Vitaminé od Bourjois sa zatiaľ nedostalo, ale môj záujem pretrváva, tak snáď nám to výjde teraz.

Na začiatku roka som v TAGu Rok 2014 patrí mne! uviedla tri kozmetické produkty, ktoré chcem mať v roku 2014 doma. Zatiaľ som splnila len jednu položku (recenzia tu) a na tie dve zostávajúce prišiel rad práve teraz - mascara YSL Volume Effet Faux Cils Baby Doll (aby som odľahčila svoj špeciálny mascarový wishlist) a púder Universelle Libre od Chanel (lebo s posledným nákupom od tejto značky som bola nadmieru spokojná a vôbec, máme v našej domácnosti málo Chanel-u).

Minule som sa priznala, že čo sa týka rúžov a podobných farbičiek na pery, zatiaľ som ešte nenašla "to ono". Tak hľadám. Rouge Edition Velvet od Bourjois už majú ten najväčši blogový boom pravdepodobne za sebou, ale u mňa nastal čas na vyskúšanie jedného z nich práve teraz.

Zato o značke Antipodes je v našich krajoch počuť len ojedinele. Ale ja som dobrodruh a otestujem ju za vás a pre vás, teda zatiaľ aspoň jednu vec z ich portfólia a to pleťovú masku Aura s obsahom manukového medu. Využila som záver výpredajov na feelunique a maska už je na ceste.

Čo sa z minulého wishlistu nepodarilo zrealizovať som už prezradila. Teraz sa pozrime na to, v čom som bola úspešná:



Lak na nechty Maybelline Super Stay 7 Days Gel Nail Color som si kúpila hneď v dvoch odtieňoch a o oboch som písala tu.

Recenzia na make-up Chanel Perfection Lumiere Velvet sa nachádza tu.

O šampóne L`Oréal Professionnel Pureté Naturelle som sa zmienila v tomto článku.

Špongia Konjac sa stala súčasťou mojej starostlivosti o pleť a písala som o nej v tomto TAGu (otázka č. 3).

Krém na okolie očí a úst z radu Polyphenol C15 od Caudalie som ešte neotvorila, ale už to nebude dlho trvať a dostane sa na rad a potom o ňom určite napíšem.


PS: Chystám sa aj na Dni Marianne, aj keď teda tá ponuka pre SR nie je žiaden zázrak, v podstate prichádzajú pre mňa do úvahy len nákupy v Marionnaud (zľava 25%), L`Occitane (zľava 20%) a DM (kde je zľava 30% na celý sortiment L`Oréal Paris). Ak bude o čom, tak sa so svojimi úlovkami samozrejme pochválim na blogu.


4 komentáre:

  1. Och Antipodes! nic som od nich este nemala ale ta znacka je priam mega sexi :D snad bude Tvoja recenzia pozitivna a ja si na medovu masku postupne nasetrim :) super vyber tesim sa na clanky a recenzie :) Iza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja aktualna maska od Avene uz ide do finale, takze recenzia na Antipodes Aura by sa mohla objavit coskoro :)

      Odstrániť
  2. Teda takový pěkný wishlist! Já bych brala ten pudr od Chanelu a rtěnku od Bourjois .)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem, rtenka uz je doma vdaka Dnom Marianne, ale na puder si este musim pockat, nemali moj odtien.

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.