štvrtok 13. augusta 2015

TAG: Summer Lovin`

Je vám teplo? Aj mne je, ale nesťažujem sa. Po prvých troch dňoch vysokých teplôt som si na ne jednoducho zvykla a fungujem. Takéto počasie osobne znášam oveľa lepšie ako zimu, takže sa snažím užiť si každý letný deň. A o tom s čím a s kým, sa dočítate v nasledujúcich riadkoch. Ani tento rok totiž neporuším letnú tradíciu a napíšem o svojich momentálnych obľúbencoch (tých z roku 2013 nájdete tu a tých z roku 2014 tu). Aby to malo nejaký poriadok a formu, našla som si letný TAG na YouTube kanále Fleur de Force (ktorý mimochodom nijako zvlášť nesledujem) a odpoviem na položené otázky. Mimochodom, úžasný prvý obrázok som si požičala z Pinterestu, ale inšpirovala ma ním jedna kamoška, ktorú týmto zdravím),


Obľúbený letný rúž?
Nemám to s rúžmi tak, že by som mala nejaké špeciálne na každé ročné obdobie. Minulý mesiac som spotrebovala Rouge Sorbet od Marionnaud a momentálne používam Color Surge Butter Shine Lipstick v odtieni 37 Pink-a-Boo od Clinique a vlastne patrí aj k obľúbeným, pretože mi svojimi vlastnosťami veľmi vyhovuje. Menej som nadšená z jeho zlatistého shimmeru, ale prežijem to. Striedam ho s hydratačným leskom Superbalm Moisturizing Gloss od Clinique v odtieni 02 Raspberry, ale ak mám byť úprimá, úplne najradšej v lete nosím nenalíčené pery, len s trochou balzamu.


Obľubený letný lak?
Vybrať jeden? Nemožné. Niekoľko rokov bol mojím favoritom hot pink Kiss me on my Tulips od OPI (ktorý som si chcela nalakovať tento týždeň, ale zistila som, že je dead a budem sa musieť s ním rozlúčiť, fňuk), minulý rok som si obľúbila 490 Rose Salsa/Hot Salsa od Maybelline z ich radu Forever Strong Super Stay Gel Nail Color 7 Days. A toto leto nosím aj Kiko Nail Lacquer v odtieni 362, čo je výbušná červená s kvapkou ružovej.


Obľúbené bikiny?
Tento článok začína byť úplná anarchia, lebo ani tu nedám jednoznčnú odpoveď. Vlastním totiž dvoje bikiny, a obľubujem oboje (obe?). Červené od Nike mám asi päť rokov a asi by som si s nimi nerušene užívala letá až doteraz, ak by som pred dvoma rokmi pred dovolenkou v Taliansku nezistila, že sa do horného dielu nezmestím (drobné radosti požehnaného stavu). Takže mi pribudli tie s ružovo-fialovým vzorom od O`Neill. Na oboch mi vyhovuje zaväzovanie horného dielu za krkom, myslím, že tento strih lichotí mojej postave.


Obľúbené letné frappuccino zo Starbucks?
Kaviarne Starbucks mám rada a zavítam tam vždy, keď mám priležitosť (ako naposledy pred mesiacom v Brne) a dávam si tam stále to isté – Café Americano (bez mlieka) a nejaký koláčik. Na všelijaké tie kapučína, latučína a frapučína mňa veľmi neužije. Viem, že existujú aj ovocné frapuccina, ale zatiaľ ma žiadne nezlákalo natoľko, aby som ho ochutnala.


Obľúbený sampoopaľovák?
Moja odpoveď by nemala nikoho prekvapiť – žiaden. Ale tónovacie telové mlieko BB Milk od Biotherm by sme asi mohli s prižmúrením oka do tejto kategórie zaradiť, takže ho zaraďujem. Stále som z neho nadšená a stal sa pre mňa jedným z top produktov tohto leta.


Obľúbená letná pieseň?
Aktuálne letné hity ma akosi míňajú, keďže sa pravidelne jedná o nejaké bum-bum spojené každý rok s iným popevkom, raz je to yeke-yeke, potom waka-waka, inokedy brekeke, priznávam, že už sa v tom neorientujem. Ale mám také tri pesničky, ktoré sa mi spájajú s letom od prvého taktu. Breathe od Telepopmusik je letný hlavne kvôli svojmu klipu (aj keď trochu morbídnemu) a je to song, ktorý si púšťam nielen v lete, ale prevažne v zime (cca od novembra aspoň raz do týždňa), keď mi je smutno za letom. (Áno, v zime mi býva smutno za letom. Dokonca som presvedčená, že naše dieťa sa narodilo v zime preto, aby som na nej našla aspoň jednu pozitívnu vec.) Druhá pieseň je dnes už podľa mňa klasika – Summer in the City od Joe Cockera (nech mu je zem ľahká). No a do tretice niečo, čo mi okamžite vylúdi úsmev na tvári – Night Like This od Caro Emerald. Klip sa vraj natáčal v Chorvátsku, ale ak by mi niekto povedal, že to bolo v južnom Francúzsku alebo Taliansku, uverím mu. Bezstarostná atmosféra v ňom mi pripomína nie tak dávne časy, keď sme s kamoškami chodili za horúcich letných večerov "na jeden drink" a často sme sa vrátili domov až ráno (nikdy se nevrátí pohádka mládí).

Obľúbený letný doplnok.
Slnečné okuliare. Stále mám svoje niekoľkoročné Polaroidy, ale tento rok som si kúpila ďalšie a to prekvapivo v DMke. Stáli pár drobných a páčilo sa mi, že sú také veľké. Na moju tvár asi až príliš, ale neriešim to, takéto maxi okuliare som chcela už dávno.


Obľúbená letná vôňa/ parfum.
Huile Prodigieuse od NUXE. Existuje už aj vo forme parfumu, zatiaľ som si ho nekúpila, lebo mám momentálne otvorené dva iné parfumy a už to je na mňa veľa, ale možno o rok. Je to zmes ovocno-kvetinových tónov, hlavu tvorí pomarančový kvet (jupí), bergamot, mandarínka a pomaranč, srdce ruža, magnólia a gardénia a základ vanilka a kokosové mlieko.

Obľúbená letná kniha.
Toto leto som sa ponorila do trilógie od Kena Folletta The Century Trilogy. Popisuje osudy troch generácií viacerých rodín z rôznych krajín, ktoré sa v určitom bode pretnú. Prvá časť sa odohráva počas prvej svetovej vojny, druhá počas druhej svetovej a tretia počas studenej vojny. S každou novou knihou do popredia vstupuje nová generácia a postavy z tej predchádzajúcej ustupujú na okraj diania. V trilógii sú zachytené všetky podstatné svetové historické udalosti, ale aj ich zákulisie (i keď tam je ťažko odhadnúť, čo sa zakladá na pravde a čo je autorova fantázia). Ja som nikedy nemala rada dejepis, ale historické romány tohto typu ma bavia. Navyše, pár epizódami autor zabrúsil aj do našej histórie, v knihách sa napríklad spomína smrť Jana Masaryka alebo Pražská jar. Každá z kníh ma okolo 1000 strán, a tak som opäť raz ocenila svoj Kindle. Čítala som ich v angličtine, ale určite existuje aj český preklad.


Na čo sa najviac teším toto leto?
Tak najprv, na čo som sa tešila a už je za mnou – na našu dovolenku na južnej Morave. Super sme si oddýchli, videli sme nové miesta, pili skvelé víno. Naplánovala som si na túto dovolenku tri konkrétne aktivity – nákupy v Olympii, návštevu akvaparku Aqualand Moravia a obed v nedávno otvorenej reštaurácii Marcela Ihnačáka v Mikulove. Všetky tri sa podarilo zrealizovať k mojej spokojnosti, hlavne návštevu spomenutej reštaurácie vám odporúčam, ak sa niekedy ocitnete v Mikulove. No a teším sa, čo pekné mi ešte toto leto prinesie. Aktuálne čerpám ďalší týždeň dovolenky, z ktorého väčšinu trávime doma, vybavujem nejaké resty, na ktoré nebol celý rok čas, plus zariaďujeme izbu pre nášho chlapčeka. Takže v našej domácnosti prebiehajú organizačné zmeny, ale sú skôr drobného charakeru. A ak by sa nám do konca leta ešte podaril výlet do Viedne, bola by som úplne spokojná. 


2 komentáre:

  1. Pekny tag. Ja si ho dovolim spravit tak narychlo tuna v komentaroch :-)
    Oblubeny letny ruz: nepouzivam
    Oblubeny letny lak: nelakujem
    Oblubene letne bikiny: pekne, modre, s kvietkami
    Obľúbené letné frappuccino zo Starbucks: v zivote som v Starbucks nebola, este nie som ta spravna blogerka :-)
    Obľúbený sampoopaľovák: nepoužívam
    Obľúbená letná pieseň:I'm an Albatraoz
    Obľúbený letný doplnok: slnečné okuliare z optiky
    Obľúbená letná vôňa/ parfum: Gil Sanders
    Obľúbená letná kniha: hocičo nenáročné
    Na čo sa najviac teším toto leto: na ochladenie



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem:) do Starbucksu som chodila, este ked slovo blog mozno ani neexistovalo, takze ja to na nejaku modnu vlnu nehram :) A albatrosa som si pustila, no masaker :D ale zaciatok klipu sa mi pacil ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.