pondelok 18. apríla 2016

Nákupný tip: Clinique butik v Auparku Bratislava

V dnešnom článku sa chcem s vami podeliť o moju skúsenosť s nákupom v špecializovanej predajni značky Clinique v bratislavskom Auparku. Otvorená je cca mesiac a pri mojej poslednej návšteve tohto nákupného centra som sa jej radšej vyhla, z bezpečnostných (pre moje bankové konto) dôvodov.


To je ale už história a ja som sa minulú sobotu doobeda vybrala do Clinique butiku so zámerom kúpiť si make-up a možno ešte nejaké veci k nemu. Po krátkom rozhovore na tému aký typ make-upu hľadám, aké sú moje očakávania a podobne, sme sa dali do skúšania. Konzultantka vybrala dva make-upy - Superbalanced, ktorý som už mala možnosť testovať zo vzorky (viac o ňom píšem tu) a ktorý sa mi javil celkom dobre a Even Better, s trochu vyšším krytím a SPF 15. Všetko bolo veľmi profesionálne, začali sme najsvetlejším odtieňom (Alabaster), ktorý precízne zapracovala do mojej pleti štetcom. Čo sa týka hygieny, nemám čo vytknúť, všetky štetce boli čisté, dezinfkované ešte raz predo mnou a make-up nanášala z chrbta ruky, na ktorý si najprv nalepila transparentnú lepiacu pásku (fóliu?). K Superbalanced make-upu pridala aj korektor a všetko zapúdrovala. V butiku pod umelým osvetlením vyzeralo všetko výborne, pleť bola zjednotená, po začervenaných či problematických miestach ani stopa, make-up som na tvári ani necítila. Pre istotu (ako radia vo všetkých manuáloch) som si išla pozrieť von na denné svetlo a to bolo nemilosrdné - make-up síce tón pleti zjednotil, ale ten bol v absolútnej disharmónni s dekoltom. Vyzeralo to, ako keby som si na žlté telo (aspoň taký tón má moja pokožka na dekolte) nasadila ružovú hlavu.

Vrátila som sa teda do predajne, tvár mi odlíčila, skúsili sme ďalšie dva odtiene v poradí zo Superbalanced, ale tie boli vyslovene oranžové a farebný rozdiel bol viditeľný aj pod umelým svetlom.


Dali sme teda šancu najsvetlejšiemu odtieňu z Even Better, ale situácia sa bohužiaľ opakovala. Ťahal príliš do ružova, než aby som ho mohla s kľudným svedomím nosiť. Bolo mi to fakt ľúto, lebo make-up od Clinique som strašne chcela, keďže okrem jedného púdrového som od nich ešte žiaden nemala. Nanešťastie ponuka odtieňov bola proti.

Napriek tomu som s prázdnymi rukami neodišla. Už dlhšie som si robila zálusk na kontúrovaciu ceruzku na pery, ktorú by som mohla používať s mojím Raspberry Pop rúžom od tejto značky (recenzia tu) a konzultantka mi odporučila Quickliner for Lips Intense v odtieni 09 Intense Jam. Pri téme pier som ostala aj pri druhom produkte - balzame na pery All about Lips, ktorý je nezvyčajný svojim balením a síce mini flakónom s pumpičkovým dávkovačom.


K tomuto nákupu som dostala bonus v podobe setu siedmich miniatúr. Páči sa mi, že je to mix dlhoročných best-sellerov značky spolu s novinkami, ktoré som ešte nemala možnosť vyskúšať. Menovite sú to DDML+ (30 ml), jemný čistič pleti (15 ml) a mascara High Impact (3,5 ml) (tieto poznáte aj z môjho blogu a myslím, že si v blízkej budúcnosti o minimálne jeden z nich zasúťažíme) a z novších produktov parfum Aromatics in white (4 ml, zatiaľ sa neviem rozhodnúť či sa mi páči alebo nie, je to dosť ťažká a drevitá vôňa), dvojica sérum (7 ml) a očný krém (5 ml) z novšieho radu Smart, na ktorú sa osobne teším najviac, a rúž (3,6 g) z radu High Impact Lip Colour v odtieni 13 Flamenco, ktorý je nádherne sýto červený, ale s miernym oranžovým podtónom, ktorého sa trochu obávam, takže ešte neviem, či si ho nechám.


Dobrá správa je, že tento set sa dá získať do 24. apríla pri nákupe dvoch produktov (z toho aspoň jeden musí byť starostlivosť o pleť) exkluzívne v auparkovskom Clinique butiku.

Hoci môj pôvodný zámer mi nevyšiel, z nákupu som odchádzala s dobrým pocitom, že sa mi ako zákazníčke plne venovali, odpovedali na moje otázky, rešpektovali moje rozhodnutie a nič mi nevnucovali. Takto si predstavujem zákaznícky servis a do tejto predajne sa určite čoskoro vrátim (asi nikoho neprekvapí, že som sa zaregistrovala aj do ich vernostného programu). A po make-up pôjdem na ďalší pokus pravdepodobne do Bobbi Brown (a ak bude o čom, aj o tejto návšteve podám hlásenie).

  

7 komentárov:

  1. S týmto býva často problém u Clinique, že majú podtóny makeupov do ružova. Preto som zatiaľ od nich ani ja nemala žiadny a radšej idem do Chanelu alebo Estée Lauder. Ale je to škoda :(. Ale je super, že vizážistka bola taká prívetivá a vyskpšali ste niekoľko odtieňov :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne, Chanel Perfecion Lumiere Velvet je moja posledna zachrana, keby nieco (aj ked viem, ze tebe napriklad nesadol). A vdaka za pripomenutie Estee Lauder, od nich som este ziaden make-up nemala.

      Odstrániť
    2. Hej, Velvet mi nesadol, ale ku klasickému Perfection Lumiére sa budem vracať :).

      Odstrániť
  2. Ja som mala od Clinique Even Better 03 - spokojnost naramna, aj som si odlozila prazdny flakonik, ze by som sa mozno v buducnosti este k nemu vratila.
    V poslednej dobe som ale potrebovala silnejsie krytie a tak som si vzala od Clinique Beyond Perfecting - no a katastrofa !!! Prvykrat v zivote som zazila flaky a mapy na tvari od make-upu. Hrozne volaco.
    Tak som sa vratila do Sephory a podarilo sa mi narazit na prijemnu predavacku, ktora mi venovala spustu casu. Vyskusali sme Marc Jacobs Remarcable - no hrozne volaco, akoby som mala na tvari masku a este Benefit, ktory bol fajn, ale tiez sa mi zdal prisilny.
    Nakoniec sme zakotvili u Clarins True radiance 108 a spokojnost velka, klop, klop :-)

    Inak ale ked mam plet v poriadku, tak jednoznacne najmilsim favoritom je v zime Chanel Vitalumiere a v lete to iste, ale ako mineralny puder.

    PS: Tusim si ale pojdem takuto sympaticku predajnu pozriet v lete zbizka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beyond Perfecting som skusala na jednej liciacej akcii v Marionnaud a tiez farebne katastrofa... Na toho Jacobsa citam take rozporuplne reakcie, zevraj je specificky a strasne hutny, skor ako "korektor" a preto nie kazdemu sadne.

      Clarins make-upy som mala asi tri ak sa dobre pamatam - jeden penovy v kalisku, ktory sa uz nevyraba; Ever Matte a Haute Tenue a na vsetky dobre spominam. Moj odtien bol 103.

      Odstrániť
  3. Takato starostlivost o zákazníka sa mi fakt paci, ked budem mat majblizsie cestu do Blavy musim pozriet, ja som licenkovy maniak :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tam si prides na svoje... licenky Cheek Pop tam maju v strasne vela odtienoch a zaujimavo vyzeraju aj licenky v tycinke.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.