štvrtok 12. mája 2016

Masky od Dermacolu featuring špongia od Oleho

Masky nemôžu v mojej kozmetickej výbave chýbať. Minimálne jedna hydratačná je povinná a podľa potreby ju občas prestriedam s nejakou inou, podľa toho, aký efekt (čistiaci, harmonizačný) sa mi žiada. Od toho sa odvijal aj môj nedávny nákup v butiku Dermacol v bratislavskom Auparku.


Hydratačná maska s názvom HT 3D Hyluron Therapy (v takmer neodfotiteľnom zlatom obale) je výrobcom charakterizovaná ako hydratačná a remodelačná maska s vysokým obsahom kyseliny hyalurónovej. O tej remodelácii si myslím, že je to len zbožné prianie jej autorov (alebo že jedno dvojbalenie nie je dostatočné na preukázanie tohto účinku). Hydratačnej stránke však nemám čo vytknúť, pleť je po použití na dotyk jemná a pôsobí sviežim a oddýchnutým dojmom. Maska sa príjemne používa, vďaka svojej gélovo-krémovej textúre nikam z tváre nesteká a získala si ma aj delikátnou hrejivou vôňou, z ktorej trochu cítim med. Doporučená doba pôsobenia je 15 -20 minút, ale nie je problém natiahnuť tento čas aj na dlhšie. Zvyšky masky potom stieram hubkou, o ktorej ešte bude reč v závere článku. Výhradu mám k množstvu masky v jednom vrecku, na jedno použitie je jej príliš, takže som si ju rozdelila na viac krát. Pri použití jeden až dva razy do týždňa nemá šancu vo vrecku vyschnúť alebo sa inak znehodnotiť (samozrejme ak je pevne zavreté).


Na masku BT Cell ma nalákala recenzia na blogu Monica in Essence. Liftingovú masku som tuším ešte nikdy neskúšala, plus to nadšenie, ktoré išlo z Monikinej recenzie bolo priam nákazlivé. Vzhľadovo je maska podobná tej predchádzajúcej, aj vôňa je takmer totožná. U mňa však po jej aplikácii nastal na tvári menší diskomfort. Trochu to brnelo, mala som najprv dobrý pocit, že maska pôsobí, ale po chvíli (max 10 minút) už to prechádzalo do mierneho štípania a tak som masku odstránila. Pleť našťastie nebola ani podráždená ani červená. Liftingový efekt sa dostavil, mala som spevnené kontúry tváre a pleť bola krásne vypnutá. Viem si predstaviť, že po odporúčaných 20 minútach musí byť výsledok ešte bombastickejší. Bohužiaľ, ani opakovane som to tak dlho s maskou na tvári nevydržala. Nepríjemné pocity zmiernila dávka termálnej vody. žiadne iné ukľudňujúce prostriedky som nepotrebovala.


V oboch prípadoch som na odstránenie zvyškov masky použila celulózovú hubku od značky Ole Henriksen. Kúpila som ju na Feelunique a v podstate som si ju do košíka pridala iba preto, aby som dosiahla limit poštovného zdarma. Balenie dvoch hubiek bolo vtedy v akcii a stálo pár drobných. Keď som otvorila balíček, myslela som si, že ide o kanadský žartík. To čo malo byť akože hubka, bol zlisovaný kruh tenký asi ako výkresový papier. Po namočení však tento plochý disk napučal a zjavili sa na ňom aj póry charakteristické pre špongiovitý materiál. Táto hubka jemne ostraňuje zvyšky masky a vďaka nerovnomernému povrchu predpokladám aj jemný peelingový efekt. Zdá sa mi určite praktickejšia a používateľsky príjemnejšia, ako konjac špongia, ktorú som skúšala v minulosti a ku ktorej som si nikedy úplne nenašla cestu.

   

2 komentáre:

  1. Zaujimave ako ti zareagovala maska, som si myslela, ze ked mne nic nerobi na citlivu plet, tak uz musia byt vsetky zeny s nou v pohode :) SOm teraz skusala aj HT 3D Hyluron Therapy a ta ma az tak neoslovila, nie je zla, ale skor priemer, ako hydratacna sa mi ale az tak nezdala.
    A dakujem za spomenutie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) ta reakcia je mozno dana tym, ze momentalne pouzivam tonikum, ktore moze sposobovat zvysenu citlivost pleti... este dam tomu jeden pokus, ked budem mat inu pletovu rutinu.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.