pondelok 14. novembra 2016

Starostlivosť o pleť - jeseň 2016

Dnešný článok som mohla ilustrovať symbolom troch zelených šípok tvoriacich trojuholník, bude v ňom totiž dosť veľa recyklovaných info z tých minulých. Ale neochudobním vás ani o novinky. Pre prehľadnosť som produkty rozdelila na fotkách podľa toho, či patria do rannej alebo večernej rutiny.


Pokračujem v používaní pleťovej vody Hydrabio Tonique od značky Bioderma, a to na rannú očistu (veľmi jemnú, lebo veď pleť sa počas spánku nemá kde a ako ušpiniť) a osvieženie pleti. Stále som s ňou rovnako spokojná ako cca pred štyrmi mesiacmi, keď som ju začala používať. Myslela som si, že sa u nás nepredáva, ale nedávno som na ňu natrafila v DMke v OC Eurovea (foto som zverejnila na FB). Jej cena je síce "mierne" nadsadená, ale ak premeníte body za zľavu 25%, bude to pre vašu peňaženku znesiteľnejšie.

Ako denný krém následne použijem Moisture Surge od Clinique. O mojej nehynúcej láske k nemu som už na blogu písala nespočetnekrát (napríklad tu). Je to už moje druhé tohtoročné balenie. Pre mňa je ideálny hlavne na koniec leta/jeseň. Momentálne studené počasie mňa aj moju pleť trochu prekvapilo a občas ku koncu dňa som zvykla cítiť na čele a v okolí nosa pnutie a suchosť. Preto som vytasila adekvátne zbrane, aby sa účinnosť krému zvýšila.

Jedná sa o ampulky Sothys obsahujúce hydratačnú starostlivosť, konkrétne dávku kyseliny hyalurónovej, ktorá, ako je dobre známe, jednak viaže vodu a druhak zabraňuje jej stratám z pleti. Tekutinu z ampulky používam ako sérum, teda pred nanesením krému. Tomuto produktu chcem čoskoro venovať samostatný článok, preto momentálne viac o ňom  nenapíšem. Iba ak to, že funguje presne tak, ako od neho očakávam.

Ranný rituál krásy zakončujem balzamom na pery od Bobbi Brown, na ktorý som tak trochu pozabudla, ale opäť sa vrátil na moje výslnie. Stále zápasím s naberaním, mohol by sa pod prstami viacej topiť, ale čo sa týka hydratácie a ošetrenia pier, nemám výhrady.

Počas dňa nosím v kabelke balzam Labello Med Protection SPF 15, k jeho použitiu sa väčšinou dostanem až popoludní. Doobeda nosím rúže a keď sa počas obeda z pier stratia, už sa mi veľmi nechce sa znova rúžovať a ostanem len pri balzame. Je fajn, žiaden zázrak, ale ale svoj job urobí.


Vo večernej rutine sa objavil nováčik, odličovací olej od značky Caudalie. Prezentovaný je vo vysokom a štíhlom flakóne s travel-friendly veľkosťou (100 ml). Charakterizuje ho vôňa horkej mandle. Kto pozná mandľové telové mlieko o Justu (písala som o ňom tu), tak už vie; voňajú takmer rovnako. Olej je na môj vkus dosť riedky a na celú tvár a oči tri (predpisované v návode) dávky z pumpičky určite nestačia. Hlavne, ak som mala vodeodolnú mascaru; vtedy som musela 1-2 dávky pridať. Od odličovania očí týmto olejom som však po pár použitiach upustila, nebolo mi to totiž vôbec príjemné. Olej v očiach síce neštípe, ani nevytvára hmlu, no napriek tomu mi oči chvíľu po použití slzili. A bez toho sa naozaj zaobídem. Je to nemilé, lebo by som si najradšej oči odličovala zároveň s tvárou (ktorú mimochodom odlíči dokonale bez zanechania mastného filmu), ale nebudem to siliť.

Na oči preto používam odličovač vodeodolného make-upu od Maybelline, o ktorom som nedávno písala v tomto článku. Nemám k nemu čo dodať, iba že som s ním aj naďalej spokojná.

V prípade, že nemám "maskovací večer", na odlíčenú pleť (mimo očí samozrejme) aplikujem pomocou vatového tampónu Glow Tonic od Pixi. Tento produkt sa do mojej rutiny tiež vrátil po pauze (v lete som ho nepoužívala kvôli obsahu kyselín a možnej zvýšenej citlivosti na slnko). Mal by pleti priniesť jas a zjednotiť jej tón. Asi ho nepoužívam pravidelne alebo dostatočne dlho, ale zatiaľ nejaké mega účinky nepozorujem. Je to ale veľmi príjemný produkt (vonia ako lipové kvety) a pleť vôbec nedráždi, takže mu dávam šancu.

Aj aktuálna očná starostlivosť sa už na blogu ukázala. Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment je veľmi dobrý očný krém so slušnou hydratáciou, ale pripadá mi, že nie lepší ako napríklad All about Eyes od tej istej značky. Jeho vyššia cena pritom nie je priamo úmerná kvalite a účinnosti.

Večernú hydratáciu pleti zabezpečujú tí istí protagonisti ako ráno - Clinique Moisture Surge v kombinácii s hydratačnou ampulkou od Sothys.

Do postele neodchádzam bez balzamu na pery. Tento od REN z radu Vita Mineral som chvíľu mala v kabelke a používala počas dňa, ale nie je mi úplne príjemná jeho vôňa (a chuť). Večer a v noci ju však veľmi nevnímam a teda mi neprekáža, preto dostal balzam svoju druhú šancu. Hydratačne je na vysokej úrovni a pery sú po použití jemné a vláčne až do rána.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.