pondelok 22. mája 2017

RECENZIA: Mascara Eyes to Kill Wet od Giorgio Armani

Pred písaním dnešnej recenzie som sa zamyslela, kedy som naposledy bola paf z parfumérkovej (high-end) mascary. Minulý rok z Heleny Rubinstein (recenzia tu), a to je tak asi všetko. (Teoreticky sem môžem zahrnúť aj mascary High Impact od Clinique a Smoky Lash od Make Up for Ever, ale osobne ich z hľadiska ceny za úplný high-end nepovažujem.) Na blogu sa premlelo mnoho známych firiem, ale výsledky boli nemastné-neslané. Aj keď to neboli úplné katastrofy, niečo tomu chýbalo. A predsa len, ak dám za mascaru viac ako 25 eur, musí na mňa zapôsobiť viac než len dobre.


Kritérium ceny mascara Eyes to Kill s prívlastkom Wet (lebo vodeodolná) od Giorgio Armani nepochybne spĺňa; jej základná cena sa blíži k 40 eurám. Ja som využila pri nákupe 20%-nú zľavu, takže som sa dostala na tridsiatku, ale aj tak to bolo kus ďalej za mojou psychologickou hranicou. A za takúto cenu som rozhodne neočakávala málo.

Jednoduchý čierny obal so strieborným monogramom pôsobí decentne, k značke sa hodí a zaujímavý je aj jeho zužujúci sa tvar. Komunikácia značky okolo tejto mascary využíva zbrojnú terminológiu, a to nielen názvom, ale aj popisom na papierovej krabičke, kde ju označuje za "artilériu" (teda delostrelectvo) pre oči. Ja by som osobne použila subtílnejšie prirovnania, a to hlavne z dôvodu, že mne osobne táto mascara svojimi schopnosťami evokuje skôr vodnú pištoľku (keď sa teda pohybujeme v týchto metaforách).


Väčšina mascár funguje tak, že najprv maľujú ako divé a keď nechcete skončiť s troma zlepenými trsmi, treba kefku pred použitím otierať; po cca dvoch týždňoch si to "sadne", pozmení sa farbiaca hmota a mascara  sa správa rovnako, až jedného dňa úplne vyschne. Eyes to Kill Wet sa správala úplne opačne. Po prvom otvorení bola suchá, kefka prenášala na riasy minimum farbiacej hmoty. Až som sa zo začiatku bála, že mám defektný kus. Postupne sa ale "vypracovala" a aktuálne po troch týždňoch používania je konzistenčne niekde úplne inde. Stále však musím dávať dve vrstvy, čo ma trochu zdržuje, a hlavne to protirečí vyhláseniam výrobcu o bohatých riasach jedným ťahom. 

S čím súhlasím, je dodanie dĺžky a vodeodolnosť; bohužiaľ vo vlastnosti, ktorú najviac vyhľadávam, teda v objeme, má k ideálu ďaleko. Riasy nie sú vôbec rovnomerne obalené. Ich konce majú tendenciu sa zlepovať. Je to škoda, lebo inak som spokojná aj s kefkou (klasické štetiny, na jednej strane hustejšie), ktorá nie je nejako nadmerne veľká a nerobí okolo seba (= na viečku) neporiadok.

Mascaru Eyes to Kill Wet používam vždy s klieštikmi a vytočené riasy udrží celý deň. Odolnosť v bazéne alebo pod sprchou som netestovala - zatiaľ - ale teší ma, že mascara sa ani vo veľmi teplých dňoch (pár ich minulý týždeň bolo) neotláča ani nerozteká. Odličuje sa veľmi ľahko, fungujú na ňu aj micelárne gély, dvojfázový odličovač alebo aj čistiaci olej a oko netreba vôbec prehnane drhnúť.

Táto mascara teda bohužiaľ zaostala za mojimi (nemalými) očakávaniami. Taký ten pocit, že "Fajn, ale." A cena je dôvodom, pre ktorý v tomto konkrétnom prípade žiadne ale neodpúšťam. Ak hľadáte výbornú vodeodolnú mascaru, odporúčam od Catrice Glam & Doll Waterproof (článok tu), dočkáte sa podobného, ak nie lepšieho efektu za takmer desaťnásobne menej peňazí. 


2 komentáre:

  1. Maskara vyzerá dobre, aj riasy sú po nej pekne vytočené. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vytočené sú vďaka klieštikom, ale je fajn, že mascara to vytočenie drží celý deň.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.