štvrtok 1. júna 2017

RECENZIA: Bourjois Healthy Mix Serum Foundation

Ak správne rátam, toto je už moje piate stretnutie s produktom make-upového typu od značky Bourjois. Na blogu mám články o dvoch z nich: o make-upe Healthy Mix tu a o CC kréme 1-2-3 Perfect zasa na tomto mieste. V predblogových časoch som ešte skúsila make-upy Flower Perfection a 1-2-3 Perfect Make-up (nemýliť si s CC krémom). Hoci každý z nich bol iný, v globále mi vyhovovali všetky. Ich prednosťou je spolu s výskytom svetlých odtieňov v ponuke aj nízka cena a dostupnosť.


Hoci práve o nej sa dá v prípade objektu dnešnej recenzie polemizovať. Healthy Mix Serum u nás v oficiálnej distribúcii nenájdete. Pozerala som nejaké e-shopy, našla som ho na jedinom, a aj to iba tmavšie odtiene. Ja som si svoj exemplár objednala z Feelunique (viac v tomto článku), ale tiež som nešla úplne naslepo, ešte vlani na dovolenke vo Francúzsku som si dva najsvetlejšie odtiene poskúšala a zistila som, že ten môj bude 51 Light Vanilla (neprekvapivo ten úplne najsvetlejší).

Po mojich kadejakých peripetiách s make-upom od Bobbi Brown som veľmi rada, že mám k dispozícii make-up s normálnym (= pumpičkovým) dávkovačom a v ľahkom plastovom flakóne. Áno, aj takáto banalita vie potešiť. Akurát to, že je flakón taký vysoký a štíhly, mu mierne uberá na stabilite, a už som ho pár krát nechtiac oplieskala (prežil bez úhony).

Jedným zo slov v názve je "sérum", takže by sa dala očakávať riedka a ľahká konzistencia, ale nie je to úplne tak. Tento make-up je mierne hustejší, akoby gélovitý, ale to sa vôbec nevylučuje so spomenutou ľahkosťou. Najlepšie sa mi do pleti zapracováva prstami (to som zistila, keď boli všetky štetce špinavé), ale z praktického hľadiska najčastejšie používam práve štetce. Veľmi dobre si rozumie s podkladovou bázou od Clarins Beauty Flash Balm (článok tu). Tú som nedávno vybrala z mojej rezervy za účelom dopotrebovania (som cca v polovici), a toto spojenie sa mi tak zapáčilo, že ich odvtedy používam spolu denne.


Healthy Mix Serum dodáva ľahké krytie, v podstate pleť iba zjednotí a zakryje drobné nedokonalosti (na výrazné začervenanie alebo kruhy pod očami si nájdite iných pomocníkov). Preto na aplikáciu nepoužívam Beauty Blender, ktorý pigment čiastočne pohltí a "ukradne" časť z toho už beztak ľahkého krytia; efekt na pleti je potom až príliš naturálny (a na to si nepotrebujem dávať make-up).

Finish tohto make-upu je polomatný, ale v kombinácii so spomenutou bázou sa mení na saténový. To je u mňa žiadúce, len si musím občas v strede dňa zmatniť nos, lebo na ňom rozjasnenie naopak vôbec nevítam.

Ani tento make-up z dielne Bourjois ma nesklamal. Za jedinú relevantnú nevýhodu považujem v úvode spomenutú nedostupnosť na slovenskom trhu. Inak mu nemám čo vytknúť - jednoducho sa zapracúva do pleti, počas dňa neoxiduje ani sa nestráca, nezalieza do vrások, na pleti mi vydrží celý (pracovný) deň. Ľahké krytie mne osobne vyhovuje, hlavne teraz v lete by nejaká "deka" na pleti bola kontraproduktívna. Príjemným používateľským bonusom je ľahká ovocná vôňa, ktorá ale nepôsobí umelo ani vtieravo, a ihneď po aplikácii odznie. Make-up neobsahuje SPF, ale ani to mi neprekáža, počas pracovného dňa som schovaná v kancelárii a ak to bude aktuálne, určite použijem podkladový krém obsahujúci ochranné filtre.

   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.