nedeľa 21. apríla 2013

Lakotéka #1 - jarné tóny - neon & pastel


Keď som písala o základnej manikúre, nespomenula som žiadne konkrétne farebné laky. Dnes to napravím a predstavím prvú časť mojej skromnej zbierky zvanej lakotéka. Nechcela som urobiť jeden článok o všetkých, to by asi bolo nudné, ale rozhodla som sa rozdeliť ich na skupiny podľa ročných období. Začnem jarou. Of course, nikde nie je napísané, že s príchodom prvého jarného dňa používam týchto päť a koniec. Ale k týmto sa jednoducho v jarnom období vraciam najčastejšie. Dali by sa rozdeliť do dvoch skupín: žiarivé neónové a jemné pastelové.

Asi najobľúbenejší z prvej skupiny je sýta korálová červená z minuloročnej holandskej kolekcie OPI - Red Lights Ahead... Where? Pre mňa osobne je to dokonala červená s niečím naviac, ktorá najlepšie vynikne práve v kombinácii s jarnými lúčmi. Krásne sa nanáša a má priemernú výdrž (čo je u mňa cca štyri dni).



Druhá jasná a žiarivá je farba laku Cute as a Button od Essie. Ako som už spomenula v TAGu I Heart Spring, bol to prvý lak od Essie, ktorý som si kúpila. A vlastne prvý profesionálny lak v mojej zbierke vôbec. Už len názov mi vyčarí úsmev na tvári. Jednoducho cute. S popisom farby je to trochu zložitejšie, definuje sa ako svetlokoralová, podľa mňa je to zmes žiarivej ružovej a oranžovej, na dennom svetle prevažujú oranžové tóny, pri umelom zase ružové. Aplikácia je trochu zložitejšia, občas robí "diery", na nechtoch vydrží vrámci priemeru.   

Pastelové variácie reprezentujú tri laky od značky Essie. Prvou je broskyňový s nádychom ružovej s názvom Shop Till I Drop. Hoci farba je naozaj nádherná a svieža, tento lak nenosím veľmi často, pretože sa veľmi zložito aplikuje a výsledok nie je vždy rovnomerný. Na to, aby bol necht rovnomerne pokrytý, si vyžaduje naniesť najmenej tri vrstvy (plus podlak a nadlak), takže to ma trošku otravuje. Škoda, nosila by som ho oveľa častejšie.

Ani studený ružový French Affair nie je úplne jednoduchý na aplikáciu, robí diery a nie som si istá, či práve takáto ružová úplne lichotí môjmu tónu pleti... ale ak si ho niekedy dám, tak práve na jar. Bol súčasťou balenia štyroch mini lakov z rovnomennej jarnej kolekcie Essie z roku 2011. Okrem neho obsahovala ešte modrý Coat Azure (už ho nemám, pred časom odovzdal dušu), nude Topless & Barefoot (o ktorom napíšem, keď sa budem venovať neutrálnym tónom) a fialkový Nice is Nice, ktorým uzatváram moju jarnú výberovku. Je to jemná diskrétna akoby púdrová farba, u ktorej nemám žiadne námietky ohľadom aplikácie (dve vrstvy) ani výdrže (priemer). 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.