štvrtok 13. februára 2014

TAG: All about my hair

Moja vlasová rutina sa od novembra nezmenila, preto nepribudli žiadne nové články na túto tému. Dnes sa ich frekvenciu sa pokúsim zvýšiť aspoň TAGom, ktorý má názov Všetko o mojich vlasoch a ktorý som našla na blogu CamiGMakeup4U2C.

zdroj: http://sassyecards.com/bad-hair-day-solution/
1. Kedy si si po prvý raz dala ostrihať vlasy?
Tak to už sa bohužiaľ nepamätám, bolo to asi v ranom detstve. Ale presne sa pamätám, kedy som si po prvý (a zároveň posledný) raz ostrihala vlasy sama. Teda iba ofinku, takými detskými nožnicami so zaoblenými koncami, aké sme používali v škole. Bolo to v prvej triede a tento môj pokus je zdokumentovaný pre budúce generácie, lebo asi týždeň nato sme sa fotili (na také tie prvácke fotky so šlabikárom).

2. Kedy si si po prvý raz zafarbila vlasy / dala melír?
Na gymnáziu, v maturitnom ročníku (áno, bola som pozadu, ale v našom "vzdelávacom ústave" boli na to prísni). A melír som mala prvý raz asi až keď som už chodila do práce, strašne sa mi páčila Kelly Rowland a jej červený melír, tak som si dala urobiť taký istý (i keď na kratších vlasoch).

zdroj: http://img2.timeinc.net/people/i/2004/04/specials/grammys03/hair/kdchild.jpg
3. Aký je vlasový produkt, bez ktorého nemôžeš žiť?
Úplný základ, teda šampón vyhovujúci môjmu typu vlasov a vlasovej pokožke. Lebo môžete mať všetky stylingové čačky-mačky, ak nemáte dobrú základnú starostlivosť, veľmi to nepomôže.

4. Vlasový produkt, ktorého nákup ľutuješ.
Coiff Nonchalant Piecing and Forming Wax od Fekkai. Prečo, o tom som písala na tomto mieste.

5. Akou farbou si zafarbíš vlasy najbližšie?
Ešte som sa nerozhodla, ale mám na výber z dvoch alternatív - Garnier Color Naturals Creme v odtieni 6 (to už je taká moja klasika) alebo Schwarzkopf Color Mask v odtieni 600 (tú budem skúšať po prvý raz).


6. Aký vlasový produkt si chceš/plánuješ kúpiť najbližšie?
Nejaký stylingový, môj Redken Wool Shake 08 už je takmer na dne, čiže buď si ho kúpim opäť alebo sa pozriem po niečom podobnom, ešte som sa nerozhodla.

7. Je nejaký vyhlásený produkt, ktorý u teba nikdy nefungoval?
Vlasové oleje. Skúsila som Huile Prodigieuse od NUXE aj originál arganový olej privezený z Maroka, veľa ľudi si ich chváli, ale mne akurát zaťažili vlasy a efekt nulový.

8. Čo si myslíš o predlžovaní vlasov?
Pokiaľ to vyzerá prirodzene a niekto si chce takto pomôcť, nemám proti tomu nič; bohužiaľ, veľa dám nemá v predlžovaní/zahusťovaní mieru a potom je to pre mňa vďačným zdrojom humoru. Hlavne ak netrafia odtieň, alebo toho majú napleteného toľko, že si ani nemôžu prejsť rukou vo vlasoch.

9. Pravidlo vlasovej starostlivosti, ktorým sa nikdy neriadiš.
Že si nemám chytať vlasy počas dňa, lebo sa rýchlejšie mastia. Chytám si vlasy aj tvár, je to hrozný zlozvyk.

10. Užívaš výživové doplnky na zlepšenie stavu svojich vlasov?
Nie, ale pred pár rokmi som užívala droždie v tabletách a fungovalo.

11. Kto je tvoj idol čo sa týka vlasov?
V minulosti to bola Linda Evangelista s prezývkou Chameleón, páčili sa mi jej vlasové premeny. Z aktuálnych stars je pre mňa podobným chameleónom Rihanna, mám pocit, že sa jej hodí každý účes. A čo sa týka vlasového stylingu, number one je pre mňa francúzska štylistka a moderátorka brazílskeho pôvodu Cristina Cordula

zdroj: http://coulissesmedias.com/wp-content/uploads/2013/11/Nouvelle-saison-des-Reines-du-shopping-%C3%A0-suivre-sur-M6.jpg

Ak sa vám TAG páči, neváhajte v ňom pokračovať!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.