štvrtok 21. apríla 2016

REN Grab & Go - druhá časť (pleťová kozmetika)

V januári som recenzovala prvú časť setu (článok nájdete tu) a postupne som sa dostala aj k tejto druhej, ktorú tvoria produkty na pleť - čistiaci gél z radu Rosa Centifolia a balzam na pery, denný krém a očné gél z radu Vita Mineral.


Rosa Centifolia Cleansing Gel
Tento čistiaci gél s obsahom výťažkov z ruže stolistej, ružového oleja, polyfenolov a aloe vera má podobnú želé textúru ako šampón či sprchovací gél, o ktorých som písala vo vyššie spomenutom článku. Neobsahuje sulfáty ani mydlo, takže k pleti je veľmi šetrný. Pení veľmi jemne, skôr by som povedala, že na tvári vytvorí taký mliečny povlak, ktorý sa potom opláchne. Vôňa neprináša žiadne prekvapenie - je to ruža, bohužiaľ nie moja obľúbená čerstvo odtrhnutá, ale taká trochu babičkovo-naftalínová. (Na odličovaciu penu Durance, ktorá je mojim meradlom, čo sa týka vône ruží, sa jednoducho nechytá). Používam ho počas dní, kedy nie som nalíčená, výhradne na čistenie pleti, keďže sa nejedná o odličovač. Na oči sa jeho použitie vyslovene neodporúča. Za zmienku stojí aj airtight balenie, teda bez prístupu vzduchu. To znamená, že ako postupne ubúda produkt vo flakóne, zároveň sa vyššie posúva piest vo vnútri a tým zabraňuje spätnému nasatiu vzduchu a prípadnej kontaminácii obsahu. Pre mňa je tento produkt taký niekde medzi. Nie je zlý a napríklad na víkendy mimo domu vyslovene praktický, ale chýba mu niečo, čím by vynikol medzi ostatnými podobného typu.

Vita Mineral Lip Balm
Jediné plné balenie v tomto sete miniatúr bol balzam na pery. V tubičke so skoseným aplikátorom pre ľahšie nanášanie, s obsahom Vitamínu E, masla karité, kakaového masla, agátového medu a nechtíkového oleja, má za úlohu obnovovať, upokojiť a chrániť suché a popraskané pery. To všetko zvláda a navyše na perách zanecháva jemný lesk. Mierne lepí, ale v medziach toho, čo som ochotná tolerovať. Svojimi vlastnosťami mi veľmi pripomína môj obľúbený Superbalm Moisturizing Gloss od Clinique (viac o ňom tu), ale v bezfarebnom prevedení. Jediný a dosť podstatný rozdiel je ten, že tento balzam od REN má pre mňa viac ako problematickú parfumáciu. Dlho som uvažovala, čo mi pripomína, až som si spomenula na aromatizované lesky na pery, ktoré som používala ako školáčka, mali guľôčkový aplikátor a v čase mojej základnej školskej dochádzky boli veľkým hitom. Bohužiaľ dnes mi táto aróma pod nos (doslovne) nejde, a tak uvažujem, že tento balzam budem používať  pred spaním, v noci mi to asi bude prekážať menej. Celkom ma to štve, lebo inak je fakt výborný.


Vita Mineral Daily Supplement Moisturizing Cream
Hydratačný a zároveň výživný denný krém pre všetky typy pleti s komplexom vitamínov (A, E a P) a minerálov (meď, horčík a zinok). Vďaka obsahu šípkového oleja vonia podobne ako čistiaci gél (hoci ten pochádza z úplne iného produktového radu), vôňa sa však po aplikácii stratí. Tento krém vytvorí na pleti matný až zamatový efekt. Preto nemôžem súhlasiť s tvrdením na jeho obale, že pleť by mala byť po použití žiarivá. Ale neprekáža mi to, lebo zmatnenie je pre mňa momentálne žiaducejšie. Hydratuje dostatočne a dobre sa znáša s make-upom. Z tohto setu je to môj najobľúbenejší produkt.

Vita Mineral Active 7 Eye Gel
Ľahký a osviežujúci očný gél s obsahom flavonoidov a vitamínu P podľa popisu bojuje proti všetkým neduhom očného okolia, ale realita je (aspoň v mojom prípade) niekde úplne inde. Gél sa pri kontakte s pletí mení na vodu, ktorá sa do očného okolia okamžite vsiakne. A to je asi tak všetko. Viem, že na posúdenie dlhodobého efektu je jedno takéto mini balenie málo, ale ja mám pocit, že sa nedostavuje ani žiaden krátkodobý efekt. Je možné, že jednoducho potrebujem na svoje okolie silnejší kaliber, ale pre mňa osobne je to najslabší článok celej zostavy.


Môj celkový dojem z tohto setu je rozpačitý. Ak ho hodnotím v intenciách jeho účelu na cesty, jeho zostava mi úplne neulahodila. Napríklad kondicionér bol pre mňa zbytočný, naopak chýbal mi odličovač očí alebo pleťové tonikum. Najviac ma zaujal denný krém, a nebyť tej divnej vône, tak aj balzam na pery. Sklamaním bol očný gél. Ostatné produkty neurazili - nenadchli. Hlavne telová a vlasová časť svojmu účelu poslúžili, ale našla by som rovnako účelné produkty za zlomok ceny inde a ani tá parfumácia, na ktorú som pri duu sprchový gél a telový krém čítala ódy, nebola nič mimoriadne. Jediné moje šťastie, že som tento set kúpila s "black Friday" zľavou 30%, za plnú cenu (okolo 20 libier) rozhodne nestojí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.