štvrtok 29. júna 2017

Spotrebované produkty - jún 2017

Dnes to bude veľmi stručné, za jún som totiž spotrebovala iba deväť produktov a väčšina z nich sa na blogu už objavila, takže nie je dôvod sa košato rozpisovať.


Začnem tým, čo som síce mala už po druhý raz, ale po tretí si to rozhodne nekúpim - antiperspirantom proti nadmernému poteniu Vichy Stress Ressist 72 h (50 ml). Kedysi ma nadchol svojou účinnosťou, ale to je dnes už len bledá spomienka. Toto balenie fungovalo iba (pod)priemerne a navyše ma po použití svrbela pokožka v podpazuší. Ďakujem, už nikdy viac.

Zvyšné štyri "opakovačky" - masku Marionnaud Pick and Go Biocellulose Hydrating Mask, krém na ruky Biotherm Biomains (50 ml), hydratačný lesk na pery Clinique Superbalm Gloss (7 ml) a hydratačno-vyhladzujúcu masku Sothys Masque Hydra-Lissant (15 ml) - si milerada kúpim znova, teda okrem toho lesku, lebo ten sa už myslím nevyrába (alebo k nám nedováža?), ale ešte mám jedno mini balenie v zásobe.

Čistiace tekuté mydlo na ruky v náhradnej náplni (500 ml) od L`Occitane vo verzii Verbena som si kúpila ako náhradu za moje milované marseillské tekuté mydlo, ale bohužiaľ jeho kvalít nedosahuje. Viac som o ňom písala na tomto mieste. Bolo fajn ho vyskúšať, ale nemám dôvod kúpiť si ho znova. 

Emulziu na intímne partie od Rogé Cavailles (200 ml) som si obľúbila, bola jemná, decentne voňala a príjemne sa používala. Ak by bola značky dostupnejšia, určite by som si kúpila ďalšie balenie.

Spotrebovať veľké balenie (400 ml) sprchovacieho gélu od Yves Rocher v parfumácii mandľa + kvet pomarančovníka mi trvalo s prestávkami takmer rok. Keďže táto kombinácia vôní patrí k mojim obľúbeným, plánujem si ďalšie balenie v budúcnosti určite kúpiť, ale radšej ostanem pri tom menšom (200 ml). 

Mascaru Yves Rocher Sexy Pulp (9 ml) som recenzovala tu. Napriek mojim prvotným obavám vydržala pol roka bez vyschnutia; nakoniec sa aj rozmaľovala, takže mi stačilo ju používať v jednej vrstve. Zaradila som ju po bok tých, ktoré považujem za fajn, ale opakovane ju mať nemusím, keďže ma lákajú stále nové kúsky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.