pondelok 28. augusta 2017

Starostlivosť o pleť - leto 2017

Čo už tu veľmi dlho nebolo? Kompletná pleťová rutina, presnejšie jej letné vydanie. Dnes to naozaj vezmem z rýchlika a heslovite, lebo o každom z produktov som už na blogu v nejakej súvislosti písala, ale nebude na škodu dať tomu nejaké poradie a zasadiť to tak celkovo do rámca.


Termálna voda od Vichy prešla zmenou vizuálu a tak trochu aj názvu. Samozrejme samotná voda ostáva taká istá, ako za posledných niekoľko tisíc rokov, tam sa žiadne inovácie nepripúšťajú. Po novom teda mineralizujúca termálna voda obsahuje až 15 rôznych aktívnych minerálov a má posilňovať pleť zvonku. To sa samozrejme ťažko meria alebo overuje, ale mať pleť odolnejšiu voči vonkajším vplyvom je lákavá predstava. Ja ňou začínam deň, štedro si ňou pokropím pleť, nechám pár minút pôsobiť a potom zvyšok odsajem vatovým tampónom.

Nasleduje pár kvapiek Clinique Turnaround Revitalizing Lotion, ktoré aplikujem vtláčaním a pleť je po nich krásne zjemnená a svieža. Aj keď musím povedať, že ma tento produkt už trochu začína omrzievať a po cca ôsmich mesiacoch používania by som najradšej prešla na niečo iné. Ale snáď v budúcom vydaní pleťovej rutiny už bude vo večných lovištiach.

Ľahkú emulziu od Clinique DDML+ neviem nazvať inak ako letná stálica (dôkazdôkaz a dôkaz). Toto menšie balenie zvyknem získať počas roka v rámci nejakého darčeka k nákupu a vždy si ju odložím práve na letné mesiace. Jedná sa o ľahšiu hydratačnú starostlivosť na obdobie, kedy si pleť nechcete zaťažiť nejakou hutnou "dekou", ale pritom vyžadujete bezchybnú hydratáciu. Ja som túto emulziu používala aj na dovolenke na prvotnú hydratáciu pred použitím krému s UV faktorom, teraz na ňu aplikujem priamo make-up a v oboch prípadoch som bola s výsledkom spokojná.


Presúvame sa do večernej časti rutiny, kde sa zabýval odličovací olej s esenciálnym olejom zo slamienky od L`Occitane. Prvá zmienka o ňom na tomto blogu siaha do roku 2015, kedy sa podrobil testu v rubrike Prvé dojmy. A po dvoch rokoch došlo aj na plné balenie. Vieme, že slamienkové produkty L`Occitane sú venované staršej pleti a nie inak tomu je aj pri tomto produkte, u ktorého sa zdôrazňuje prítomnosť esenciálneho oleja zo slamienky ako silného anti-age bojovníka. Okrem odlíčenia pleti sľubuje tento olej aj jej vyhladenie a rozjasnenie, voči čomu som skeptická, pretože u produktu, ktorý sa oplachuje, je doba, počas ktorej môže na pleť pôsobiť, výrazne časovo obmedzená. Ale tak možno prekvapí. Mne stačí, že skvelo odličuje aj vodeodolné produkty, nezanecháva pred očami hmlu ani v nich neštípe. Vôňa je špecifická vďaka prítomnosti slamienky, ale slnečnicový olej v jej kompozícii prevažuje, takže sa to dá zniesť. Celkovo mi tento olej sedí viac ako jeho kolega s maslom karité od rovnakej značky.

Pixi Glow Tonic používam už viac-menej z donútenia, lebo ho chcem doraziť (mám ho otvorený už vyše roka a podobne ako tonikum vyššie od Clinique, už sa mi zunoval), neškodí mi, ale ani nevidím po jeho použití žiadny benefit. Dala som si od neho pauzu na dovolenke, ale na pleti sa nič nezmenilo. Viem, že tento produkt je zlatý grál mnohých beauty guru, pre mňa patrí definitívne do skupiny "nestojí za ten rozruch".

O očnom kréme Creamy Eye Treatment with Avocado od Kiehl`s som písala tu. Treba si zvyknúť na vodovitú textútu, ktorá sa objaví, keď chcete krém zapracovať do očných kontúr, ale inak je tento krém výborný a po cca troch mesiacoch používania ho môžem smelo označiť za lacnejšiu, ale rovnako účinnú alternatívu môjho obľúbeného All about Eyes od Clinique. Pekne hydratuje, vyživí a rozjasní, takže mimické vrásky aspoň opticky ustúpia. A to nie je málo. V bratislavskom nákupnom centre Eurovea už funguje butik Kiehl`s, takže už sa ani nemusíme v prípade záujmu spoliehať na zahraničné zdroje.

Nočný krém Clarins Multi Active Nuit bol spomenutý v tom istom článku a odvtedy sa tiež stal mojim veľkým obľúbencom. Neľutujem, že som si vybrala variant normálna až zmiešaná pleť. Na letné až tropické noci je to ideál - ľahučký, ale silno hydratačný, nelepí a navyše veľmi pekne upokojujúco vonia. Ráno je pleť v skvelej kondícii. Vďaka mini baleniu, ktoré sa ku mne dostalo v darčekovom sete, som ho mohla kontinuálne používať aj na dovolenke; pleť pekne upokojil a neboli na nej badať žiadne známky únavy alebo scitlivenia po dni strávenom vonku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.