nedeľa 28. apríla 2013

Denná starostlivosť o pleť - apríl a máj 2013


prvom príspevku týkajúcom sa dennej starostlivosti o pleť som písala, ako mám ustálenú beauty routine, ako príliš nestriedam produkty a podobne blabla a o dva mesiace neskôr je všetko inak. Ak porovnám toto foto s tým spred dvoch mesiacov, je tam celkom dosť rozdielov. Nevznikli však zo dňa na deň, ale pekne postupne, ako som spotrebúvala a nahrádzala jednotlivé produkty (obaly som si samozrejme ponechala a objavia sa v budúcnosti v seriáli o spotrebovaných produktoch) s tým, že som medzi jednotlivými novinkami nechala niekoľkodňový odstup, aby som mohla identifikovať prípadný zdroj alergie (našťastie žiadna sa nekonala). 

Najprv sa porúčal nočný krém Clinique Turnaround Overnight. Ako som už písala v spotrebovaných produktoch #2, bola som s ním veľmi spokojná, preto som využila zľavový kupón z časopisu Eva a kúpila si nové balenie toho istého krému s príjemnou zľavou 20%. Pár dní na to som dokončila odličovacie mlieko TtDO od Clinique. Nastala dilema, čím ho nahradiť, lebo v rezerve som mala dva odličovacie oleje. Okrem toho z Londýna od Shu Uemura aj Supreme Cleansing Oil od Sephory (suvenír z našej návštevy Prahy v novembri 2012). Nakoniec som sa podľa zásady „first in, first out“ rozhodla pre olej značky Sephora. Keďže je určený na odlíčenie celej tváre vrátane očí, prestala som používať klasický dvojfázový odličovač očného make-upu (TtDO od Clinique), ale nezanevrela som naň, zvyšok som preliala do menšej dózy a ostáva súčasťou mojej cestovnej výbavy. S odličovacím olejom som zatiaľ spokojná, má príjemnú textúru a vôňu; používam však dve dávky namiesto jednej odporúčanej na obale, a to z dôvodu, aby som mala dosť produktu práve na odlíčenie očí. A pri tom by som sa chcela pristaviť. Olej neštípe, oči nedráždi, len ešte stále úplne neovládam to gesto odličovania rukami, keďže som bola zvyknutá na odličovacie tampóny. Ale nevzdávam to, veď prax robí majstra. 

Zmena nastala aj v kategórii balzam na pery. Večerný Sanoflore Miel Nourricier bol nahradený mojim nesmierne obľúbeným NUXE Rêve de Miel. Ráno pred odchodom namiesto  Clinique Repairwear Lip Balm, ktorý už tiež skončil svoju púť, používam Sephora Baume lèvres nourrissant s ochranným faktorom 15. Čo sa týka denného krému, Bioderma Matriciane Multi-Defence  som spotrebovala minulý weekend a odvtedy používam Moisture Surge Extended Thirst Relief od Clinique (jedná sa o cestovné balenie, bolo súčasťou vianočného darčeka). Na rozdiel od Clinique Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator, ktorý som používala v zime, má ľahšiu gélovejšiu textúru a je veľmi osviežuúci.  

Posledné dve výmeny stráží sa udiali u očného krému a pleťovej vody. Dr. Brandt Flaws No More R3p Eye Cream som síce mala len v testovacej veľkosti, ale vydržal celkom dlho. Jeho miesto zaujal  Clinique All about Eyes vo verzii Rich, na ktorý som zvedavá, lebo pred x rokmi som mala verziu Normal a bola som veľmi spokojná. Avene Gentle Toner som nahradila pleťovou vodou Phytomer Rosée Visage.   

Aby som to zhrnula: produkty sa zmenili, ale postupnosť ostáva rovnaká. Ráno pletové tonikum Phytomer Rosée Visage na osvieženie a odstránenie prípadných zvyškov nočného krému. Potom denný krém (Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief), líčenie a balzam Sephora Baume lèvres nourrissant SPF 15. V priebehu dňa Avene Cold Cream Lip Balm. Večer odlíčenie pomocou Sephora Supreme Cleansing Oil (tvár + oči) a tonizácia s Phytomer Rosée Visage. S príchodom slnečných dní som pridala ešte sérum Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector, o ktorom bola reč v specials, po ňom nasleduje nočný krém Clinique Turnaround Overnight. Aj v starostlivosti o očné okolie pribudol ešte jeden krok – sérum Clinique All About Eyes Serum, ktoré som používala pred časom, potom som prestala, ale so zaradením rovnomenného krému som sa rozhodla dať mu novú šancu. Po sére nasleduje spomínaný očný krém Clinique All about Eyes Rich a ako posledný bod večerného rituálu balzam na pery NUXE Rêve de Miel.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.