streda 15. mája 2013

TAG: I Heart Drugstore Makeup

Tento TAG už má asi 100 rokov a pôvodne ma nejako osobitne nezaujal, pretože dekoratívna kozmetika z drogérie nie je zvyčajne mojou prvou voľbou a hovorila som si, že ani nebude o čom písať. Po krátkej úvahe som si však uvedomila, že až tak úplne málo jej nemám a dám tomu šancu. Navyše, lepšie urobiť stručný a výstižný TAG, ako vypisovať nejaké omáčky. Takže here we go, najprv otázka v pôvodnom znení, potom môj amatérsky preklad a odpoveď.  


1, What is your favourite drugstore makeup brand overall? / Aká je tvoja tvoja najobľúbenejšia značka dekoratívnej kozmetiky z drogérie?
Podľa počtu produktov, ktoré vlastním, by to mohla byť značka Maybelline New York. Čo sa týka prezentácie a komunikácie značky, dizajnu produktov a mojej celkovej spokojnosti, určite Bourjois.

2, What are your favourite face, cheek and lip product? / Aké sú tvoje najobľúbenejšie výrobky na tvár, líca a pery?
Tvár - púder Catrice Skin Finish (010 Transparent); líca - Maybelline Dream Touch Blush (07 Plum). Čo sa týka pier, v tejto kategórii nemam víťaza.


3, Least favourite product? / Najmenej obľúbený produkt?
Sú dva a zhodou okolností od rovnakej značky - Rimmel London. Penovým očným tieňom Colour Mousse 8hr (008 Sassy) som bola najprv nadšená, ale vydržal iba asi dva mesiace, potom vyschol, stvrdol a nedal sa použiť. Naposledy ma sklamala farba na pery Lasting Finish 1000 Kisses (500 Unstoppable Red). V prvom rade, balzam sa mi roztopil v kabelke na ceste domov, takže sa dal použiť len s ťažkosťami; v druhom rade ta "fixková" časť vôbec dobre nemaľuje, robí "diery"; v treťom rade sa rozpíja mimo pier a vyzerá neupravene a v poslednom rade 1000 bozkov? To je zlý vtip. Vydržal ich asi tak šesť, obed v sushi reštaurácii a bolo po ňom. Nevydržal ani po dezert. Jediné šťastie, že som ho kúpila s 25% zľavou. Ale za šmejd je aj to veľa. 


4, What is the best make-up bargain? / Aká je najvýhodnejšia kúpa v oblasti dekoratívky z drogérie? 
Čo sa mňa týka, boli to laky Maybelline miniColorama za jedno euro. Vlastním dva - žltý 100 Urban Lemon a priesvitný s trblietkami 46 Sugar Crystals.


5, What is your favourite underdog product? (Something you love that often gets overlooked?) / Produkt, ktorý máš rada, ale je podľa teba podceňovaný alebo prehliadaný?
Neviem o takom.

6, A drugstore product that is overpriced? / Ktorý produkt dekoratívky z drogérie sa ti zdá predražený?
Všetky nad 10 - 12 EUR. Keď vidím v drogérii mascaru povedzme za 16 EUR, tak si hovorím, že to môžem ísť rovno do parfumérie. 

7, Show us your best drugstore dupe (s)!!! / Ukáž nám najlepších dvojníkov drahších produktov!!!
Pravdupovediac, na vyhľadávanie dvojnikov moc nie som, takže len tak z počutia/čítania viem, že údajne lak Bourjois So Laque! v odtieni 21 Cerise Noire je dvojníkom Rouge Noir od Chanelu (čo ma neprekvapuje, keďže tieto značky patria pod jednu firmu) a púder Skin Finish od Catrice je údajne dvojníkom MSF od MAC. Ale osobne som to neporovnávala, takže to beriem s rezevou.

8, Product that is not worth the hype? / Produkt, ktorý si nezaslúži rozruch, ktorý sa okolo neho vytvoril?
Z môjho pohľadu mascary L`Oréal. Diskutabilné reklamy, vysoká cena a priemerný výsledok. Nemyslím si, že sú zlé, ale nie je to nič, čomu by som tlieskala.

A na záver - tagujem každého, kto tento TAG ešte nerobil (takže možno cca traja ľudia ;) )
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.