piatok 14. júna 2013

TAG: Blogerská prokrastinácia

Tento TAG som videla na veľa blogoch a hoci som mala na dnes plánovaný úplne iný, tento dostal prednosť. Som osoba s ľahkými sklonmi k prokrastinácii, preto ma veľmi oslovil. Znenie otázok som prebrala od Plum Foolery, sú v zrozumiteľnom jazyku, takže prekladať dnes nebudem. A ako fotku som vybrala záber z miesta, kde by sa prokrastinovalo jedna radosť – terasa hotela Tri Studničky v Demänovskej doline.... len zavriem oči a počujem zurčať ten potok... 


Jaký "beauty regime" (kosmetický úkon?) děláš jen zřídka?
Zanedbávam starostlivosť o chodidlá. Na pedikúru nechodím, som hrozne šteklivá na chodidlách a domácu starostlivosť robím, až keď fakt musím. Snažím sa ich aspoň hydratovať, ale ak sa k tomu dostanem raz do týždňa, tak mám zo seba radosť, ak dva, tak to som zo seba už úplne happy. 

Myješ pravidelně své kosmetické štětce? 
Áno, minimálne raz do týždňa (spravidla v nedeľu večer) marseillským mydlom. Plus ešte mám „záložné“ štetce, takže nehrozí, že by som sa nemala čím nalíčiť.  

Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech? 
Maximálne zvyšok dňa (počas ktorého mám dojem, že som tým pádom hrozne neupravená a že mi všetci pozerajú na ruky), akonáhle dojdem domov, tak opravujem alebo odlakujem a nalakujem znova. Olúpaný lak je niečo, čo mi vyslovene prekáža nielen na mne, ale aj na iných.  

Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Nepoznám blogerku, ktorá by odkladala nákup nového kozmetického prípravku... U pleťovej/telovej/vlasovej kozmetiky nový produkt určitého druhu kupujem zvyčajne, keď som v polovici toho aktuálneho. (Samozrejme, každá prvidlo má svoje výnimku). Inak sa ale svoje nákupy snažím rozumne načasovať a využiť rôzne promo kódy alebo darčeky k nákupu. 

Nejhorší kosmetický přestupek/hřích?
Tak ako som pes na nechty, tak na druhej strane ma nebaví vytrhávanie obočia. Mám tuhé korienky, bolí ma to a odkladám to, ako len môžem. Keby som mala svoju obľúbenú kozmetičku bližšie, tak na obočie k nej chodím asi každý týždeň. 

Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš? 
Nepopulárne úlohy v práci, aj keď viem, že si ma počkajú a že nikto iný ich za mňa neurobí. 

Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli? 
Keď idem priamo z práce, tak len oživím make-up a to je hneď, keď vyrážam z domu, väčšinou sa začnem chystať s predstihom, ale často samozrejme okolnosti mimo môjho dosahu (LOL) spôsobia, že Hubbs už nervózne prešľapuje oblečený a obutý v chodbe a ja lietam po byte s jedným namaľovaným okom. 

Umíš dodržet zákazy nakupování (Project 10 pan apod.)? 
Nejaké prísne zákazy si nedávam. Myslím, že mám dosť sebareflexie a zbytočne neškrečkujem veci, ktoré nebudem môcť v najbližšej dobe použiť. Čo sa týka dekoratívky, momentálne som si dala challenge doraziť jednu paletku očných tieňov než si kúpim ďalšiu. 

Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků? 
Make-up mám v obývačke uložený na stolíku, ktorý pôvodne bol určený pod PC, ale nejako sa z neho postupne stal toaletný stolík. Rezervný make-up má svoje miesto v komode v spálni a laky na nechty ukladám do chladničky, vo dverách majú svoju poličku, kde sú prehľadne zoradené..



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.