sobota 29. júna 2013

TOP 10: Obľúbená kozmetika január - jún 2013


Pravidelnou rubrikou väčšiny blogov sú favourites, teda obľúbené produkty za rôzne obdobia. Tiež som o nej spočiatku uvažovala; na mesačnej báze sa mi to zdalo príliš často, preto som sa rozhodla, že spíšem svojich obľúbencov dva razy do roka. Keďže toto je prvý článok svojho druhu, okrem svojich objavov, ktoré sa stali obľúbencami v prvých šiestich mesiacoch roka 2013, zaraďujem aj svoje all time favourites. O väčšine týchto produktov som už na blogu písala, preto berte tento článok ako stručné zhrnutie. Do mojej TOP 10 sa dostali výrobky pleťovej, telovej a dekoratívnej kozmetiky. 



Začnem pleťovkou, kde sú zastúpené dva produkty Clinique a jeden NUXE. Prvý z nich, odličovač očných partií Take the Day Off kupujem už asi sedem rokov a ešte asi sedemdesiat budem. Vážne. Nič lepšie som na očiach nemala (treba priznať, že som ich ani veľa ďalších neskúšala, lebo 99% pokusov skončilo podráždením očí). Tento odličovač neštípe, odlíči aj vodeodolný make-up, okolie oka nevysuší a ak aj na ňom necháva mastný film, je to krátkodobá záležitosť. 

Nočný krém Turnaround Overnight som objavila vďaka darčekovej taštičke k nákupu a definitívne ma presvedčil, že nočný krém by som mala zaradiť do svojho repertoáru (používala som na noc denný, čo by nevadilo, ale vôbec nie pravidelne). Po použití je pleť ráno hydratovaná a vláčna. Stačí ho úplne malé množstvo, tento téglik používam už tretí mesiac a som asi v polovici, takže hoci jeho cena nie je najnižšia, z dlhodobého hľadiska sa oplatí. 

Tretím a posledným obľúbencom v tejto kategórii je balzam na pery NUXE Rêve de Miel, ktorý používam na noc. V budúcnosti mu chcem venovať samostatnú recenziu, preto sa nebudem o ňom veľa rozpisovať, poviem len toľko, že názov (z francúzštiny medový sen) ho vystihuje na 100%. 

Prejdime na telovku, kde nájdeme dva tohtoročné objavy, ktoré sa stali obľúbencami. Hydratačné telové mlieko Aveeno Skin Relief som si doniesla z Londýna a celkom ľutujem, že len v jednom exemplári. Keď som si zvykla na vôňu ovsených vločiek, nenašla som na ňom žiadne negatívum (okrem dostupnosti resp. nedostupnosti na našom trhu). Hydratuje par excellence naozaj počas 24 hodín, ako píše na obale. Pre mňa je to benchmark, ako by malo vyzerať hydratačné telové mlieko. 

Aj u krémov na ruky mám svoj benchmark, a to Biotherm Biomains. Necháva ruky hladké a jemné, je vodeodolný, okamžite sa vsiakne, takže nezanechávate na stole v kancelárii mastné stopy. Vyživuje nechty a ich okolie. K dokonalosti mu chýba iba vyššie SPF, ale to by znamenalo s najväčšou pravdepodobnosťou zmeny vo formulácii, preto sa sním stotožňujem tak, ako je. 

Poslednú časť obľúbencov venujem dekoratívke, kde je až päť produktov. Ako prvý uvediem make-up Dior Diorskin Nude v odtieni 010. Jeho decentný obal (kráľovská modrá a striebro) a flakón (sklo a striebro) sa mne osobne páčia viac ako okázalá zlatá u YSL. Odtieň 010 je ako stvorený pre môj tón pleti a týka sa to aj rovnováhy ružového a žltého podtónu. Samotný make-up vytvára na pleti efekt „vaša pleť ale v lepšom“ – nedusí ju, netvorí na nej súvislý nános, ale zároveň ju zjednocuje. Pleť sa po ňom neleskne a prepudrovaný vydrží na nej celý deň. Ako bonus obsahuje SPF 15. 

Potom sú tu dva londýnske objavy – ceruzka na oči MAC Eye Khol v odtieni Prunella a pero na obočie Suqqu v odtieni 01 Green Moss. Na ceruzke sa mi páči jej nevšedná fialovohnedá farba, ktorá mi ladí k hnedým očiam. S výdržou je to tak, ako u kajalových ceruziek. Nie je suchá, takže sa počas dňa vytratí, ak ju nezafixujem očným tieňom. Používam ju bez problémov aj na vnútornú spodnú linku, nedráždi oči. Farba na obočie Suqqu vo forme pera môže vyvolávať nedôveru kvôli svojej kaki farbe, ale len na prvý pohľad. Neobsahuje žiadne červené podtóny, preto ani na tmavom obočí nepôsobí rušivo. Hrot „pera“ tvoria jemné štetinky, ktorými sa dajú robiť v obočí mini čiaročky, takže výsledný efekt je veľmi prirodzený. 

Korektor Clinique Airbrush Concealer patrí tiež k produktom, ktoré kupujem roky. Spája v sebe kryciu a zároveň rozjasňujúcu schopnosť. Odtieň 04 Neutral Fair so žltým podtónom je ideálny na partie pod očami, kde mi presvitajú modré žilky, pretože ich neutralizuje. Nezalieza do drobných vrások a zapudrovaný vydrží celý deň. Dávam si ho aj pod obočie a vedľa nosa, aby som tieto časti tváre rozjasnila. 

Last but not least tu máme lak na nechty OPI z minuloročnej holandskej kolekcie s názvom Gouda Gouda Two Shoes. Na blogu mám síce článok o tom, že keď pochybujete, akú farbu si dať, zvoľte červenú, ale u mňa to úplne neplatí. Pre mňa je v stave pochybností prvou voľbou práve táto nevšedná farba. Popísala by som ju ako sýtu staroružovú s výrazne hnedým podtónom, ktorá obsahuje mini ale naozaj minimini oranžové trblietky. Znie to divoko, ale výsledkom je decentná farba, ktorá na seba zbytočne neupozorňuje, ale zároveň je tak osobitá, že upúta. Seriózne, ak by som si mala zo všetkých lakov, ktoré vlastním, nechať iba jeden, bol by to práve tento. Určite o ňom na blogu ešte budete čítať.

A aké produkty zaujali vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.