štvrtok 26. decembra 2013

TOP 10: Obľúbená kozmetika júl - december 2013

Druhý sviatok vianočný prináša so sebou desiatku mojich najobľúbenejších produktov za druhý polrok uplynulého roka. Väčšinu z nich som už na blogu aspoň letmo spomenula, niektoré sa do výberu dostali na poslednú chvíľu.

 

Redken Wool Shake 08 je jediný zástupca vlasovej kozmetiky v tejto TOP 10. Venovala som mu podrobnú recenziu, ktorú môžete nájsť tu, takže sa o ňom nebudem podrobnejšie rozpisovať. Jednoducho, je to pre mňa objav roka, ktorý sa veľmi rýchlo zaradil medzi obľúbencov.

Z kategórie pleťová kozmetika tu mám dvoch, resp. troch zástupcov (jeden je totiž na pomedzí pleťovej a dekoratívnej kozmetiky). S odličovacím olejom Shu Uemura Skin Purifier Cleansing Oil "straším" na blogu už od augusta a vyzerá, že ešte chvíľu budem - po takmer piatich mesiacich používania som z neho spotrebovala o niečo viac ako polovicou. Recenzovala som ho tu a moje nadšenie z neho neutícha.

Krém Clinique City Block SPF 40 našiel svoje uplatnenie predovšetkým v letných mesiacoch. Používala som ho ako medzičlánok po aplikácii denného krému pred nanesením make-upu. Okrem vysokej slnečnej ochrany poskytuje ochranu pred znečisteným ovzduším a voľným radikálom. Na pleti zanechal rozjasňujúci efekt a mierne zjednotil jej tón, v dňoch "bez make-upu" som ho používala len po dennom kréme a vyzeral veľmi prirodzene. Ďalším plusom je, že sa môže aplikovať aj na očné okolie. 

Clinique Age Defense BB Cream SPF 30 je tým spomínaným produktom, v ktorom sa stretáva pleťová a dekoratívna kozmetika. Môj favorit hlavne v letných mesiacoch, kedy som toho na tvári chcela mať čo najmenej, ale zároveň som potrebovala byť upravená. Odtieň 01 mi perfektne sedí. Pred použitím nevynechávam denný krém, lebo inak má tento BB krém sklony robiť mi šupinky na čele a vôbec, nerozotiera sa ideálne.

Plynulo prechádzam na kategóriu dekoratívna kozmetika, kde som vyselektovala tri produkty. ktoré ma v uplynulých šiestich mesiacoch najviac oslovili. Nadlak Addicted to Speed od Deborah Lippmann nemôžem vynechať. Tento rýchloschnúci nadlak je tým najlepším, aký som kedy vyskúšala. Schne naozaj rýchlo a do vysokého lesku, farbu do seba naťahuje minimálne (síce nie je úplne číry ako na začiatku, ale ani neskresľuje odtieň farebného laku). 

Gélová očná linka Double Wear Stay-in-Place Gel Eyeliner v odtieni 03 Stay Midnight od Estée Lauder je jednoducho skvelá, nemám na ňu iný privlastok. Jej aplikácia je detsky jednoduchá a výdrž ešte dlhšia, ako je uvedené na obale (16 hodín). Sýty tmavomodrý odtieň ide krásne k mojim hnedým očiam.

Očný tieň v tyčinke Clinique Chubby Stick Shadow Tint for Eyes v odtieni 09 Lavish Lilac (svetlofialová so sivastým nádychom) mám necelé dva mesiace a veľmi rýchlo si ma získal. Je ideálny na nenápadné/ weekendové líčenie. Na jeho nanášanie nie sú potrebné štetce, čiže sa hodí na cestovanie. Za jeho najväčšie plus pokladám, že vydrží celý deň bez bázy a to aj na mojich mastných viečkach. Určite to nie je posledný očný tieň tohto typu v mojej zbierke.

Do desiatky ešte chýbajú tri produkty a tie sú z kategórie telová kozmetika. Korres Jasmin Showergel patrí do tohto výberu aj preto, že ma zaujal tak, že som sa k nemu s odstupom pár mesiacov vrátila (a to sa mi u sprcháčov často nestáva). V jeho prospech hrala v prvom rade autentická jasmínová vôňa, ale aj to, že dobre penil a nevysušoval pokožku.

Amande Shower Scrub od L`Occitane je sprchový peeling s nádhernou mandľovou vôňou, ktorá ostáva na pokožke. Tento produkt s textúrou želé obsahuje najemno pomleté škrupiny mandlí, ktoré pokožku zbytočne neiritujú a zanechávajú ju úžasne hladkú. 

Posledný produkt sa medzi TOPky dostal "o päť minút dvanásť", používam ho len necelé tri týždne a som z neho tak paf, že sa o ňom chcem zmieniť. Je to vyživujúce telové mlieko Avene Cold Cream Nourishing Body Milk. Chce sa mi zvolať "Kde som bola doteraz?!" Asi na nejakej inej planéte, inak si neviem vysvetliť moju nevedomosť týkajúcu sa existencie tohto produktu. Spĺňa všetky požiadavky, ktoré na telové mlieko mám - hydratuje, vyživuje, konzistencia je akurát ( to znamena dosť tekutá na bezproblémové natieranie, dosť hustá na to, aby sa neroztekala), do pokožky sa vsiakne takmer okamžite, takže sa po použití môžem hneď obliecť a ako bonus krásne vonia - čisto a sviežo. 

Tak to bola moja "hitparáda" mesiacov júl - december. Ak ste nestihli prvú časť, nájdete ju tu. Letných obľúbencov som recenzovala tu a o tom, čo mi úplne nesadlo, si môžte prečítať na tomto mieste.

       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.