pondelok 2. decembra 2013

RECENZIA: Gél na obočie Eyeko Brow Gel

Značku Eyeko London som zaregistrovala vďaka anglickým youtouberkám a všeobecnému nadšeniu pre Skinny Brush Mascaru. Možno aj na mascaru dôjde (i keď nie na túto konkrétnu, lebo je predlžujúca a to nie je atribút, ktorý by som prednostne vyhľadávala), ale dnes sa budem venovať produktu pre vytvarovanie, farbu a fixáciu obočia - Eyeko Brow Gel. Môj nákup bol motivovaný faktom, že podobné gély, ktoré kupujem v drogérii, sú síce cenovo prístupnejšie, ale kvalitatívne nespĺňajú moje požiadavky, preto som sa chcela skúsiť podobný produkt inej značky.


Tyrkysový papierový obal s obrázkom produktu obsahuje všetky dôležité informácie o ňom - zloženie, použitie a nejaké tie stručné charakteristiky. Dozvieme sa napríklad, že zloženie je obohatené o keratín a rastlinné výťažky (napríklad z Gingko Biloba) a neobsahuje parabény. Strieborná tuba typická pre všetky produkty Eyeko (okrem očných liniek, samozrejme) sa dá stlačiť, čo by malo byť výhodou pri dolovaní produktu v jeho "záverečnej" fáze a vrchnák vyzerá ako z akejkoľvek mascary. Na mňa osobne pôsobí tento design veľmi dobre.


Krátka kefka je kužeľovitého tvaru a nanáša primerané množstvo produktu. Môj postup pri aplikácii je nasledovný - najprv obočie učešem špirálovitým štetcom na obočie Make Up For Ever, potom nanesiem Eyeko Brow Gel, nechám zaschnúť a znovu prečešem špirálovitým štetcom Make Up For Ever, ktorý tak odstráni prípadné prebytky a obočie tak pôsobí prirodzeným dojmom. Odtieň tohto gélu výrobca definuje ako "suits-all-shade", ktorý by teda mal konvenovať všetkým. Osobne by som ho pre blondíny až tak neodporúčala, ale hnedovlásky všetkých tonalít by si mali prísť na svoje. Neobsahuje žiadne červené odtiene, je skôr studeno popolavý až khaki, pripomína mi pero na obočie od Suqqu Eyebrow Liquid Pen v odtieni Moss Green (swatch v tomto článku).


S výdržou som spokojná, mám dosť neskrotné obočie a tento produkt ho dokáže udržať na mieste niekoľko hodín. V tejto kategórii je to jednoznačne to najlepšie (a zároveň bohužiaľ aj najdrahšie), čo som mala možnosť vyskúšať. Tento produkt je dostupný napr. na Beautybay, odkiaľ ho mám aj ja.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.