štvrtok 28. novembra 2013

Spotrebované produkty #10 (november 2013)

Nothing lasts forever, even cold November rain... tak nejako sa to spieva v nesmrteľnom songu od Guns`n`Roses. Večne netrvá novembrový dážď ani decembrový sneh (našťastie) a aj kozmetické produkty nás sprevádzajú len obmedzený čas. V novembri som povedala adieu týmto desiatim:



Avene Cold Cream Lip Balm (4g) - balzam na pery, ktorý mi až tak nesadol. Hydratácia OK, ale na perách zanechával biely perleťový povlak, ktorý vyzeral ako vystrihnutý z 80`s a nepáčila sa mi ani vôňa. Z toho vyplýva, že už by som si ho znova nekúpila.

L´Oreal Professionnel Série Expert Instant Clear Shampoo (250 ml) – obľúbený šampón proti lupinám. Ako som už písala v článku o aktuálnej vlasovej starostlivosti, už sa nevyrába, preto si ho logicky už nekúpim. Jeho nová verzia je však viac ako dôstojnou náhradou.

La Roche-Posay Hydreane Legere (40 ml) - dovolenkovo-letný spoločník, ktorý som stručne zrecenzovala tu. Vzhľadom na ľahkú textúru je to v mojom prípade jednoznačne krém pre teplotne výraznejšie ročné obdobie; v zime si dám od neho pokoj, ale o rok v lete sa k nemu pravdepodobne vrátim. 

L`Oréal Revitalift Laser Renew (50 ml) - fajn krém (podrobnejšie o ňom tu), ale žiaden wow efekt sa u mňa nekonal. Príjemnú gélovo-krémovú textúru, luxusný obal a jeho vhodnosť ako podklad pod make-up hodnotím kladne. Mínusom bola príliš silná vôňa a to, že s príchodom chladnejších dní hydratačne "nestíhal". Nezanechal žiaden výrazný dojem, preto sa s ním už s veľkou pravdepodobnosťou u mňa doma nestretnem. 

L`Occitane Moisturizing Lip Balm 10% Shea Butter (3 ml) - darček k nákupu počas Dní Marianne. Príliš som od tohto balzamu v tubičke so skoseným aplikátorom a jemnou nevtieravou vôňou neočakávala a o to viac prekvapil. Pery výborne hydratoval a zároveň zanechal na nich jemný "povlak" (nie vizuálny), ktorý sa do nich vpíjal postupne. Čiže aj z dlhodobého hľadiska som bola spokojná a viem si predstaviť tento balzam kúpiť aj v plnom balení.

Avon Planet Spa Provence Lavender & Jasmine Softenig Bath Soak (250 ml) - táto pena do kúpeľa je historický kúsok z našej kúpeľne (je to vidno z toho, koľko vodného kameňa je na obale). Naša domácnosť je totiž viac sprchovacia ako kúpacia. Túto penu sme dostali a vydržala nám hrozne dlho. Píšem "nám", lebo sme si ju s Hubbsom obaja obľúbili, kombinácia jasmín-levanduľa bola veľmi príjemná a relaxačná. Ak by som sa dostala ku katalógu Avonu a ona bola v ponuke, určite by som si ju objednala, ale nejako špeciálne ju nemienim "naháňať".

Clarins Éclat Minute Blush (7 ml) odtieň 01 Vitamin Pink - moje prvé stretnutie s tekutou lícenkou. A veľmi pozitívne, sadla mi farba aj spôsob aplikácie (a la lesk na pery). Škoda, že sa jednalo o limitovanú edíciu. Ak by Clarins prišiel s týmto produktom opäť na trh, určite by som zvažovala nákup. 

Mixa Rich Body Milk Intense Nourishment (400 ml) - intenzívne vyživujúce telové mlieko som recenzovala tu a k recenzii len dodám, že síce mám teraz nejaké telové mlieka a krémy v zásobe, ale v budúcnosti sa k tomuto telovému mlieku rada vrátim.

L`Occitane Soap with Verbena Leaves (25g) -  peelingové mydlo v tvare verbenového listu, v ktorom sa o peelingový efekt starali práve sušené verbenové listy. Pozitívom bolo, že mydlo nevysušovalo pokožku a krásne sviežo voňalo. Peelingový účinok však nebol nijako pozoruhodný. Tento exemplár som dostala ako darček k nákupu; ak by som ho opäť dostala ako darček, využijem ho, ale nákup je z mojej strany veľmi málo pravdepodobný. 

Ebelin Nagellackentferner (125 ml) – tento bezacetónový odlakovač sa už raz v empties objavil a objaví sa určite znova, lebo už mám kúpené ďalšie, tento raz veľké 200 ml balenie. Lacný, dostupný, efektívny; viac netreba dodávať.


3 komentáre:

  1. Moc fajn článok a mini recenzie, mám rada tieto "vypotrebované produktové články". Ono keď človek kúpi produkt , má tendenciu byť z neho prvé dni nadšný (myslím, že miera nadšenia je úmerná cene) :) Ale doležité je, či by ho kúpil aj druhý krát.. Ja si dávam dohromady moj vianočný wish list (nebudeš robiť nejaký článok na túto tému? rada si prečítam) a trocha závidím skúsenosť s L`Occitane, ich krém na ruky je na youtube dosť ospevovaný a značka mi to príde kvalitná a taká ... klasická a trocha luxusná, mňam :) Teším sa na ďalšie články !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mam na inych blogoch rada tieto clanky a rada ich aj pisem :) vianocny wishlist nechystam, na tom poslednom v oktobri su aj veci, ktore by som rada nasla pod stromcekom, tak uvidime. L`Occitane mam rada, chystam clanok o starostlivosti o telo a tam budu produkty tejto znacky pomerne dobre zastupene.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.