štvrtok 14. novembra 2013

TAG: Seven Deadly Sins of Beauty

Tento TAG po blogoch a na YouTube koluje už nejaký ten piatok a mne sa jeho zadanie zdalo celkom vtipné, preto sa k nemu dnes pripájam. Úvodný obrázok z filmu Seven som si požičala, pretože je to prvá asociácia, ktorá mi nabehne v súvislosti so slovným spojením sedem smrteľných hriechov.

zdroj: http://i.sme.sk/cdata/3/69/6928863/1_res.jpg

LAKOMSTVO – Aký najlacnejší a najdrahší kozmetický výrobok vlastníš? 
Bezkonkurenčne najlacnejšie boli laky na nechty Maybelline miniColorama (každý z nich stál 1€). S najdrahším je to otázne - ak by to mala byť najvyššia čiastka, ktorú som dala za jeden produkt, bol by to odličovací olej od Shu Uemura (59 £). Keď však vezmeme do úvahy obsah 450 ml a následné prerátanie ceny na 1 ml, už to vyzerá menej "hrozivo". Ak by som posudzovala kritérium cena za mililiter, najdrahšie by asi bolo Double Serum od Clarins - jeho cena sa pohybuje cca ako u odličovacieho oleja a viac (podľa toho, kde nakupujete), ale... za obsah 30 ml.   



HNEV – Aký kozmetický výrobok miluješ a zároveň nenávidíš? Čo pre teba bolo najťažšie zohnať? 
Očné linky - milujem ich, lebo keď krásne zvýrazňujú pohľad a zároveň nenávidím, lebo napriek x-ročnej "praxi" som ešte úplne nezvládla ich aplikáciu, hlavne, čo sa týka súmernosti. Väčšinou sa to konči tak, že beriem do ruky štetec smudger a linky rozmažem do stratena, aby splynuli s očným tieňom. 
K druhej časti otázky - Zle sa mi zháňa kozmetiku určitých značiek na Slovensku, ale to je známa pesnička, pre niektoré big brands jednoducho nie sme zaujímaví. Veľa sa toho dá zohnať cez internet, a to je super, ale niekedy nie je nad osobný výber.  

OBŽERSTVO – Aký je tvoj najchutnejší produkt? 
Produktom parfumovaným a la citrónový koláč s meringue alebo malinoý cheesecake či hruškový sorbet s marshmallow sa vyhýbam. Občas sa však nejaká "jedlá" vôňa objaví aj u mňa. Momentálne je to mandľový telový peeling Amande Douche Gommante od L`Occitane, vonia síce mandľovo-sladko, ale decentne a vôňa nestúpa do hlavy.  


LENIVOSŤ – Čo vynechávaš, pretože si lenivá? 
Kto čítal môj TAG o prokrastinácii už vie, pre ostatných  - starostlivosť o chodidlá. Som lenivá používať na ne všetky tie pemzy, peelingy a špeciálne krémy, hoci faktom je, že by som to vcelku potrebovala. 

PÝCHA – Aký kozmetický produkt ti dodáva najviac sebavedomia? 
Každý, po ktorom mám krásnu pleť. Pretože (a to píšu na spodku účtenky u Shu Uemura):


SMILSTVO – Čo ťa najviac priťahuje na druhom pohlaví? 
Mno, otázka je síce trochu mimo, ale prečo nie? Záleži od konkrétnej osoby, ale vo všeobecnosti asi vnútorné vyžarovanie, iskra, skrátka je-ne-sais-quoi. A pekné oči, mužná postava, pestované ruky a príjemná vôňa.

ZÁVISŤ – Čo by si najradšej v súčasnej dobe dostala ako darček? 
Celý môj wishlist a ešte pár vecí navyše... NARS Radiant Creamy Concealer, YSL Youth Liberator Serum Foundation a Volume Effet Faux Cils Baby Doll Mascara, Bobbi Brown Old Hollywood Eye PalettePot Rouge, Chanel Poudre Universelle Libre... a tak ďalej a tak podobne, ten zoznam v podstate nemá koniec :)



2 komentáre:

  1. Ach, konecne niekto v mojom veku :) Hned ti to tu idem presmejdit.. kozmetiku Shu Uemura vobec nepoznam, musim si na nu posvietit. Moc pekny clanok!

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.