štvrtok 7. novembra 2013

RECENZIA: Telové mlieko Mixa Rich Body Milk Intense Nourishment

Na úvod malý kvíz. Vaša pokožka je suchá, napnutá a stiahnutá, obzvlášť na nohách? Má sklon k tvorbe šupiniek? Je vplyvom chladného počasia alebo tvrdej vody viac vysušená a podráždená? Keď som na tieto tri otázky na obale telového mlieka Mixa odpovedala "áno, občas, áno" bol to jasný signál k tomu, aby skončilo v mojom nákupnom košíku.


K značke Mixa mám nostalgický vzťah ešte z čias, keď som žila vo Francúzsku. Môže za to určite aj jej ambasádorka Estelle Lefebure, podľa mňa jedna z najkrajších žien vôbec. Preto som zajasala, keď som jedného dňa naďabila na stojan s kozmetikou tejto značky v DMke. Samozrejme, sortiment predávaný u nás je oproti tomu francúzskemu značne okyptený, ale buďme radi aj za to málo. Už som stihla otestovať (k mojej veľkej spokojnosti) dvojfázový odličovač tejto značky, moja sestra zase nedá dopustiť na ich CC krém. (Jediné, čo mi v komunikácii tejto značky trochu uniká, je ten dôraz na medicínsky dohľad a jej farmaceutický pôvod - v krajine, odkiaľ pochádza, je považovaná za klasickú drogériovú značku ako napr. Nivea.)

Telové mlieko Rich Body Milk alebo po slovensky Intenzívne vyživujúce telové mlieko je určené pre suchú a veľmi suchú pokožku (okrem neho existuje aj druh určený pre normánu až suchú pokožku a ďalší pre extra suchú pokožku), obsahuje alantoín pre výživu a glycerín pre hydratáciu. Sľubuje úľavu od nepríjemných pocitov napnutej a vysušenej pokožky, ktorej navracia jemnosť a vláčnosť.

Jeho používanie je veľmi príjemné, možno prekvapí len nezvyčajná farba - svetlooranžová. Mlieko má hutnejšiu konzistenciu, ale napriek tomu sa ľahko rozotiera a nelepí. Jeho jemná vôňa vo mne evokuje čistotu s nádychom sviežosti a naladí ma na nočný spánok.  Do pokožky sa vpije za niekoľko minút, po aplikácii sa stihnem odlíčiť a vyčistiť si zuby, až potom sa obliekam.

Flakón s objemom 400 ml nejaký ten mesiac vydrží a vďaka konzistencii pravdepodobne nebude problém dostať z neho aj zvyškový produkt, až ho otočím na hlavu, keď už pumpička nebude zvládať. Celkovo toto telové mlieko hodnotím veľmi pozitívne, svoje sľuby plní a navyše je za príjemnú "drogérkovú" cenu. V jesennom období, kým sú teploty mierne, mi úroveň hydratácie stačí, ale až teploty klesnú a moja pokožka sa hlavne na nohách stane reaktívnejšou, určite vyskúšam aj verziu tohto telového mlieka pre extra suchú pokožku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.