pondelok 11. novembra 2013

Z kuloárov #3: Autumn edition 2013

Jeseň nie je práve moje preferované obdobie. Skoro sa stmieva a stromy bez listov mi pripadajú také... smutné. Ale kým je svetlo a neprší, dá sa celkom pekne prechádzať so šuštiacimi listami pod nohami. Áno, aj v meste. Dokonca v hlavnom.


Takže sa snažím spríjemňovať si tento čas ako sa dá. Okrem prechádzok sa uchyľujem do kuchyne. Varenie ma až tak neberie a táto dóza na chlieb (ktorú straaaašne chcem) tak nejako vystihuje ako na tom s touto aktivitou som.


O to radšej ale pečiem. Naposledy sa mi podaril čokoládový koláč s pekanovými orechami. Úplná mňamka. Čo sa týka kuchyne, vždy sa rada nechám inšpirovať od šikovnejších. Náš kamarát Martin si nedávno založil blog s názvom Moja kuchyňa. Každý z jeho receptov vyzerá famózne. Na domáci chlieb si asi netrúfnem ale o Slivkový galette alebo Chocolate tarte sa určite pokúsim.


Kto hovorí káva a koláčik, hovorí aj nejaké zaujímavé čítanie. Tieto dva časopisy ja osobne považujem za naj; hoci sú to októbrové vydania a mám ich doma už vyše mesiaca (suvenír z Dublinu), dostala som sa k ich čítaniu až teraz, ale o to viac si ich vychutnávam.


Príjemnou aktivitou v sychravom počasí môže byť aj návšteva nechtového štúdia. Ja som si jednu dopriala pred mesiacom pred svadbou mojej sesternice. Bohužiaľ som sa zabudla opýtať na farbu laku, ktorú manikérka použila, viem len, že bol značky Essie a bola to tmavšia baklažánová. Tak som ju aspoň zachytila na fotke. Très chic!



1 komentár:

  1. suhlasim kava kolacik a dobry casak je super kombinacia :)

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.