štvrtok 13. marca 2014

RECENZIA: Caudalie Vinosource Sérum S.O.S Désalterant

Mám rada značky s príbehom. Ten o Caudalie je príbehom o vinohrade, polyfenoloch a žene menom Mathilde Thomas, ktorá spolu so svojim manželom Bertrandom založila v roku 1995 rodinný podnik, z ktorého je dnes popredný výrobca v segmente dermatokozmetiky vo Francúzsku aj vo svete.


Vinič a hrozno je teda kľúčovou zložkou produktov tejto značky založenej na poznatku, že polyfenoly nachádzajúce sa v zrniečkach hrozna sú najsilnejšími antioxidantmi rastlinnej ríše. Caudalie je zároveň na polceste medzi konvenčnou a bio kozmetikou, zloženie ich výrobkov je "odľahčené" a neobsahuje parabény, fenoxyetanol, ftaláty, minerálne oleje, SLS ani zložky rastlinného pôvodu; netestujú na zvieratách a 1% z ich ročného obratu ide asociáciám, ktoré sa angažujú v otázkach ochrany prírody.

Portfólio tejto značky je pomerne široké, okrem pleťovej kozmetiky pre rôzne typy pleti ponúkajú aj telovú, vlasovú, produkty slnečnej ochrany, dekoratívku aj vône. V minulosti som mala možnosť vyskúšať miniatúry ich telovej kozmetiky (sprchovací gél, telové mlieko, krém na ruky) aj balzam na pery a teraz nastal čas na niečo z pleťovky. Voľba padla na sérum pre dehydrovanú pleť z radu Vinosource s obsahom bio vody z hrozna, kyseliny hyalurónovej a už spomenutých polyfenolov.


Produkt je prezentovaný v sklenenom flakóne s pumpičkou. V papierovom obale sa okrem flakónu nachádza aj "príbalová informácia", ktorá stručne predstavuje značku Caudalie a hlavné piliere jej filozofie. Ďalšie info týkajúce sa použitia samotného séra ako aj doplnkových produktov sú vytlačené zvnútra obalu, aby sa tak eliminoval zbytočný papierový odpad. 


Ale teraz už poďme in medias res, teda k séru ako takému. Prvý dojem bol, že je dosť tekuté. Som zvyknutá dávkovať si pleťovú kozmetiku na chrbát ruky, takže som mala čo robiť, aby sa nerozlialo kade-tade. Táto konzistencia je však výhodou, čo sa týka penetrácie do pleti. Vsiakne sa takmer okamžite a pleť zanechá doslova nacucanú. Inak to neviem napísať. Anglický názov tohto séra je "thirst quenching", teda hasiace smäd a aj keď slovenský preklad je taký kostrbatý, vystihuje toto sérum dokonale. Výsledky testov na obale uvádzajú, že toto sérum zvyšuje hydratáciu pleti o 127% a znižuje jej citlivosť o 61%. Takto presne by som to vyčísliť nevedela, viem posúdiť len okamžité účinky na moju pleť a tie sú fantastické. Za zmienku stojí aj jemná nevtieravá vôňa tohto séra, ktorá mi viac než vyhovuje. Sérum používam každé ráno na vyčistenú pleť, urobím pár minút pauzu a potom aplikujem denný krém. Večer ho používam nepravidelne, podľa aktuálneho stavu pleti. Na tvár a krk mi vychádza cca jeden a pol dávky z pumpičky.

Po miernom sklamaní, ktoré som zažila s Clarins Double Serum to vyzerá, že som našla svoj sérový ideál (a nezanedbateľné je aj to, že oproti Clarins za polovičnú cenu). Určite otestujem aj iné produkty radu Vinosource, napríklad pleťový či očný krém.

Produkty značky Caudalie sú dostupné na http://www.feelunique.com/brands/caudalie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.