štvrtok 27. novembra 2014

Spotrebované produkty - november 2014

Tento typ článku interne nazývam "reportáž od smetného koša". Čo v ňom skončilo v závere novembra? A podarilo sa mi do tretice zaskórovať desiatku? (Nepodarilo. Ale aj deväť je fajn číslo.)


Mixa Anti-dryness (200 ml) - pleťová voda na ranné osvieženie a večerné dočistenie. Praktický dávkovač, trochu old-school vôňa (fialky!), veľmi príjemná záležitosť. Kúpim opäť, aj keď nie hneď, lebo v oblasti pleťových vôd som v tejto chvíli zásobená dostatočne.

Marionnaud Eye Make-up Remover (50 ml) - dvojfázový odličovač vododolného make-upu vhodný na citlivé oči som si kúpila ako doplnok k odličovaciemu mlieku, o ktorom bude reč ďalej v článku (pre pripomienku - obe mascary, ktoré používam/používala som sa mliekom odlíčiť nedajú). Odlíčil všetko aj bez drhnutia a okolie oka bolo po jeho použití primerane premastené. Prekážalo mi však, že keď sa mi náhodou dostala kvapka do oka, dosť to štípalo. Plné balenie si preto nekúpim, ale ako núdzovka prečo nie.

Mixa Anti-wrinkle & Radiance Day & Night From Age 30 (50 ml) - fajn krém z drogérie, nejaké tie protivráskové ani rozjasňujúce akcie som nepozorovala, ale inak veľmi slušný krém na deň aj na noc. Nemastný, nelepil, dobre sa znášal sa make-upom. Škoda, že nemá na boku nejaké okienko, cez ktoré by bolo vidno, ako ubúda, lebo jeho životnosť sa nedala nijako zistiť, len tak, že jedného pekného dňa jednoducho nebol. Inak spokojnosť, pravdepodobne kúpim znova.

NUXE Fondant Body Scrub (200 ml) - na tomto telovom peelingu sa mi páčila jeho vôňa (pomarančový kvet, of course) a stav, v akom nechával moju pokožku (akoby po použití mala na sebe jemnú olejovú ale nie mastnú vrstvu). Čo sa mi až tak nepáčilo, bolo, že vaňa vyzerala po jeho použití ako pieskovisko. Mala som fakt problém s odstraňovaním zrniečok a nerada by som si to zopakovala, nemám na to trpezlivosť, preto si tento peeling už nekúpim.

Gatineau Collagen Expert Ultimate Smoothing Cream (15 ml) - krém z LF Beautyboxu v mini balení mi vydržal asi dva týždne, takže anti-aging vplyv zhodnotiť neviem, ale vyhovoval mi po všetkých stránkach (textúra, vôňa, efekt na pleti, hydratácia). Plné balenie je momentálne mimo môj rozpočtový strop, ale v budúcnosti a/alebo ak ho nájdem za výhodnú cenu, si ho rada kúpim.

Sothys Vitality Cleansing Milk (40 ml) - toto čistiace mlieko ma doslova posadilo na zadok. V tom najlepšom zmysle slova. Svojou hustotou pripomínalo skôr balzam, precízne čistilo pleť a tá vďaka citrusovej vôni (veľmi decentnej) ostala zároveň osviežená. Myslela som si, že éra odličovacích mliek je už za mnou, ale po spotrebovaní tejto miniatúry som zmenila názor a určite si kúpim plné balenie, len čo trochu pohnem aktuálnymi zásobami.

Yves Rocher Tradition de Hammam (200 ml) - tak toto bola láska na prvé pričuchnutie. Pomarančový kvet a arganový olej - jednoducho famózna kombinácia. Vďaka tomuto sprchovému mlieku (písala som o ňom tu a tu) som pre seba znovuobjavila značku Yves Rocher a keby som v tejto chvíli nemala sprcháčovú nadzásobu, hneď si letím kúpiť ďalšie balenie. 

L`Oréal Sublime Body Nutrisoft (250 ml) - kto z nás by nechcel mať "úžasné telo"? Zlá správa je, že výlučne s týmto telovým mliekom, ktoré to má v názve, sa mi túto métu nepodarilo dosiahnuť. Nie je zlé (hydratuje počas 24 hodín a pokožka má po jeho použití zamatový efekt), ale ani ma nejako zvlášť nenadchlo. Kúpila som si ho so zľavou počas Dní Marianne, a za podobných cenových podmienok by som o ňom uvažovala aj v budúcnosti, za plnú cenu sa podľa mňa neoplatí.

Clinique High Impact Mascara Waterproof (8 ml) - úplná spokojnosť; nemám, čo by som tejto mascare vytkla. Zaradila sa medzi mojich letných miláčikov. Ešte po šiestich mesiacoch od otvorenia je s čím maľovať, ale držím sa doporučenia na obale a tak sa s ňou lúčim. Vedela by som si predstaviť kúpiť si ju znova, ale môj mascarový wishlist je stále hojne zaplnený, čiže jedine s väčším časovým odstupom.


2 komentáre:

  1. Ani mňa telové mlieko Loreal nenadchlo, skôr ma po pravde dosť sklamalo, žiadna extra výrazná vôňa, pomerne riedka konzistencia a navyše hydratácia pokožky by tej suchej určite nestačila, pretože nestačila ani tej mojej normálnej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne prekvapivo stacila (a to mam suchu pokozku), ale myslim, ze teraz ako sa ochladilo, uz by mi to bolo malo

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.