pondelok 11. mája 2015

PRVÉ DOJMY: NUXE, Bioderma, Durance, La Roche-Posay

Dnes tu mám opäť štvoricu vzoriek, ktoré som otestovala, a aký som si na ne urobila názor, si môžete hneď teraz prečítať.


NUXE Aroma-Perfection (4 ml) - čistiaca pleťová voda s obsahom kvetovej vody z rozmarínu a extraktom z kosatca
Popis: Čistiaca a skrášľovacia pleťová voda, ktorá sťahuje póry a zmatňuje pleť. Určená pre zmiešanú a mastnú pleť. (Zdroj: obal vzorky)  
Prvé dojmy: Pôvodne som túto vzorku ani nechcela otvárať, lebo moja pleť má od mastnej ďaleko, plus odrádzali ma dve slová na obale "aroma" (smrad, ze by jeden pad?) a "purifying" (aby to nemalo odmasťovací účinok level nine thousand). Naveľa som sa odhodlala, bolo to práve v období, keď moja pleť nebola v top kondícii, Vystačila mi na štyri použitia (na ranné osvieženie pleti), ale musela som ju samozrejme predtým preliať do mini nádobky od inej pleťovej vody, lebo skladovať vodu v takomto type balenia jednoducho nebolo možné. Vo finále sa používala príjemne, vôňa bola veľmi diskrétna a produkt nedráždil pleť ani nadmerne neodmasťoval; na druhej strane pleť zmatnil a (krátkodobo) stiahol póry.
Kúpila by som si plné balenie (200 ml / 8 - 16 EUR podľa predajcu): Áno; momentálne mám síce dve pleťové vody v zásobe, ale až ich spotrebujem, táto bude vážny kandidát na kúpu.

Bioderma Sébium Pore Refiner (objem neuvedený) - sérum sťahujúce póry so zmatňujúcim efektom
Popis: Aktívne sérum na okamžité stiahnutie kožných pórov mastnej alebo zmiešanej pleti. Tvorí vynikajúci základ pod make-up. Aplikujte 1- 2 krát denne na T-zónu v prípade zmiešanej pokožka alebo na celú tvár v prípade mastnej pokožky. Môžete ho použiť aj ako základ pod bežný denný krém. (Zdroj: príbalová informácia vzorky)
Prvé dojmy: Rozširené póry mám na troch miestach - v "trojuholníku" medzi obočím a koreňom nosa a po stranách nosa. Nijako špeciálne som to doteraz neriešila, ale aspoň som mala na čom otestovať túto vzorku. Toto sérum je dosť hutné v podstate ide o klasický biely hustý krém, ktorý nijako špeciálne nevonia. Používala som ho ako podklad pod svoj denný krém, len na už spomenute miesta s rozširenými pórmi. Krátkodobo fungoval, ale za pár hodín už boli póry opäť viditeľne rozšírené. Vzorka mi vydržala cca týždeň (7 použití).
Kúpila by som si plné balenie (30 ml / 10 - 19 EUR podľa predajcu): Nie, nepresvedčil ma o svojej účinnosti.

Durance Ancian Rosa (10 ml) - zamatové telové mlieko s lupienkami stolistej ruže
Popis: Zamatové telové mlieko, ktoré zjamňuje pokožku a zanechá ju delikátne prevoňanú pre potešenie zmyslov (Zdroj: obal vzorky)
Prvé dojmy: Biele hustejšie pleťové mlieko, ktoré sa výborne rozotieralo a nezanechávalo mastnú pokožku. Bohužiaľ ma sklamala vôňa (na ktorú som sa tešila, lebo ju poznám z produktov pleťového radu), možno sa nezniesla s mojou prirodzenou vôňou, ale výsledok sa mi na mne nepáčil. Balenie stačilo na jedno použitie.
Kúpila by som si plné balenie (300 ml / 15 EUR): Nie, ale som celkom sklamaná, že mi práve táto vôňa nesadla.

La Roche-Posay Toleriane Ultra (1,5 ml) - intenzívny upokojujúci krém pre alergickú a intolerantnú pleť
Popis: Intenzívna upokojujúca starostlivosť, ktorá prináša okamžitú a dlhotrvajúcu úľavu pleti, obsahuje 0% konzervantov, parabénov, parfumu, alkoholu, farbív a lanolínu (zdroj: obal vzorky)
Prvé dojmy: Veľmi hustý a hutný krém, mastný, dosť som sa po aplikácii leskla. Ako podklad pod make-up bol spoľahlivý, nerobil neplechu. Vydržal mi na tri použitia.
Kúpila by som si plné balenie (40 ml / 18 - 29 EUR podľa predajcu): Nie, nemám až tak reaktívnu pleť, že by som potrebovala tento typ krému a ak by predsa, asi by som siahla po verzii fluid, ktorá by lepšie zodpovedala mojim požiadavkám.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.