štvrtok 25. júna 2015

PRVÉ DOJMY: L`Occitane, NUXE, Durance

Tento mesiac opäť ostala taška na prázdne obaly nenaplnená (dva spotrebované produkty.... tento negatívny rekord asi ostane dlho neprekonaný), preto si empties dávajú v júni pauzu. Ale o prázdne obaly vás nepripravím, aspoň teda tie od vzoriek. Začínajú sa tu opakovať tie isté značky, čiže aspoň je vidno, kto je k svojim zákazníkom ako štedrý. Napríklad na L`Occitane sa nemôžem vôbec sťažovať, nech tam urobím nákup za pár drobných alebo za významnejšiu čiastku, vzorky pribalia vždy a predtým sa aj opýtajú, o čo by som mala záujem. 


L`Occitane Odličovací olej Slamienka (2 x 2 ml)
Popis: Tento odličovací olej odstraňuje aj ten najodolnejší makeup. Navyše sa postará o odstánenie nečistôt, ktoré sa na pleti zachytia v priebehu dňa. Jeho zloženie je obohatené o slamienkový esenciálny olej s mimoriadnymi omladzujúcimi účinkami, a preto každým použitím vyhladzuje pleť. Pleť je okamžite viditeľne čistá a rozjasnená. Tento olej skvelo odstraňuje aj vodeodolný makeup a je vhodný pre všetky typy pleti. (Zdroj: www.loccitane.sk)
Prvé dojmy: Jedna vzorka mi vystačila na jedno použitie. Olej patrí k redším. Odličuje dobre aj vodeodolnú mascaru. Našťastie nevonia po slamienke, ale prevažuje vôňa slnečnicového oleja (v zložení je na prvom mieste).
Kúpila by som si plné balenie (200 ml / 22 EUR): Pravdepodobne áno. Mám zopár olejov a balzamov, ktoré chcem vyskúšať prednostne, ale v dlhodobom horizonte sa možno dostane aj na tento.

L`Occitane Omladzujúci telový balzam Mandľa (6 ml)
Popis: Vďaka regeneračnému komplexu bunkového výťažku z mandľovníka tento omladzujúci telový balzam účinne bojuje proti piatim hlavným príznakom starnutia pokožky vášho tela - vysušeniu, vrásneniu, nedokonalostiam a nedostatku pružnosti. Pokožku zanecháva neuveritľne hebkú a nevoňanú kvetinovo-púdrovým nádychom kvitnúcich mandľovníkov. (Zdroj: www.loccitane.sk)
Prvé dojmy: Úplne nedostatočná veľkosť vzorky. 6 ml na celé telo? Možno pre liliputána. Musela som ho kombinovať s iným telovým balzamom. Čo sa týka konzistencie, bolo pomerne tuhý, ale rozotieranie a vsakovanie do pokožky bolo nekomplikované. Nevoňal po mandli tak, ako ju poznáme u tejto značky, cítila som tam nejakú "prímes" a to mi trochu prekážalo. Pokožka bola po použití naozaj hebká a vyhladená.
Kúpila by som si plné balenie (200 ml / 48 EUR): Nie. Úprimne, keby mám toľko peňazí vraziť do produktu telovej kozmetiky, radšej by som zvolila mandľový telový krém Concentré de Lait od rovnakej značky. 

NUXE Créme Prodigieuse Enrichie - hydratačný krém pre unavenú pleť s antioxidačným a protistresovým účinkom (2 ml) 
Popis: Inovácia laboratórií NUXE - tento denný krém s vysokou koncentráciou silných antioxidantov (modrá slamienka, agerát, kakaový extrakt) hydratuje, pôsobí proti únave a chráni ple´t pred oxidačným stresom spôsobeným každodennými negatívnymi vonkajšími vplyvmi. Pleť je hydratovaná, chránená a zachováva si svoj jas. Jeho výživná textúra sa dobre rozotiera a okamžite sa vstrebáva do pokožky. Vhodný pre suchú pleť. (Zdroj tu)
Prvé dojmy: Keďže sa jedná o krém na suchú pleť (ktorú ja nemám), používala som ho ako nočný krém. Vzorka mi stačila na štyri či šesť použití, nepamätám sa presne. Ale už pri prvom mi bolo jasné, že to nie je nič pre mňa. Dôvodom je jeho silná vôňa, ktorú na tvári jednoducho neznesiem. V oleji tejto značky sa mi páčila a aj ako parfum by bola OK, ale v produkte na pleť je to na mňa príliš. Škoda, lebo inak nemám tomu krému čo vytknúť. 
Kúpila by som si plné balenie (40 ml / 12,20 EUR): Nie, ako som už vysvetlila vyššie, vôňa ho pre mňa diskvalifikovala.

Durance Lait Corps Hydratant Parfumé Fleur de Cachemire (8 ml)
Popis: Parfumované hydratačné telové mlieko obalí pokožku do hydratačného a delikátneho závoja parfumovaného kvetinovými, slnečnými a pohládzajúcimi tónmi vône kašmírového kvetu.
Prvé dojmy: Neviem, ako vonia kašmírový kvet (existuje vôbec?), ale toto telové mlieko mi zavoňalo po jednom veľmi známom parfume, nie som si istá, ale asi to bol Angel od Thierry Muglera. Takže si viete predstaviť tú silu. Vzhľadovo sa je jednalo o obyčajné biele pleťové mlieko, ktoré sa dobre vpilo do pokožky bez pocitu zalepenia.
Kúpila by som si plné balenie (300 ml / 15 EUR): Nie, tá vôňa sa dá vydržať raz, ale pri predstave, že by som ju mala pod nosom každý večer cca mesiac, ma úplne striasa. Nič pre mňa.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.