pondelok 14. marca 2016

Starostlivosť o vlasy #7: Šampónový trojboj

Starý, nový, požičaný, ... ešte chýba modrý a mohla by som založiť novú šampónovú tradíciu. (Teraz som si spomenula, že jeden modrý pánsky v kúpeľni máme, ale ten sem dávať nebudem, lebo ho nepoužívam a teda neviem, čo by som k nemu napísala). Zato idem napísať niečo o tých troch na fotke.


Šampón Cleanse od Toni&Guy už mám doma nejaký ten mesiac (dostala som ho k nákupu) a dlho som sa nevedela rozhodnúť, čo s ním. Predurčenie na poškodené vlasy ma nejako k použitiu nelákalo, predsa len, moje vlasy nemajú veľmi šancu poškodiť sa, pretože ich pravidelne dávam strihať. Nakoniec som sa rozhodla ho vyskúšať, keďže si vlasy farbím a to je svojim spôsobom tiež poškodenie. Prekvapenie sa však nekonalo a tento šampón naozaj nie je pre mňa. Pri používaní sa nič podozrivé nedeje, aj keď pení na môj vkus možno až príliš. To pravé "blaho" však nastáva až neskôr, pretože ma po ňom zakaždým nepríjemne svrbela pokožka hlavy a vlasy som mala mastné minimálne o pol dňa skôr ako s inými šampónmi. Myslím, že toto mini balenie ani nespotrebujem a predčasne sa s ním rozlúčim.


Na značku OGX ma namotali francúzske blogerky. Nedávno (minulý rok?) tam bola uvedená na trh a ja som časť jej sortimentu objavila na feelunique (ešte predtým, ako zdvihli limit pre poštovné zadarmo na 40 EUR). Z ponúkaných (obmedzených) možností sa mi najlepšie javil Nourishing Coconut Milk, aj keď s miernou obavou, aby nebol vyživujúci až príliš, lebo to mojim jemným a rýchlo sa mastiacim vlasom nesvedčí. Dobrá správa je, že mi tento šampón vyhovuje, vlasy sa mi po ňom nemastia rýchlejšie ako po iných (ale ani pomalšie), nesvrbí ma hlava a ani sa mi netvoria lupiny. Napriek sloganu na obale "beauty pure and simple" nehľadajte žiadne extra prírodné ingrediencie. Mňa zaujali kokosové mlieko a oleje plus našľahané proteíny z vaječného bielka, ale spolu s nimi je tam aj kopec ďalších nie až tak vzletne znejúcich zložiek (ktoré mne neprekážajú, ale viem, že iným by mohli). Šampónu stačí úplne minimálne množstvo a tak predpokladám, že toto balenie mi vydrží veľmi dlho. A aby som nezabudla, šampón naozaj krásne kokosovo vonia.

No a do tretice - požičaný šampón, Tendresse Kids zo Série Nature od L`Oréal Professionnel s obsahom mlieka z bielych broskýň. Vidíte dobre, je detský, takže asi nie je tajomstvom, od koho si ho požičiavam. Zloženie sa mi nedalo odfotiť, lebo je tak divne rozťahané po celej šírke fľaše. Toto je pre mňa taký ten základný šampón bez prívlastkov, keď si chcem len vlasy umyť a neriešiť nejaké tanečky okolo. Prekvapivo mi neprekáža ani broskyňová vôňa, lebo je nevtieravá a vo vlasoch sa dlho neudrží. V podstate ho používam ako taký "striedací" šampón, aby si vlasy príliš nezvykli na ten od OGX.    


4 komentáre:

  1. u mňa vlasy na jednotku, pravdupovediac dbám o ne viac ako o pleť a oblečenie (veď nemusí byť všetko značkové zároveň aj pekné). Moja úderná zostava, podľa potreby a financií dopĺňaná: Hairburst maska alebo olej (z určité dôvodu tabletky nemôžem), Aveda Be Curly Curl Enhancer (200ml), Josh Rosebrook BALANCE SHAMPOO, LUMIERE D'HIVER RECONSTRUCTING MASQUE, Michael Van Clarke
    3 More Inches Pre Wash Treatment. ja si vlasy nefarbím, nikdy som nemala prefarbené, raz za dva roky dám melír, ale tiež ma už neláka. minule som bola na Beauty výstave v Miláne a priniesla som si Philips Martin vzorky, tiež som bola spokojná. S tým TonyGuy máš pravdu, mala som jeden gél, ale vadilo mi, že ho celý deň cítim, príšerný zápach. evka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, tak to si dala same velke mena, Aveda je jedna zo znaciek, na ktore sa casom chystam, plus Alterna, Bumble and bumble, Oribe,... no, je toho vela :)

      Odstrániť
    2. Ahoj, prosim ta odkial si objednavas sampon OGX coconut milk? Lucka.

      Odstrániť
    3. Ahoj, z feelunique, je to uvedene aj v clanku :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.