pondelok 6. marca 2017

Aktuálne maskovanie - Clarins, Garnier a Sothys

V dnešnom článku sa pozriem na moje aktuálne hydratačné masky (lebo tie sú mi momentálne najviac treba) a okrem nich predstavím aj doplnkový materiál, ktorý pri maskovaní používam.


S textilnou maskou od Garnier sme sa na blogu už stretli. Po modrom variante, ktorý ma úplne nepresvedčil, som sa rozhodla dať šancu ružovému s názvom Moisture + Comfort s extraktom s rumančeka a kyselinou hyalurónovou určenému na suchú a citlivú pleť. Okrem intenzívnej hydratácie sľuboval aj upokojenie pleti  Maska pri vybratí dosť intenzívne chemicky smrdela, postupne sa to našťastie vytratilo. Tak ako jej modrá "sestra", aj táto ružová bola príliš napitá tekutinou a vlastná váha ju sťahovala z tváre. Viem, že som si na tých 15 minút aplikácie mohla ľahnúť, no ale práve som mala rozpozerané video. Výsledkovo bohužiaľ opäť žiadna sláva, bezprostredne po odstránení masky bol pocit na pleti veľmi fajn, ale ráno už som bola na tom istom ako predtým. Na obale sa síce píše o týždňovom ekvivalente hydratačného séra, ale ja s tým nemôžem v žiadnom prípade súhlasiť 


Ďalšou maskou, ktorý mi pribudla (našla som si ju v sete pod vianočným stromčekom), je HydraQuench Cream Mask od Clarins. Venujem jej iba pár slov, pretože v tejto podobe sa jej výroba končí (ako aj celého radu HydraQuench) a nahrádza ju produktový rad s názvom Hydra-Essentiel. Ale ak by ste ju trebárs našli v dopredaji, tak nech viete, čo od nej čakať. Vzhľadovo sa jedná o krémovú masku strednej hustoty, ktorá sa na pleti ľahko rozotiera. Vonia typicky ako aj ostatné produkty z tohto radu - mne tá vôňa pripomína mokrý kašmírový sveter a je pomerne slabá, nevyrušuje ma. Maska obsahuje výťažok z kôry stromu katafray (čo je strom rastúci na Madagascare a Clarins túto surovinu získava na základe fair-trade spolupráce s miestnymi obyvateľmi), výťažok z púčikov jarabiny a samozrejme kyselinu hyalurónovú, ktoré sa podieľajú na udržiavaní tej správnej hladiny hydratácie v pleti. Maska sa má nechať pôsobiť 5 - 10 minút, ja to takmer nikdy nedodržím a nechám si ju aspoň 15, kedy sa takmer úplne vsiakne. Čo ostalo, to odstránim celulózovou hubkou namočenou vo vode. Efekt na pleti je o niečo výraznejší, než tomu bolo v predchádzajúcom prípade, ale vzhľadom na všeobecnú obľúbenosť tejto masky som čakala viac.

Kráľovnou pre mňa naďalej ostáva hydratačná maska od Sothys. Prvý raz som o nej písala v novembri a dostalo sa ku mne ďalšie mini balenie, čomu som nesmierne rada, pretože má na mňa najlepšie účinky. Milujem jej našľahanú textúru, luxusnú (no zároveň jemnú) "spa" vôňu a hlavne pocit komfortu a hydratácie, ktorý mi zanechá na pleti, a ktorý pretrvá dlhšie, ako niekoľko hodín.  


Na záver ešte pár slov k pomocníkom, ktorí môj maskovací rituál dopĺňajú. Napríklad kvalitná čelenka. Pre dlhovlásky asi zbytočnosť, lebo si urobia vrkoč a je to, ale ja na ňu nedám dopustiť. Kúpila som ju v Marionnaud (patrí do sortimentu ich privátnej značky), je pevná so silným suchým zipsom a napriek praniu v práčke zatiaľ drží tvar. Na samotné nanášanie masky (netýka sa samozrejme textilných masiek) som si nedávno v e-shope Sephora kúpila špachtľu, tiež pochádza z privátnej značky. Tento silikónový nástroj je veľmi šikovným pomocníkom, jediné miesto, kde sa nedá úplne použiť, je okolie nosa. Ale na väčšie plochy typu čelo alebo líca je praktický. Celulózová hubka, ktorou odstraňujem zvyšky masky, je tiež z privátky Marionnaud. Už som o nej písala a neviem si ju vynachváliť. čoskoro si budem musieť prikúpiť ďalšie balenie. Svoj maskovací rituál zakončujem termálnou vodou v spreji, ktorú aplikujem po odstránení zvyškov masky. Aktuálne používam túto od Evian, ktorú som si priniesla z dovolenky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.