štvrtok 2. marca 2017

Lipstick TAG

Nie je to tak dávno, čo som sa vôbec nepovažovala za "rúžovú lady". Ale čím som staršia, tým menej experimentujem s očnými tieňmi (na mojich hlboko posadených očiach aj tak toho veľa nevidno a s vekom a padajúcimi viečkami sa to zlepšovať rozhodne nebude) a určite sa viac vybláznim v oblasti produktov na pery. Preto som sa rozhodla moju stále sa rozrastajúcu zbierku predstaviť pomocou tematického článku. (Podobných tagov som našla viac verzií, ale vybrala som to podstatné pre mňa a skrátila na dvanásť bodov.)


1. Koľko rúžov vlastním:
Jedenásť klasických rúžov (neviem, prečo, ale myslela som si, že ich je viac...). A k tomu dva hydratačné lesky, dve ceruzky, dva tónované balzamy a jeden hybrid medzi dvoma posledne menovanými kategóriami.

2. Môj prvý rúž:
Od Oriflame, fialovo-bordovo-hnedý, bolo na konci 90.-tych rokov a vtipné je, že takýto odtieň by bol v súčasnosti opäť nesmierne in.


3. Najnovší rúž:
Naposledy mi pribudol rúž od Clinique long Last Soft Matte Lipstick v odtieni 06 Matte Plum, písala som o ňom tu.

4. Obľúbená značka rúžov:
Podľa aktuálneho počtu (a aj historicky) vládne jednoznačne Clinique.


5. Najobľúbenejší rúž a ten, ktorý najčastejšie nosím:
Nie je to priamo rúž, ale najobľúbenejší z mojej zbierky je Chubby Stick od Clinique v odtieni 07 Super Strawberry, ktorý som si dokonca kúpila opakovane. Najčastejšie nosím rúž 13 Love Pop tiež od Clinique z radu Pop Lip Colour + Primer, lebo je mi sedí farba, nenáročne sa aplikuje a hoci vo výdrži netrhá rekordy, nie je problém ho počas dňa opraviť (viac o ňom tu).

6. Ktorý rúž používam najmenej:
Takmer vôbec nepoužívam Rimmel Lasting Finish by Kate v odtieni 107, lebo mi takmer od prvej minúty nehorázne vysušuje pery a výsledný efekt je dosť tragický (aj preto som ho zaradila medzi minuloročné prepadáky) a navyše príšerne chemicky puchne. Málo nosím aj rúž značky Max Factor inšpirovaný Marilyn Monroe v odtieni 01 Ruby Red. To nie je vyslovene prepadák, ale necítim sa v tejto farbe úplne svoja.


7. Aký druh (konzistenciu) mám najradšej a aký druh zvyčajne nevyhľadávam:
Krémový, nemusí priamo hydratovať, ale nemal by vysušovať. Aby kryl v jednej vrstve a efekt na perách uprednostňujem saténový či polomatný. A uvítam neprítomnosť parfumácie. Naopak vyhýbam sa matným a nadmerne vysušujúcim dlhodržiakom, z tohoto dôvodu u mňa nenájdete napríklad matné tekuté rúže.

8. Ako skladujem svoje rúže:
Na mojom toaletnom stolíku v 9-miestnom stojane z predajne Tiger, ale tam sa samozrejme nie všetko vošlo, preto si ostatné produkty našli miesto hneď vedľa v malej nádobke. Uvažujem o nákupe stojana do ktorého by som ich uložila všetky, ale musí mať trošku väčšie priehradky, aby sa do neho zmestil aj rúž od značky Marc Jacobs, ktorého obal je na priereze širší, ako je zvykom.


9. Koľko rúžov mám v kabelke (vrátane balzamov a leskov):
Rúž aktuálne ani jeden, ale mám tam dva tónované balzamy, jeden hydratačný lesk a jeden bezfarebný balzam.


10. Najlacnejší a najdrahší rúž mojej zbierky.
Najlacnejšie sú rúže Rimmel - ich základná cena bola niečo vyše 5 eur, ale ja som si na každý ešte uplatnila 35% zľavu. Na opačnej strane spektra sa nachádza Marc Jacobs Le Marc Lip Creme, ten stál 30 USD + daň.


11. Najkrajší obal?
Už spomenutý Marc Jacobs. Jenoduchý dizajn, kvalitný materiál a zatváranie na magnet, to mi na ňom imponuje. Zároveň ma ale trochu rozčuľuje, čo som písala vyššie, že je na priereze väčší ako ostatné rúže, a tým pádom sa nezmestí do stojana. 

12. Vysnívaný rúž (alebo rúže), ktorý by som si chcela kúpiť.
Tých je strašne veľa, samozrejme, mohla by som menovať všetky rúže zvučných značiek, ale hovorím si, že všetky tie chanely, diory a yvesov môžem mať aj o desať či dvadsať rokov. Najbližšie by som sa rada zamerala na rúže Make Up For Ever, Urban Decay a Bobbi Brown.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.