pondelok 31. júla 2017

Spotrebované produkty - júl 2017

Júloví spotrebovanci sú takí chudobní príbuzní. Nebyť jednej sviečky a dvoch položiek na odpis, skončila by som veľmi striedmo, so siedmimi kusmi. August sa rysuje oveľa zaujímavejšie, ale o tom zase až o mesiac.


V kategórii recidivistov dnes ponúkam sviečku, telové mlieko a mascaru. Sviečka od Durance Linge Propre/Fresh Linen (180 g) mi voňala (podrobnosti tu), ale čo sa týka intenzity, bola z doteraz spálených najslabšia, a preto nejako nemám chuť si ju kupovať znova. Telové mlieko mandľa a kvet pomarančovníka od Yves Rocher (390 ml) je moje veľmi obľúbené a po nejakej pauze si ho určite kúpim znova. Zato Bottom Lash Mascaru od Clinique mám v zásobe neustále (aktuálne v počte 2 ks) a už som začala používať ďalšie balenie.

Objemový sprej Paul Mitchell Extra Body Daily Boost (250 ml) mi vyhovoval, dal sa aplikovať úplne ku korienkom a vlasom dodal objem bez toho, aby vlasy pôsobili helmoidne. Viac som o ňom písala v tomto článku. Balenie mi vydržalo takmer rok, takže produkt sa aj napriek vyššiemu počiatočnému nákladu oplatil. Keďže je pre mňa veľmi dostupný (v kaderníctve, kam sa chodím pravidelne strihať), pravdepodobne si ho opäť zaobstarám.

Biotherm Lait Corporel (100 ml) - toto telové mlieko je opradené mnohými legendami, a legendárna je v našich končinách hlavne jeho cena. Mňa si získalo vďaka svojej citrusovej vôni, ale ani ostatné vlastnosti nezaostávajú. Podrobnosti o celom produktovom rade sa dočítate na tomto mieste. Ešte mám jedno rovnaké balenie v rezerve (a rozmýšľam, že si skočím do Marionnaud pre ďalšie do zásoby, ak ich teda ešte nevypredali).

O čistiacej ílovej pleťovej maske od Vichy (2 x 6 ml) a mini maskách Marionnaud Pick and Go (3 ks) som písala tu. Verdikt asi nikoho neprekvapí - ílovú masku si určite kúpim znovu, zato tie textilné čudá už nechcem nikdy vidieť.

YSL Black Opium (30 ml) - túto eau de toilette som si vybrala ako alternatívu k ťažšej parfumovanej vode na letné obdobie. Musím ale povedať, že postupom času som si ju obľúbila rovnako ako prvotnú verziu. Aktuálne mám otvorených viacero vôní, ale až trochu tieto zásoby pretriedim, toto bude vážny kandidát na opakovanú kúpu.

Na záver dva nespotrebovance, ktorých čas sa naplnil - Dior Backstage Blender mi slúžil dobre (recenzia tu), ale už ho mám takmer dva roky a ani ho posledné mesiace nepoužívam, lebo preferujem iné hubky (napríklad túto alebo tieto). Bola to limitka, otázka opätovného nákupu je  preto zbytočná.

Schwarzkopf Got2Be Made4Mess (275 ml) - tento texturizačný sprej som nepochopila, neviem s ním zaobchádzať a dávkovať ho (viac tu) a hlavne ma tie neustále šance, ktoré mu zas a znova dávam, už nebavia. A navyše ani pekne nevonia. Ponúknem ho niekomu v svojom okolí (s iným typom vlasov), kto možno príde na spôsob, ako ho použiť. A ak nie, poputuje bohužiaľ do koša.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.