streda 27. marca 2013

Spotrebované produkty #2



Minule to bolo viac o dekoratívke, dnes sa budem venovať spotrebovaným produktom pleťovej a vlasovej kozmetiky.

Clinique Take the Day Off (125 ml) – odličovač očného make-upu. Absolútny favorit. Podrobnejšie som o ňom písala v článku o dennej starostlivosti. Nenachádzam na ňom žiadne negatívum, možno okrem ceny (i keď aj to sa dá v dnešnej dobe e-shopov riešiť). Či si ho kúpim znova? ;) (Už je doma.)

Durance Gentle Foam Face Cleanser (150 ml) – ukľudňujúca čistiaca pena na tvár s výťažkom zo stolistej ruže s obsahom 95% ingrediencií prírodného pôvodu, bez parabénov a fenoxyetanolu. Tekutý obsah sa prechodom cez pumpičku mení na penu. Príjemná a hlavne prirodzená vôňa ruží. Aaaaaaaaaaaa. Ako keď niekto prinesie do miestnosti veľkú kyticu ruží. Úžasné. Tvár očistila, ale make-up neodlíčila, preto som túto penu používala ráno; večer len v prípade,  keď som nebola nalíčená. Je to dobrý produkt, ale  vzhľadom na to, ako krkolomne som sa k nemu dostávala (e-shop doručuje len do ČR), pravdepodobnosť, že si ho kúpim znova, je nízka.

Bio par Marionnaud Express Cleanser (50 ml) – toto bol nákup omylom, pôvodne som chcela odličovací olej rovnakej značky (s ktorým mám veľmi dobré skúsenosti). Majú totožné obaly, čiže stačila malá nepozornosť a až doma som zistila, že som si doniesla iný výrobok. Nuž čo, veď otestujem, napríklad na weekendové a dovolenkové odličovanie to nemusí byť zlé. Keby teda odličoval. V mojom prípade nezvládol odstrániť ani ľahký make-up. Vôňa fajn, aj zloženie fajn (certifikované BIO a ECOCERT), ale čo z toho, keď výrobok neplní funkciu, na ktorú je určený. Takže jeho ďalší nákup rozhodne nehrozí.

Clinique Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator (50 ml) – intenzívny hydratačný krém, vďaka ktorému prežila moja pleť zimu. Bez parfumácie, ako výrobky Clinique bývajú, to už nemusím zdôrazňovať. Na pleti nezanechával mastný film, je výborný ako podklad pod make-up. V prípade, že som neodhadla dávku a aplikovala ho viac, než bolo nutné, na pleti ostal trochu „lepivý“ pocit, ktorý ale časom odoznel. Jediné mínus je jeho cena, odporúčam nákup v zahraničí, najlepšie Duty Free. S veľkou pravdepodobnosťou bude tento krém mojim spoločníkom aj budúcu zimu.

Nuxe Refreshing and Relaxing Cream Mask (50 ml) – hydratačná maska pre všetky typy pleti vhodná aj na očné kontúry. I keď s tým radšej opatrne, maska dosť intenzívne (ale príjemne) vonia a nie každý znáša „aromatizované“ prípravky v blízkosti oka. U mňa však žiadna nežiaduca reakcia nenastala, pleť bola po použití osviežená, akoby poliata živou vodou. Momentálne používam Skin Calming Moisture Mask od Clinique, ktorá je porovnateľná (až na tie očné kontúry), aj cena je približne rovnaká, ale pri dvojnásobnom objeme. Nie je vylúčené, že sa k maske od Nuxe jedného dňa vrátim, ale nie v najbližšej dobe.

Clinique Repairwear Intensive Eye Cream (5 ml) – cestovné či testovacie balenie očného krému bolo súčasťou darčeka k nákupu, o ktorom som písala tu. Krém je dosť hustý a pomerne dobre hydratuje očné okolie. Stačí ho použiť malé množstvo, toto mini balenie mi vydržalo vyše dvoch mesiacov. Je 100% bez parfumu. Od ďalšieho nákupu ma odrádza dosť vysoká cena, myslím, že porovnateľne kvalitný krém sa dá kúpiť aj za menej peňazí.

Clinique Turnaround Overnight Radiance Moisturizer (2 x 15 ml) – testovacie balenie (15 ml) tohto nočného krému som dostala ako súčasť darčekového balíčka pri nákupe výrobkov Clinique v parfumérii. Keďže som urobila dva nákupy v krátkom slede za sebou, aj testovacie balenia boli dve. Z tohto množstva už sa dá usúdiť nielen to, či krém bude vyhovovať krátkodobo, ale aj v dlhšom časovom horizonte. Mňa tento krém presvedčil vo všetkých smeroch:  nie je mastný, je hustý, ale pleť nezaťažuje; ráno je vypnutá a bez pocitu napätia. Odpoveď na otázku o opätovnej kúpe je preto jednoznačná. Tento krém sa stal pevnou súčasťou môjho večerného „rituálu“, jedno plné balenie (50 ml) práve finišujem a ďalšie už v zásobe čaká na svoju chvíľu. 

L´Oreal Professionnel Série Expert Instant Clear Shampoo (250 ml) – šampón proti lupinám. Ako som už písala v článku o vlasovej starostlivosti, problém s lupinami u mňa našťastie nie je trvalý, ale občas sa predsa len objavia. Preto pri každom druhom až treťom umývaní preventívne používam protilupinový šampón. Tento konkrétne je veľmi účinný, pokožka hlavy je po umytí osviežená a nesvrbí. Kupujem ho znova a znova.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.