pondelok 20. októbra 2014

HAUL: Hriešne dobré nákupy s Evou (október 2014)

Sotva pred mesiacom som nakupovala vo veľkom a teraz znova? Je to tak. Z Dní Marianne mi ešte ostali nejaké nevybavené položky, plus samozrejme nejaké nové sa dostali do môjho hľadáčika. Čiže nákupná akcia časopisu Eva prišla ako na zavolanie.


Aj keď nákupy sa mi vydarili, nie som úplne spokojná. Poudre Universelle Libre od Chanel sa mi opäť nepodarilo získať. Vo FAnn aj v Marionnaud mi povedali, že sa už prestal dovážať a ponúkli mi "alternatívu" - púder Vitalumiere. Že stojí o nejaké to euro (= desať) viac, no, povedzme. Ale on je to úplne iný typ produktu. Vitalumiere je totiž púdrový make-up a nie púder, takže v žiadnom prípade nemôže Poudre Universelle nahradiť. Vo FAnn síce mali ešte jeden kus, v odtieni 25 (Peche Clair), ktorý by som teoreticky možno zobrala, ale pani mi ho odmietla otvoriť, aby som sa naň pozrela (lebo že je to posledný kus a testery už nemajú). No tak pardón, ale za tie peniaze ja mačku vo vreci kupovať nebudem. Tak som sa pekne poďakovala a musím sa poobzerať na nete alebo v zahraničí.

Ale dosť bolo sťažností, teraz už prejdime k tomu zaujímavejšiemu a to sú moje úlovky. Takže najprv FAnn parfuméria (zľava 20%):


Od Bourjois som si zobrala do zásoby ďalší z ich antiperspirantov v spreji. Uprednostnila by som niektorý z radu Mineral, ktorý som si obľúbila, ale taký som nenašla, preto som sa rozhodla pre Deodorant Tenderness s kvetom bavlny. Veľmi som zvedavá aj na účinnosť ďalšej položky môjho nákupu - urýchľovača schnutia nalakovaných nechtov - kvapiek Instant Dry. Značka Artdeco má tuším na blogu premiéru. Poznám ju tak letmo, podľa názvu, ale nikdy ma nejako neoslovila. Minule som ale videla u Moniky na blogu "neviditeľnú" kontúrku Invisible Lip Contour a moja zvedavosť zaúradovala. No a lak na nechty, to už bola len bola taká čerešnička, pardón, malina na torte. Odtieň sa totiž volá Metalic Raspberry (referenčné čislo 170). Myslím, že na jesenné lakovanie sa nesmierne hodí. Brow Artist Plumper je novinka od L`Oréal Paris, fixačný gél na obočie. Stále používam ten od Eyeko, ale napríklad teraz mám obočie nafarbené od kozmetičky, takže farebný gél je mi zbytočný, preto som si tento od L`Oréal-u vzala v transparentnej verzii. Ako poslednú vec som si kúpila očný krém All about Eyes od Clinique. Pred rokom a pol som používala verziu Rich, teraz som sa priklonila k tej ľahšej. K nákupu som dostala nejaký kupón do akvaparku v Poprade (ktorý určite nevyužijem) a stierací žreb, na ktorom som doma objavila zľavu 30% na ďalší nákup (platnú do 31. januára 2015), to sa vždy hodí.

V Marionnaud (zľava 30 % na produkty ich značky a 20% na ostatné) som toho veľa neporiešila. Ako som už písala v úvode, púder nemali. Hodila som si do košíka len papierové vreckovky a napĺňací flakón a v podstate som sa už poberala k pokladni, keď som sa rozhodla, že si dám ešte kolečko po predajni - potrebovala som sa ukľudniť po tom fiasku s Chanel púdrom (ja viem, drama queen...). A potom som zbadala tú ružovú nádheru.


Darčekový set Clinique Pink with a Purpose venovaný "ružovému októbru", obsahujúci rúž Long Last Lipstick v limitovanom odtieni 0E Power with Pink a mini taštičku. Nemohla som inak, musela som si jeden zobrať domov. (A ako sa poznám, tak mi bude ľúto vyhodiť aj ten papierový obal, how cute is that? ... no, to som celá ja, v každej recenzii ospevujem strohé a elegantné obaly a potom dostanem takýto ružový pipinovský záchvat a som jasná...) Ako darček som dostala vzorku EdP Love Story od Chloe. Nie je zlá, ale ani nič, nad čím by som jasala. Na prvý "pričuch" mi pripomenula aviváž. Nič proti aviváži, ale ak budem nejakú potrebovať, zájdem radšej do drogérie.

Ďalšiu skupinu tvoria nákupy z kategórie "ostatné". V salóne Prolook mali pekné zľavy na laky na nechty, 30% na OPI a až 40% na Essie. Ja som sa rozhodla pre prvú spomenutú značku a ako som pátrala už nejaký čas po červenom vínovom laku, voľba padla na ten, ktorý to má priamo v názve - Malaga Wine (v skutočnosti je oveľa tmavší, "vínovejší" ako na fotke). Potom Yves Rocher (zľava 30% na jeden produkt, pri nákupe nad 19 eur darček), kde som si kúpila výživný telový balzam z radu Tradition de Hammam.


Úplne na záver som zaradila nákupy v obchodoch, ktoré sa tejto nákupnej akcie nezúčastnili. V L`Occitane mali aj bez kupónu zľavu 20% (na všetko okrem radu Divine) a tam som siahla po sprchovom peelingu Rose et Reines (aaaach, ruže... mám ešte niečo dodávať?) a k nákupu som dostala vzorku rozjasňujúceho krému z radu Immortelle a kupón na darček k ďalšiemu nákupu (nad 19 EUR a medzi 28. 10 a 17. 11. - to ak by som chcela v predstihu kupovať vianočné darčeky). V DM som urobila väčší nákup (tzv. do domácnosti), preto spomeniem z neho len kozmetické položky - regeneračné telové mlieko Mixa (už sa chystám na zimu) a dve farby Garnier Color Naturals Creme v mojom odtieni  6 Tmavá blond (malá zásoba nie je na škodu).


A tu mal byť pôvodne koniec tejto nákupnej story. Ale zázraky sa dejú a dnes bude aj happyend. Celé toto, čo som doteraz písala, sa odohralo vo štvrtok. V piatok večer som si pripravila článok (s úplne iným záverom) a v sobotu fotky. V nedeľu popoludní sme zhodou okolností mali cestu okolo nákupného centra Avion, a mne napadlo, že sa pôjdem mrknúť či náááhodou tam ten púder predsa len nebudú mať, nejaký na dne zásuvky, ktorý tam smutne na mňa čaká (navyše, mala som so sebou ten horespomínaný kupón na 30% do FAnn). Skrátim to, vo FAnn ho nemali (len tú strašne ružovú 22ku, síce mi ho ponúkli so zľavou 30% aj bez kupónu, lebo že je už posledná, ale ja som vedela, že to nie je odtieň pre mňa). Tak som sa prešla ešte do Marionnaud, že nech ma potom nemáta, že som sa nebola aspoň opýtať. A čo myslíte? Keď ho predavačka vykutrala z najspodnejšieho šuflíka, mala som dojem, že vidím Yettiho. 3x hurá pobočke Parfumérií Marionnaud v nákupnom centre Avion!


No a to najlepšie nakoniec -  len tak položartom som predavačke povedala, že keď už je to posledný kus, mohla by mi naň dať nejakú zľavu (zvyčajne to nerobím, ale teraz som mala nejaké vnuknutie). A ona nato, že majú akciu zľava 20% pri nákupe dvoch produktov a že ten druhý môže byť čokoľvek. Ostala som taká prekvapená, že som schmatla prvé, na čo mi padol zrak - exfoliačnú vreckovú masku Syx za pár drobných. (S odstupom si hovorím, že som si mohla zobrať niečo "užitočnejšie", ako napríklad ďalšie balenie papierových vreckoviek alebo odličovacie tampóny, ale takto aspoň vyskúšam niečo nové.)
 
Ako hovorí klasik, bylo to krásné a bylo toho dost. Moja potreba nákupov je pre túto chvíľu uspokojená a minimálne do konca roka si ordinujem prísnu nákupnú diétu. (Teraz v októbri mám síce pripravený ešte jeden "nákupný" článok, ale týka sa niečoho, čo som si objednala ešte pred touto nákupnou stopkou.)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.