pondelok 24. novembra 2014

MAC Cosmetics is coming to town!

Asi vám nepoviem žiadnu novinku, len zopakujem, čo ste už isto čítali - značka MAC Cosmetics KONEČNE prichádza na Slovensko! Asi stopäťdesiat rokov po všetkých ostatných civilizovaných krajinách sme sa dočkali. MAC Store nájdete v bratislavskom Auparku na prízemí vpravo od hlavného vchodu a jeho otvorenie je naplánované na tento týždeň, na stredu 26. novembra 2014.


Ja mám momentálne nákupnú stopku, preto s návštevou radšej počkám. (Poznám sa a viem, že by neostalo len pri "čumende".) Ale to mi nebráni, aby som v krátkosti zrekapitulovala, čo od tejto značky mám doma a ako som s tým spokojná. Dokopy som narátala sedem vecí. O všetkých z nich som na blogu svojho času písala, takže si ich v podstate len pripomenieme.


Štetce - mám tri, všetko sú to štetce na oči a všetky zbožňujem. Neboli najlacnejšie, ale stoja za každé euro a ich nákup v žiadnom prípade neľutujem. Nie nadarmo som ich zaradila aj do svojej štetcovej TOP 10. Boli to jedny z prvých, ktoré som si vôbec kúpila, takže latka pre všetky, ktoré prišli po nich, bola položená poriadne vysoko.

Eye Shader Brush (239) - plochý štetec na nanášanie očného tieňa po celej ploche viečka; zarovnaný okraj je skvelý na rozotretie očnej linky "do stratena" (blending) alebo na aplikáciu očného tieňa na spodné viečko.

Blending Brush (217) - tiež sa ním dajú aplikovať očné tiene, avšak výsledný efekt bude jemnejší, než ako je to pri použití 239. Veľmi dobre sa s ním pracuje v ohybe oka a na spomínaný blending je úplne skvelý. Asi najviac zo všetkých štetcov, ktoré mám, je háklivý na čistenie a už trochu stratil tvar, ale nijako to neovplyvnilo jeho používanie..

Small Angle Brush (266) - malý skosený šetec je ideálny na použitie s gélovou linkou či na "linkovanie" pomocou očného tieňa a to ako na vrchnej, tak na spodnej línii oka. Dá sa využiť aj na farebnú úpravu obočia, ak na tento účel používate práškový tieň.

Paint Pot v odtieni Painterly je krémový očný tieň a báza v jednom. Momentálne ho používam na prvý spomenutý účel. Tento odtieň sa totiž približuje farbe mojich očných viečok, preto je mojou prvou voľbou, keď ich chcem farebne zjednotiť. Potom stačí už len natočiť riasy, naniesť mascaru a minimalistický look je na svete. A ak by som sa v priebehu dňa rozhodla, že k nemu chcem niečo pridať, nie je problém, môj Paint Pot sa v tej chvíli stáva bázou, na ktorú môžem bez obáv naklásť očné tiene a viem, že sa až do odlíčenia nepohnú.

Ceruzka na oči Eye Kohl v odtieni Prunella si ma získala svojou nevšednou fialovohnedou farbou - podľa svetla a prostredia niekedy prevažujú hnedé, inokedy tmavofialové tóny. V disciplíne výdrž nie je táto ceruzka rekordérkou, ako všetky kajalové ceruzky, aj ona sa vytratí, pokiaľ nie je zafixovaná očným tieňom. Výborná je aj na spodnú vnútornú linku a vôbec nedráždi oči.

Iridescent Powder je pre mňa tiež typ produktu 2 v 1. Niekedy ho používam samostatne ako lícenku, inokedy ním doplním inú lícenku a vtedy mi slúži ako rozjasňovač. Odtieň Ice je studená ružová so strieborným shimmerom. Tento produkt mám už niekoľko rokov, dostala som ho a priznám sa, že by som si ho asi sama nevybrala. Bola to limitovaná edícia a dnes sa už nedá zohnať (jedine, že by sa rozhodli ju zrecyklovať).

Ani zmatňujúce papieriky Blot Film som si nekúpila ja, dostala som ich a nosím ich v kabelke, ale príliš často ich nepoužívam. Svoj účel splnia, ale nie je to vec, ktorú by som nutne potrebovala (moja T-zóna je momentálne OK a ranné prepúdrovanie jej stačí na celý deň).

Takže toto doma mám. A čo by ešte od MAC chcela? Nejdem písať nejaký wishlist (ani zvyčajnú koláž som si nepripravila), ale isto pôjdem omrknúť:
  • štetce - teda jeden konkrétny a to Tapered Blending Brush (224)
  • rúže - MAC má úžasný výber a určite tam čaká nejaký "the one" pre mňa
  • očné tiene - platí to, čo v predchádzajúcom bode, ale tu mám na mysli aj nejaké konkrétne (Satin Taupe, Sweet Satisfaction)
  • Paint Pot - aby Painterly nebol osamotený :)

Láka vás MAC? Máte svojich u neho svojich obľúbencov?


2 komentáre:

  1. fúha, teraz si mi dala, ja som ani nečakala, že to stihnú do konca novembra, mohli by mať nejaké otváracie zľavy:))

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.