pondelok 17. novembra 2014

TOP 10: obľúbenci za menej ako 10 eur

Keď som pripravovala článok o obľúbených produktoch za menej ako 5 eur, už som mala v hlave jeho pokračovanie. Pri zhromažďovaní podkladov sa mi totiž stalo, že som pár kúskov musela vyradiť, lebo nespĺňali onú magickú cenovú hranicu. Nenapísať o nich by však bola škoda. A pretože spomínaný článok patril k najzobrazovanejším za posledné týždne, verím, že rovnako zaujímavé bude aj toto jeho pokračovanie.


Značku Avene som nemohla v žiadnom prípade opomenúť. Problém bol, ktorý z ich skvelých produktov do dnešného výberu zaradiť. Nakoniec to "vyhral" reparačný krém Cicalfate. Jeho staršiu recenziu nájdete tu. Len ju doplnim o informáciu, že tento krém je bezpečný aj pre pokožku bábätiek a že ho používame naozaj celá rodina.

Kvapky Instant Dry od Bourjois som si kúpila pred mesiacom a od prvého použitia som si ich obľúbila. Doteraz som stále používala rýchloschnúci nadlak, ale problém s týmto typom nadlaku je, že odhliadnuc od značky a ceny, každý časom zhustne a stane sa nepoužiteľným. To s kvapkami nehrozí. Akurát sú trochu mastné, takže bezprostredne po použití môže nastať zacapkanie najbližšieho okolia, našťastie, tento "problém" je len dočasný.

Garnier 5 sec perfect blur je výsledkom môjho nákupu na základe otestovanej vzorky. Ja viem, že používať silikónové bázy je pomerne out, ale mne táto vyhovuje a nevšimla som si, že by mi upchávala póry alebo inak kazila pleť (nepoužívam ju každý deň). Nemôžem potvrdiť, že by make-up držal s bázou lepšie ako bez nej, používam ju preto najčastejšie samostatne, keď mám "lenivý deň", ale zároveň chcem, aby pleť vyzerala svieža a vylepšená.

Dezinfekčný gél na ruky z radu Lavande od L`Occitane sa pýši nielen certifikátmi ECOCERT a Cosmetique Bio Charte Cosmetique, ale aj obsahom esenciálneho oleja levandule z Haute-Provence. Ako všetky podobné hydrogély, aj tento má ako jednu z hlavných zložiek alkohol, napriek tomu je vďaka levanduľovej vôni príjemný na používanie. V mojej kabelke (alebo v príručnej taške na kočíku) nesmie chýbať.


Gél na fixáciu obočia Brow Artist Plumper od L`Oréal je novinka z rovnakého nákupu ako kvapky od Bourjois, a aj on už sa stihol zaradiť medzi mojich obľúbených pomocníkov. Mini kefka neberá primerané množstvo gélu, ktorý obočie drží upravené po celý deň. Mám ho v bezfarebnej verzii, ktorá je skvelou (a menej finančne náročnou) alternatívou môjho obľúbenca od Eyeko.

Uznám, že cena 6 eur za lak na nechty s objemom 5 ml je na diskusiu. Ale laky Mavala Nail Color Cream stoja minimálne za úvahu, už kvôli širokému spektru farieb v ponuke (i keď teda môj výber nejakej farebnosti zvlášť nevypovedá). A ako u jednej z mála značiek je tam šanca, že laky skutočne spotrebujem.


Penové textúry radím dlhodobo medzi svoje preferované a vždy rada vyskúšam produkt tejto konzistencie. U lícenky Dream Touch Blush od Maybelline som sa síce odtieňovo trafila až na druhý pokus (ten prvý s odtieňom 02 Peach nedopadol dobre a tak sa z neho teší moja sestra), ale farba 07 Plum patrí medzi moje stálice. Aplikuje sa veľmi jednoducho, stačia prsty, ale väčšinou používam štetec.Na lícach je prirodzená a vydrží celý deň. Jedinou nevýhodou je, že sa v našich drogériách tieto lícenky nedajú kúpiť, takže na nákup ostáva internet alebo návšteva Spojeného kráľovstva.
  
Telové mlieka Mixa som zatiaľ vyskúšala dve - ako prvé Rich Body Milk Intense Nourishment na suchú až veľmi suchú pokožku (recenzia tu) a nedávno (počas letných mesiacov) aj verziu Anti-Dryness určenú pre normálnu až suchú pokožku. Vyhovuje mi na nich všetko - dostupnosť, veľké balenie (ja sa natieram až na výnimky denne, takže mi vydrží niečo vyše mesiaca), textúra, vôňa... dúfam, že budem rovnako spokojná aj s mojim najnovším prírastkom z mixovskej rodiny - balzamom na citlivú a extra suchú pokožku, ktorý plánujem zaradiť do svojej dennej starostlivosti o telo, len čo spotrebujem aktuálne pleťové mlieko.

Balzam na pery Reve de Miel od NUXE oslavuje v tomto roku neuveriteľné 20te výročie na trhu. Nebude na škodu pripomenúť si jeho vlastnosti v recenzii z archívu. Okrem toho je táto značka konečne v predaji vo vybraných kamenných lekárňach, ich zoznam nájdete tu.  

Ak by som mala odporučiť niekomu na kúpu len jeden štetec od Real Techniques, bez váhania by to bol Setting Brush. Je neuveriteľne všestranný. Ja osobne ho používam na fixáciu korektora pod očami alebo na jemné zapúdrovanie T-zóny (keď sa nechcem zdržiavať s veľkým štetcom), ale dá sa využiť aj na nanášanie lícenky, rozjasňovača, kontúrovanie a ak máte väčšie očné viečka a používate na celé len jeden očný tieň, tento štetec sa dá použiť aj na takýto účel. Tento štetec používam denne a pri jeho vyťaženosti by sa mi určite zišiel aspoň jeden ďalší exemplár.

  

2 komentáre:

  1. Docela mě zaujaly ty kapky od Bourjois, ani jsem nevěděla, že něco takového vyrábí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ja som to videla na ich facebookovej stranke niekedy a potom ked v parfumerke mali zlavu 20%, tak som to skusila a fakt to funguje :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.