štvrtok 19. februára 2015

TAG: 30 Beauty Questions

Za posledný mesiac som tento TAG videla na viacerých českých či slovenských blogoch, čiže sa pridávam k tejto vlne a tu sú moje odpovede na položené otázky. (Mimochodom, dnes to bude bez obrázkov, lebo text je dlhý až-až.)


1. Pamätáš sa na svoj prvý kozmetický produkt?
Určite deo-sprej Impulse niekedy ku koncu základky. A z dekoratívnej kategórie mascara značky Manhattan a to bolo v druháku (alebo dokonca tretiaku?) na gymnáziu (áno, začala som dosť neskoro...).

2, Špecifikuj perfektnú mascaru, už si takú mala?
Na mascary som maniak, mojim kritériám som venovala samostatný článok, ale keby som ho mala stručne zhrnúť, tak - sýta čierna farba, objem a vytočenie (alebo aby "podržala" vytočenie pomocou klieštikov), celodenná výdrž bez opadávania, šmúh a otláčania sa na horné viečko, životnosť aspoň štyri mesiace (ideálne šesť). Do tejto kategórie môžem zahrnúť mascary High Impact od Clinique, Smoky Lash od Make up For Ever alebo False Lash Effect od Max Factor.

3, Aké krytie preferuješ pri make-upe?
Čím som staršia, tým ľahšie. Uprednostňujem produkty, ktorých pigmenty splynú s pleťou a vyrovnajú jej farebný tón a na problematických partiách tváre sa dajú vrstviť.

4. Obľúbená high-end značka?
Chanel.

5. Akú kozmetiku si vždy chcela vyskúšať, ale nevieš sa k nej dostať?
No, toho je... namátkou Tarte, Origins, UNE, Bobbi Brown, Charlotte Tilbury, NARS, Laura Mercier, Diptyque ....

6. Obľúbená značka z drogérie?
L`Oréal, Mixa, Maybelline, Garnier.

7. Nosíš umelé riasy?
Nie, zatiaľ jediný môj pokus o samo-aplikáciu dopadol dosť neslávne.

8. Je nejaký druh kozmetiky, bez ktorého nevýjdeš z domu?
Pleťová kozmetika. Nemám problém ísť von nenalíčená, ale neviem si predstaviť ísť kamkoľvek "na hulváta", to znamená bez vyčistenej a hydratovanej pleti.

9. Aký produkt si najviac vážiš a opatruješ ako oko v hlave?
Taký, o ktorom viem, že sa už nevyrába alebo limitované edície. Napríklad odstrek toaletnej vody In Love Again od YSL.   

10. Ako často nakupuješ kozmetiku? Rada nakupuješ make-up po jednom alebo ideš raz za čas a kúpiš toho viac naraz?
Radšej nakupujem naraz počas nejakých "shopping days", dva až tri razy do roka (ale ani vtedy si nerobím nejaké mega zásoby) a keď sa mi niečo minie, tak aj jednotlivo.

11. Máš kozmetický rozpočet alebo míňaš ako sa ti chce?
Niekde medzi tým. Rozpočet nemám, ale mám v hlave "stopku", takže určite nemíňam ako sa mi zachce. Najprv musia byť zaplatené účty a povinné platby, ruka hore až potom.

12. Používaš pri nákupe kozmetiky kupóny, zľavy, vernostné karty? Ovplyvňujú ťa rôzne akcie k nákupu kozmetiky, ktorú vlastne ani nepotrebuješ?
Áno, všetky tieto nástroje využívam, ale zase nenakupujem hocičo len preto, aby som uplatnila zľavu. Môj štýl nákupu kozmetiky sa postupne rokmi vypracoval a pripomína strategické plánovanie - mám vytvorený wishlist a vždy sa snažím realizovať nákupy tak, aby som konkrétny produkt mohla čo najskôr používať (to znamená, že "na sklad" nakupujem minimálne) a zároveň, aby tam bolo nejaké cenové zvýhodnenie. Za plnú cenu nakupujem naozaj výnimočne.

13. Aký typ kozmetiky kupuješ najčastejšie?
Telovú kozmetiku, hlavne telové mlieka. Keďže sa natieram každý deň, jedno s objemom 400 ml mi vydrží cca jeden mesiac.

14. Úprimne, existuje značka, ktorú nemôžeš vystáť?
Tak silné emócie vo mne nevyvoláva žiadna značka, ale niektoré práve "nemusím" a prehliadam ich, napr. e.l.f. alebo Dove. Rovnako mimo mňa idú všetky tie, ktoré svoj úspech založili na nehanebnom kopírovaní iných, úspešnejších značiek.

15. Snažíš sa vyhnúť určitým látkam v zložení?
Alcohol, prípadne alcohol denat.

16. Máš obľúbené miesto, kde nakupuješ kozmetiku?
Nedostanem sa tam síce často, ale zbožňujem duty-free shopy na letiskách, dajú sa tam nájsť zaujímavé produkty často v cestovných veľkostiach a všelijako nakombinované v travel exclusive kazetách ideálne na testovanie pre kozmetického dobrodruha.

17. Starostlivosť o pleť - skúšaš rada nové produkty alebo máš svoju rutinu?
Rutinu mám, čo sa týka postupnosti používania produktov, ale tie rada striedam. Pritom dbám na to, aby som nové produkty do svojej rutiny uvádzala postupne a vedela tak odhaliť prípadného pôvodcu alergie. Zároveň, ak som si nejaký prípravok veľmi obľúbila, po čase sa k nemu zvyknem vrátiť.

18. Obľúbená "bath & body značka?
Nivea a L`Occitane.

19. Keby si odteraz mohla používať len jednu značku, aká by to bola?
Clinique.

20. Aká značka má podľa teba najkrajšie obaly?
Chanel.

21. Aká celebrita má podľa teba vždy najlepší make-up?
Všetky, ktorým sa oň stará Lisa Eldridge.

22. Na akom e-shope najčastejšie nakupuješ kozmetiku?
Feelunique.

23. Päť tvojich najobľúbenejších YouTube gurus?
Lisa Eldridge, Charlotte Tilbury, Wayne Goss, Sona Gasparian a Jenna Menard.

24. Máš rada multifunkčné produkty?
Neobľubujem ich, lebo väčšinou sú dobré len v jednej kategórii (ak vôbec).

25. V akej fáze líčenia si nemotorná?
Očné linky nie sú úplne moje forte a o umelých riasach by som tiež taktne pomlčala.

26. Používaš podkladovú bázu pod očné tiene?
Áno, vždy (tu som o nich písala viac), inak sú tiene do pár hodín fuč a je jedno, či sa jedná o drogérkové alebo high-end.

27. Koľko vlasových produktov používaš počas klasického dňa (kedy si neumývaš vlasy)?
Nula až jeden. Nula v prípade, že moje vlasy majú dobrý deň, jeden (tento od Redken) v prípade, že ich treba skrotiť.

28. Čo použiješ prvé - korektor či make-up?
Ak sa bavíme o korektore na nedokonalosti pleti, používam ho pred make-upom. Naproti tomu korektor očného okolia používam až po aplikácii make-upu.

29. Uvažovala si niekedy nad make-up kurzom?
Jedného som sa zúčastnila z pozície "modelu" a dosť som sa priučila aj takto pasívne, ale nezavrhujem myšlienku byť aj aktívnym účastníkom takéhoto kurzu.

30. Čo na make-upe miluješ?
Možnosti, ktoré dáva. Je to hra, ktorá ma baví.


7 komentárov:

  1. skvelý tag ..... k viacerým otázkam by so mala ešte ďalšie podotázky :-). Sranda, ja tiež nemusím e.l.f., na Impulse si pamätám aj ja, ako som ho kradla mame z kabelky a "smradila sa" :-). Moje youtube make up guru sú Leighannsays a jedna poľka, aj keď jej rozumiem každé štvrté slovo - Maxineczka. pekný večer prajem Evka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Impulse to bol velky hit... a prazdne obaly z neho som mala vystavene v izbe ako vzacne trofeje :))

      Odstrániť
    2. my sme ich mali potom na poličke v kúpeľni, a stále sa z nich dalo niečo "vyťažiť" nezmar ten Impulse :-)

      Odstrániť
  2. Hezké počtení, v mnoha věcech souhlasím... :) Impulse si vlastně taky pamatuju. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) ten Impulse je proste taky priznacny pre urcitu dobu ;)

      Odstrániť
  3. chichi, vidím, že hodně odpovědí máme společných, jen mám teď po přečtení nutkání jet na letiště a vykoupit celý dutyfree :D

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.