štvrtok 19. marca 2015

Wishlist - jar 2015

Šialené, šialené.... ako rýchlo prešlo zimné obdobie. Teším sa veľmi, lebo na jar ožívam po zimnom útlme. A nové ročné obdobie je pre mňa spojené aj s novými túžbami kozmetického rázu.

Prvá položka je make-up. Aktuálne mám doma jeden, ktorý používam denne, ale chcela by som si ho "ušetriť" na leto. Kandidátov mám troch - Clinique Beyond Perfection, Clarins True Radiance alebo Dior Diorskin Star. Musím dakde splašiť vzorky, aby som to vedela správne vyhodnotiť. Takto "z brucha" sa najviac prikláňam k Dior-u, ale nechcem robiť unáhlené rozhodnutia, zvlášť pri takejto zásadnej veci.

Z dekoratívky tu mám ešte jednu vec a to je vodeodolná mascara. Lebo ide síce jar, ale poznáme to, bude trvať dva týždne a teploty budú šplhať k tridsiatke. Voľba padla na Volume 1 Seconde od Bourjois. Mimochodom, verili by ste, že od tejto značky som ešte žiadnu mascaru nemala? Už som od nich toho vyskúšala veľa, ale v tejto kategórii to bude premiéra.

S prípravou na leto súvisí aj ďalší produkt - emulzia Even Better od Clinique, je to tzv. city block, teda krém s ochranným faktorom, ktorý sa používa v mestskom prostredí a okrem UV by mal pleť chrániť aj pred ďalšími škodlivými vplvmi z ovzdušia.

Paletka Sephora by Z-Palette zo zimného wishlistu by mala byť na ceste z USA, ako som písala minule, objednávam ju cez tretiu osobu, čiže je to trochu komplikované, ale snáď sa s ňou čoskoro zvítam. 

Zvyšok patrí do kategórie pleťová kozmetika. Dlho som nemala žiadne pleťové tonikum z parfumérie, toto od Clarins s obsahom rumančeka pre normálnu až suchú pleť má celkom dobré recenzie, pokukujem po ňom už dlhšie a teraz prišla jeho chvíľa. Čo sa týka krémov, nejako som nenachádzala inšpiráciu a potom som si spomenula na Hydraphase Intense vo verzii Legere od La Roche-Posay, mala som za onoho času vzorku a viem, že sa mi pozdával. Okrem toho už mi dochádza moja aktuálna pleťová maska a ja by som veľmi rada vyskúšala tú od NUXE s názvom Creme Fraiche de Beaute. Jednu masku od NUXE som už mala, bohužiaľ ju prestali vyrábať (no comment) a dúfam, že táto bude rovnako dobrá.

Spomenula som minulý wishlist i to, že sa mi nepodarilo zrealizovať jednu položku.


Zo šiestich, ktoré som si stihla kúpiť, som začala používať a zrecenzovala:


  • Odličovací olej Skin Perfection od L`Oréal Paris má recenziu tu;
  • Ceruzka na oči Bourjois Contour Clubbing Waterproof - tu;
  • Očný tieň Forever Eye Shadow od Gosh - tu;
  • Hydratačný krém Hydrance Optimale Legere od Avene som spomenula v tomto článku.
Vlasovú starostlivosť od John Masters Organics už mám pripravenú v "pohotovostnej polohe" a len čo dorazím svoj aktuálny šampón, pustím sa do nej. Predpokladám, že článok o vlasovej rutine by som mohla dať dokopy niekedy v druhej polovici apríla. 

    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.