pondelok 2. marca 2015

RECENZIA: Gosh Forever Eye Shadow

Značka Gosh patrí medzi tie, ktoré registrujem v parfumérii, ale nejako zvlášť sa pri nej nepristavujem. Mala som od nich dávnejšie pár vecí, ale všetko bol taký šedý priemer. V reklamnom časopise FAnn parfumérie som však objavila info, že táto značka prichádza na trh s krémovými očnými tieňmi vo forme ceruzky a to upútalo moju pozornosť.


Forever Eye Shadow existuje v ôsmich odtieňoch, v parfumérii som videla v ponuke päť - 01 Silver Rose, 02 Beige, 04 Brown, 06 Plum a 07 Blue (možno sa to medzitým zmenilo, ale takto to bolo, keď som nakupovala ja). Všetko základné farby, akých mám vo svojej kozmetickej zbierke niekoľko, čiže som mala trochu problém, ktorý z nich si vybrať. Vylučovacou metódou som prišla k tlmenej fialovej (06 Plum), ktorá sa mi zdala, že by som ju mohla vynosiť najviac.


Tento očný tieň sa prezentuje vo forme vysúvacej ceruzky, ktorú netreba strúhať a jej hrúbka je niekde na polceste medzi ceruzkou na oči a očným tieňom - dá sa použiť oboma spôsobmi. Čo na ňom zaujme, je vysoký "lesk". Na obale je síce napísané, že sa jedná o metalický očný tieň, ale sama som bola prekvapená, ako veľmi je metalický.

Pri jeho popise sa uvádza, že nie je nutné použiť štetec, ja by som to však predsa len radila, ak ho chcete pekne rozotrieť do stratena. To je aj môj spôsob nanášania - najprv urobím hrubšiu "linku" na hornom viečku, ktorú ihneď pomocou štetca (napr. plochý s krátkymi štetinami alebo menší guľatý) rozotriem asi tak do polovice viečka, S tým, čo ostalo na štetci prejdem spodné viečko popri mihalniciach. Potom priamo ceruzkou urobím na hornom viečku tenkú linku, aby som orámovala oko. A to je celé (potom samozrejme mascara, ... atď.), teda okrem prípadov, kedy chcem trochu výraznejšie líčenie a vtedy nanesiem Forever Eye Shadow aj na spodnú vnútornú linku tzv. waterline. Dôležité je s týmto očným tieňom pracovať rýchlo, lebo ak raz "zaschne" (dávam do úvodzoviek, lebo sa nejedná o mokrú textúru), nedá sa s ním nijako ďalej pracovať. 

  
Možno niekomu sa zdá takýto ligotavý tieň na bežné denné líčenie too much, ja toto vôbec neriešim a líčim sa podľa nálady. Navyše, po zapracovaní štetcom je tento očný tieň pomerne diskrétny - na porovnanie som odfotila swatch na ruke a potom rozotretný tieň na oku.

Jedna vec ma však na ňom srdí a tá aj v konečnom dôsledku zráža moje celkové hodnotenie. Ako som už som spomenula, Forever Eye Shadow má metalický efekt. Tvorí ho veľké množstvo trblietok, ktoré majú tendenciu počas dňa opadávať pod oko. A to sa mi javí ako dosť problematické, lebo od dlhotrvajúceho očného tieňa očakávam dlhé trvanie v celistvosti, nie že farba drží a trblietky si poletujú kade-tade.

Na záver musím konštatovať, že ma značka Gosh ani týmto produktom nepresvedčila. Nehodnotím ho ako vyslovene zlý - dobre sa s ním pracuje, farby sú základné, ale dá sa z nich vybrať, dlhá trvácnosť a vodeodolnosť budú plusom najmä v letnom období... ale to opadávanie jednoducho celý dojem kazí. Škoda.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.