pondelok 27. júla 2015

HAUL: Nákupy v Olympii Brno

Hneď ako bolo jasné, že tohtoročnú dovolenku strávime na južnej Morave, začala som kuť plán, ako si jedno popoludnie urvať pre seba a vyraziť smer Brno na nejaký ten shopping. Toto mesto mám rada, študovala som tam a jednu dobu to dokonca vyzeralo tak, že sa tam usadím. Nakoniec sa to vyvŕbilo úplne inak, ale to nič nemení na fakte, že sa do Brna rada vraciam.

Samozrejme, že som si nejaký ten nákupný zoznam pripravila už vopred s tým, že nebol definitívny a bola som naklonená aj nejakým nákupným výstrelkom. Na tie sa nakoniec nedostalo a vo finále som nakúpila toho ešte menej, ako som mala v pláne. Ale celkovo som spokojná.


Najprv neúspešný pokus o nákup - do parfumérie Douglas som sa vybrala, aby som si obzrela a prípadne kúpila nejaké produkty značky Bobbi Brown. Bohužiaľ som ale na mieste zistila, že v tejto konkrétnej predajni menovanú značku nedržia a musela by som ísť do nákupného centra Vaňkovka (čo sa nám po prvé nechcelo a po druhé sme zas až toľko času nemali). Ale beriem to na seba, mala som pred odchodom do Brna lepšie preskúmať terén a takéto faux pas by sa mi nestalo.

Úspešné nákupy potom môžeme rozdeliť do dvoch kategórií: (1) Sephora a (2) ostatné.


Nebol to úmysel, ale v Sephore som si kúpila výlučne produkty ich privátnej značky. Mascaru Outrageous Curl som mala vytipovanú vďaka francúzskym blogerkám rovnako ako exfoliačnú starostlivosť vo forme púdru (niečo podobné majú aj drahšie značky, napr. Dermalogica, ale také prachy sa mi úplne nechce dávať). Osviežujúce pleťové tonikum (s extraktom zo ženšenu) sa hodí vždy a som zvedavá aj na pomôcku na lakovanie - to je tá kovová doštička, vďaka ktorej by som si už nemala zakydať končeky prstov, keď si budem lakovať nechty. Dvojfázová odličovač som už mala v minulosti a vyhovoval mi, teraz som si ho kúpila preventívne - chystám sa testovať nejaké nové odličovače (balzam a olej) a ak by mi nesadli na odlíčenie očí, budem mať pripravený plán B. No a set mini batérií do mojej Sephora pinzety som našla v zľavnenom stojane a teším sa z neho, lebo aspoň nebudem musieť brať pinzetu k hodinárovi, ako som to robila doteraz. Ako darček som dostala vzorku hydratačného gélového krému tiež od značky Sephora.

V podstate to bol spokojný nákup, až na otrasnú obsluhu, sledovali ako stíhačky každý môj krok, napriek tomu (alebo práve preto), že som zdvorilo odmietla všetky pokusy o asistenciu. Cítila som sa fakt nepríjemne, takže som sa tam príliš nezdržala. Až po odchode som si uvedomila, že som sa vôbec nepristavila pri stojanoch Make Up For Ever a NARS. Nuž ale s týmto prístupom personálu, kedy by som sa mala pomaly cítiť previnilo, že im vnucujem svoje peniaze, som sa tam v žiadnom prípade nevrátila.


Ostatné nákupy sa niesli v oveľa lepšom duchu. V Marionnaud som si kúpila svoj obľúbený BB krém od Erborian, síce v malom balení (15 ml), ale keď si spomeniem, koľko mi vydržalo veľké (45 ml), vôbec nemám obavy, že by sa mi rýchlo minul. Inak veľký škoda, že slovenská vetva Marionnaud túto značku neponúka. V drogérii Rossmann som našla jumbo ceruzky na pery Color Drama od Maybelline dokonca s 30% zľavou. Mala som podľa fotiek na nete vyhliadnuté dva odtiene -  tlmenú staroružovú Keep It Classy (210) a sýtejšiu ale stále nositeľnú ružovú s kvapkou fialovej Pink So Chic (110). Aj vďaka zľave som veľmi nerozmýšľala a kúpila som obe, lebo v skutočnosti sa mi páčili ešte viac ako na fotkách a nevedela by som sa medzi nimi rozhodnúť. Určite ich uvidíte v samostatnom článku-recenzii. (U nás som tieto ceruzky videla v petržalskom Tesco Extra, ale stojan už bol dosť prebratý; v DM-ke ich určite nemajú, takže ostávajú buď iné siete drogérií, v ktorých sa ja zase až tak neorientujem, alebo hypermarkety, možno v tom vašom budete mať viac šťastia.) Posledná zrealizovaná položka na mojom zozname bola termálna voda v spreji značky Uriage, na ktorú som dostala odporúčanie v jednej diskusii na Instagrame. Značku Uriage nájdete v ČR exkluzívne v lekárňach Dr. Max, ale opäť tá istá situácia ako v prípade Marionnaud, v slovenskej sieti po nej nie je ani chýru ani slychu. Zobrala som si teda rovno dve balenia - jedno malé kabelkové a jedno stredné na domáce použitie. Všimla som si, že značka Uriage ponúka široké portfólio produktov a určite by stála za preskúmanie. (Ja mám skúsenosť - dobrú - len s radom Hyséac na problematickú pleť, keď som ešte za parížskych čias bojovala s týmto neduhom.)

Až na ceruzky od Maybelline a lakovaciu pomôcku Sephora všetky ostatné nakúpené produkty zatiaľ smerujú de rezervy, odkiaľ ich budem postupne loviť. Od nákupov si dávam teraz nachvíľu pauzu; ešte čakám zásielku z feelunique obsahujúcu dve novinky od Bourjois a myslím, že do septembra (teda do Dní Marianne) sa moja peňaženka akurát zotaví.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.