štvrtok 2. júla 2015

RECENZIA: Krém na holenie od EOS

Dnešným článkom voľne nadväzujrm na júnové témy - jednak na odchlpovanie a druhak na moju (pred)letnú sériu. No a zároveň je to prvá z recenzií produktov z letného wishlistu, tak poďme na ňu.


V sprievodnom článku som písala, že by som najviac chcela vanilkový variant... tak ten jediný som si práve nekúpila. Nechám ho na zimu. Využila som ponuku na Beautybay - k jednému holiacemu krému druhý za polovičnú cenu - a objednala som si obe zostávajúce verzie: granátové jablko + malina a levanduľa + jasmín. Ako prvú som začala používať ovocnú kombináciu a dnes budem písať práve o nej.

Než sa pustím do recenzie, rada by som ešte uviedla, že mokré holenie (teda kombinácia holiaca pena/gél/krém + žiletka) mi vyhovuje. Na tele veľmi nezarastám (napríklad nohy si nemusím holiť vôbec) a ostatné zóny (podpazušie a bikiny) hravo zvládam práve pomocu mokrého holenia.

Škoda, že na prvej fotke umelé svetlo v kúpeľni stlmilo reálnu farbu obalu (na koláži dole sa približuje skutočnosti), lebo rozhodne nepatrí k nenápadným a v kúpeľni je neprehliadnuteľná. Na obale ma zaujali aj tri "preliačeniny", dve vpredu a jedna vzadu, pôvodne som si myslela, že by mali slúžiť na lepšie uchopenie produktu, ale je to ergonomický nezmysel, tak som vyhodnotila, že sa jedná iba o ozdobu. Flakón je zakončený bielou dávkovacou pumpičkou.


Po stlačení z nej výjde svetloružový krém, ktorý pôsobí nadýchane až našľahane. Jeho vôňa nie je nijako výrazná, je to také "chemické" ovocie, maliny či granátové jablko tam ani pri veľkej snahe nenachádzam. Pri kontakte s pokožkou sa z neho nestane pena (ako sme možno zvyknutí u podobných produktov), krém ostáva krémom. Je hustý a nadýchaný a tvorí skvelý predpoklad pre rýchle, hladké a hlavne bezbolestné oholenie (tí, ktorí sa už pri holení porezali, ruky hore). V nejakej recenzii sa používateľka sťažovala, že sa jej zdá, že tento holiaci krém jej tupí žiletky - asi tym, že je taký bohatý a hustý. Ja takúto skúsenosť nemám.

V každom prípade, holiace náčinie je nesmierne dôležité a tu sa mi viackrát potvrdilo, že sa oplatí zainvestovať. Bohužiaľ, lacnejšie jednorazové žiletky sa oprávnene nazývajú jednorazové a aj keď si kúpim celý balík, v konečnom dôsledku neušetrím. Naposledy som teda v DM-ku siahla po Wilkinson Quattro a to je teda iný level. Keď som ich použila prvý raz, mala som pocit, že čepele sa mojej pokožky ani nedotýkajú - žiadne trenie, žiadne ťahanie pokožky, čo logicky znamená menej podráždenia a krajšiu pokožku. O porezaní, zarastaní chĺpkov alebo vyrážkach ani nehovorím, lebo nič také sa mi nedeje (i keď pre úplnosť musím dodať, že posledné dva spomenuté javy sa u mňa nestali asi nikdy).


Myslím, že moja stále obľúbená holiaca pena od Balea s arganovým olejom dostala vážneho konkurenta. OK, jeho cena je vyššia, ale určite kvôli nej nemusíte rozbiť prasiatko. Rozhodujúce bude aj to, za aký dlhý čas sa mi podarí holiaci krém spotrebovať. Zatiaľ z neho po pár týždňoch používania ubudlo len minimum (viem to, lebo hoci je obal pevný, dá sa cezeň vidieť).

Aj keď som dnes len chválila, jednu pripomienku si neodpustím, ale to skôr všeobecne na výrobcu než k produktu samotnému  - hlavne teraz v lete viac ako inokedy, by sa hodili aj mini balenia, napríklad tretinové. Lebo flakón s objemom 207 ml a patričnou hmotnosťou, to už v kufri či inej batožine predsa len zaváži.

  

2 komentáre:

  1. Zní to dobře, já dosud používala gely, které mi vyhovují o něco více. A souhlasím, Wilkinson žiletky jsou opravdu skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som používala viac peny, takže tá zmena bola veľká, ale myslím, že prechod z gélu na krém je asi menej dramatický

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.