pondelok 17. augusta 2015

Dve novinky od Bourjois - Brow Natural a Aqua Blush

Jednou z nevýhod života v nezvýznamnom stredoeurópskom štáte je, že aktuálne kolekcie dekoratívnej (ale aj inej) kozmetiky sa k nám spravidla dostanú s oneskorením (viď prípad tohto laku, ktorý bol u nás uvedený na trh s viac ako polročným sklzom), ak vôbec. Na sociálnych sieťach sledujem globálne profily značiek, aby som vedela. čo je hot and new a potom to márne hľadám v našich obchodoch. Našťastie v prípade dvoch dnešných noviniek od Bourjois stačilo trochu pobrowsovať a nájsť ich v mojom obľúbenom e-shope feelunique. K tomu sa vzápätí pridala zľava 20%, ktorá mi pristála v e-mailovej schránke a už som ťukala objednávku.


Farba na obočie vo forme fixky Brow Natural existuje v troch odtieňoch a vylučovacou metódou som si vybrala ten stredný T22 Chatain (= gaštan). U takéhoto výberu naslepo, resp. podľa skresľujúceho obrázku na monitore, je to vždy riziko. Ale tento raz sa oplatilo ho podstúpiť, lebo gaštanový odtieň nemá v sebe ani červené či oranžové odlesky a ťahá ho skôr ku khaki tónom, a to je to pravé pre mňa.


S precíznym tenkým hrotom fixky si ľahko dokreslím čo mi v obočí chýba. Moje pravé obočie je pri koreni oveľa redšie ako to ľavé a tam "zahusťujem" najviac. S Brow Natural stačí pár ťahov, všetko vyzerá veľmi prirodzene a drží celý deň (výrobca uvádza 16 hodín, s čím sa dá súhlasiť). Z tváre nezmizol ani v najväčšom teple. Škoda, že ho treba objednávať či kupovať v zahraničí a toho, že počet odtieňov je veľmi limitovaný, inak je to veľmi vydarený a účelný produkt za dobrú cenu (okolo 10 eur).

Kým predchádzajúci produkt bol pomerne bežného charakteru, aký nájdeme u viacerých značiek, lícenka Aqua Blush  patrí do kategórie zriedkavejších javov. Výnimočná je už svojim balením. Koľko lícenie s pumpičkovým dávkovaním máte? Ja som doteraz nemala žiadnu. A takéto novoty vždy podnietia moju zvedavosť. U lícenky boli na výber štyri odtiene a tam sa tiež uplatnila stará dobrá vylučovacia metóda. Prvé dva (01 Ingé-nude a 02 Cocori Corail) som zavrhla hneď, "nude" lícenka sa mi zdá totiž ako oxymoron a u "koralu" hrozilo, že by mohol obsahovať viac oranžovej, než by mi bolo milé. Do finále teda postúpili trojka (03 Pink Twice) a štvorka (04 Berry Nice) a rozhodlo to, že ružových líceniek mám doma niekoľko, ale "bobuľovitú" ani jednu.


Táto lícenka je pre mňa iná nielen už spomínaným balením a dávkovaním, ale aj obsahom. Ten môžem popísať ako voňavú (nejaké ovocie, celkom príjemné) hmotu gélovitého charakteru, ktorá je farebne totožná s obalom a vyvolala vo mne trochu obavy. či som neprestrelila, a či táto farebná nálož bude vhodná pre moju bledú tvár. (Mimochodom, vernejšie je farba zachytená na koláži, úvodnú foto som robila za jasného dňa a slnko z farebnosti trochu ukradlo.) Podľa inštrukcií jedno ľahké stlačenie pumpičky sa rovná jednej dávke. Ja som naschvál na fotenie použila plnú dávku, aby bolo vidno pigmentáciu. Inak sa ale s dávkovaním treba pohrať. Preto by som túto lícenku neodporučila úplným začiatočníkom a určite by som s ňou nezačínala v deň, kedy máte naponáhlo a nemáte čas na zžitie sa s ňou. (Ja nové produkty začínam testovať buď v sobotu alebo iný voľný deň, aby som predišla možným komplikáciám.) Zo začiatku som na aplikáciu používala štetec s dvoma druhmi vlasu - Stippling Brush od Real Techniques. Potom som to vychytala a už to ide aj prstami. Najprv na chrbát ruky vytlačím potrebné množstvo, potom ho (stále na chrbte ruky) jemne rozotriem do strán a zľahka prstom ťupkaním nanášam na líce. Na to, ako veľmi sýty je tento odtieň, je výsledok veľmi decentný a prirodzený. Žiadne mapy, žiadne viditeľné ohraničenia, v anglickom texte na obale ho definuje slovo "sheer" a to presne sedí. Výdrž je skvelá, od rána do večera, čiže tých 12 hodín deklarovaných výrobcom platí. Lícenka síce nie je vodeodolná, ale krémové či gélové produkty sú vo všeobecnosti trvanlivejšie ako púdrové, preto sa Aqua Blush nebojím nosiť ani v tropických dňoch. Objem balenia je 10 ml a stojí okolo 12 EUR (bez zľavy), čo dáva veľmi slušný pomer množstvo/cena.

Dúfam, že tieto novinky sa čoskoro objavia v našich drogériách a parfumériách, lebo obe sú zaujímavé a hodné povšimnutia. Pre mňa osobne je užitočnejšia tá fixka na obočie, no a lícenka si ma získala tým, že je má takú netradičnú formu (a vlastne aj obsah).


2 komentáre:

  1. Já musím říct, že tužky na dokreslení obočí jsem nikdy neměla. Spíše dávám přednost paletkám. Ale tato barva vypadá moc hezky, přirozeně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam jednu paletku (s dvoma tienmi) od Catrice a ta je velmi dobra, len momentalne mam obdobie, ze mi prave viac vyhovuje tato fixka.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.