pondelok 26. októbra 2015

HAUL: Hriešne dobré nákupy s Evou (jeseň 2015) + DM a feelunique

Ďalšie okolo jesenných nákupov je za mnou. Po rozpačitých Dňoch Marianne som nemala veľké oči a nákupné podujatie v Auparku som chcela využiť predovšetkým na doplnenie šatníka a kozmetika že sa pri tom nejako zvezie. Skončilo to samozrejme úplne inak, počet nových kusov oblečenia: 0; počet nových kusov kozmetiky: no, veď uvidíte. A dovolila som si do tohto článku ešte prihodiť aj dva októbrové mini nákupy pomimo, ako už som uviedla v nadpise, z DM a feelunique.


Tento raz sa mi bohužiaľ nepodarilo ísť nakupovať cez pracovný deň (a nemyslím tým cez pracovnú dobu), čiže som sa v Auparku ocitla v sobotu poobede. Ľudí tam bolo neúrekom, pretože sa Aupark znovuotváral po rekonštrukcii a bol tam nejaký zábavný program a tak, ale to ma nejako nezaujalo. Rekonštrukcia zároveň znamená aj nové predajne a nové značky a tu mám jednu fantastickú správu, ak to teda už neviete, že sa pripravuje otvorenie butiku Bobbi Brown na november 2015. Tým sú moje akékoľvek šetriace predsavzatia zažehnané. Ešte si poprosím špecializovanú predajňu Clinique a môžem sa do Auparku rovno presťahovať. 

Ale aby som sa vrátila k nákupom - jednu výhodu tie davy ľudí mali, kdekoľvek som vstúpila, predavačky boli príliš busy, tak a som mala čas si všetko poriadne popozerať prípadne otestovať bez dotieravých otázok. To sa mi po minulé roky pri štvrtkových alebo piatkových nákupoch nestalo.


Začala som zľahka v L`Occitane (zľava 20%) - odličovací olej a krém s obsahom masla karité mám na jesennom wishliste, čiže tento nákup bol jasný. S výberom krému som trochu váhala, existuje aj v hutnejšej verzii, ale nakoniec som usúdila, že pre mňa bude stačiť aj tá ľahšia. V novembri budem písať o jesennej pleťovej rutine a článok už by mal zahŕňať aj túto dvojicu. Ani teraz sa v L`Occitane nenechali zahanbiť s predstavením noviniek a dostala som ovoňať dva ich nové parfumy, ktoré by mali byť dostupné v novembri. Rebarbora-grapefruit pre mňa nič moc, ale kombinácia jazmín-slamienka-neroli ... celý zvyšok víkendu som chodila ňuchať ten navoňaný papierik a vždy som ostala v nemom úžase. Mám o čom premýšľať.

Potom FAnn (zľava 20%), kam som išla kvôli rúžom Pop Lip od Clinique. Po nových odtieňoch stále ani stopa. Ale narazila som tam na lícenku Cheek Pop (odtieň 03 Berry Pop) v limitovanej edícii venovanej podpore BCA (breast cancer awareness, teda povedomia o rakovine prsníka). Minulý rok som si kúpila rúž v podobnom sete a keď som videla tento, nešlo odolať. Okrem toho majú podobne ako minulý rok limitovanú edíciu emulzie DDML+ v 200 ml balení (s kľúčenkou), ale tá mi na zimu až tak nevyhovuje (ale dávam to ako info, ak by ju niekto zháňal.) K nákupu som dostala vzorku vône Pleasures od Estée Lauder (ktorú poznám už takmer dvadsať rokov, nepáčila sa mi vtedy a nepáči sa mi ani teraz) a žreb, kde som si zotrela zľavu na ďalší nákup 15% na celý sortiment a 25% na značku Calvin Klein.

V Marionnaud som nakúpila len kozmetiku ich privátnej značky (zľava 30%) - hydratačnú masku, ktorá sa dá použiť aj ako nočný krém, sprchovací peeling obsahujúci čiastočky z marhuľových kôstok a telové mlieko s obsahom mangového masla. Pridala som ešte hubku na sprchovanie a box papierových vreckoviek. Chcela som ešte "pero" na korekciu laku, ale bolo momentálne vypredané. K nákupu som dostala vzorku vône Ultra Male od Jean Paul Gaultier-a a je skvelá. Viem si ju predstaviť na mojom mužovi, aj keď on lipne na tých svojich krokodíloch a zmenu vytrvalo odmieta. Ale Ultra Male napriek svojmu názvu má taký unisexový nádych, a tak sa ňou zatiaľ voniam ja. Dali mi aj dve poukážky na 10 EUR pri nákupe nad 59, ale to sa mi nezdá až také výhodné a pravdepodobne ich nevyužijem.

Na záver dva nákupy mimo auparkových zliav. V DM-ke som pri poslednom nákupe dostala kupón na zľavu 35% na jeden produkt dekoratívnej kozmetiky. Ja v tejto drogériovej dekoratívke nie som expert, ale čo som si tak googlila, dobré ohlasy majú rúže Rimmel, zvlášť rad Moisture Renew. Najviac sa mi pozdával odtieň 180 Vintage Pink. So značkou Rimmel nemám veľa skúseností a pozitívnu tuším ani jednu, ale možno budem príjemne prekvapená. Posledné dve položky pochádzajú z e-shopu feelunique. Pôvodne som si ich chcela kúpiť počas Dní Marianne, ale zistila som, že hubku na make-up Backstage Blender od značky Dior v parfumérkach vôbec nemali a očný tieň Ombre Hypnôse od Lancôme síce mali, ale s tak napálenou cenou, že ani s 25% zľavou sa neoplatil. Na feelunique mal základnú cenu nižšiu a počkala som si na ich narodeninovú zľavu (20%). Odtieň I202 Erika F. je tá najkrajšia svetlá taupe s kaki nádychom, akú som kedy videla. Už len čakám na jasný slnečný deň, aby som ho mohla čo najlepšie odfotiť a pripraviť o ňom článok.

Toľko k mojim októbrovým nákupom. V tejto chvíli je už všetko uložené na svojich miestach, ako prvé sa vrhnem na používanie novej dekoratívky a svoje poznatky vám určite prinesiem v ďalších článkoch.


6 komentárov:

  1. Ja som sa na to vykaslala. Uz som asi stara, proste nemzoem tie davy v obchodoch, vydychany vzduch, z kazdeho obchodu inu hulakajucu hudbu. Viva e shopy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom ta uplne chapem, ja som mala na zaver uz tiez nervy...

      Odstrániť
  2. Pekný a výstižný príspevok �� ja som bola v auparku vo štvrtok, no obstála som podobne �� všade bolo veľa ľudí, v obchodoch s obuvou si ani nebolo kde sadnúť a vyskúšať... oblečenie som si rovnako nekupila vôbec žiadne , ale zato kozmetiku požehnane... V marionnaud som chcela využiť zľavu aj 20% aj 30% na ich značku, bohuzial som až doma zistila, že pani predavačka mi 30% vôbec neuplatnila... Tak som bola sklamaná, pretože vyše 14 eur by som dobrovoľne za ich "neznackovu " spiralku nedala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je neprijemne.... nedalo sa to dodatocne vyhadat? Mne chcela nahodit na tie Marionnaud veci len 20%, nastastie sa zbadala a opravila to.

      Odstrániť
  3. V poslednom case nemam akosi cas na nakupy ale tymto clankom si ma navnadila.. a tesim sa uz aj na recenzie :-)

    betty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba si najst cas a urobit si radost, odmenit sa :) hlavne ak tvrdo pracujes ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.