pondelok 11. januára 2016

Marionnaud Body&Care telové mlieko a peeling

S produktami rovnomennej privátnej značky parfumérie Marionnaud sa na blogu nestretávame prvý raz. Trojicu na fotke som si zakúpila ešte v októbri počas "evovských" nákupných dní, o ktorých som písala tu


Telový rad Body&Care sa v parfumériách objavil (ak sa nemýlim) v priebehu minulého roka. Okrem telového mlieka a peelingu, o ktorých budem písať dnes, obsahuje aj telový balzam, olej a hydratačný telový rozprašovač. Spoločné majú svetložlté obaly, ktorých dizajn je sú síce decentný, ale zároveň pomerne nevýrazný a ľahko prehliadnuteľný. Podstatné je, že z užívateľského hľadiska im nemám čo vytknúť.

Priznám sa, nebyť 30%-nej zľavy, asi by som o nákupe neuvažovala.  Hlavne v prípade telového mlieka je cenová hladina trochu vyššia, než v akej za zvyčajne u tohto typu produktu pohybujem. Jeho základná cena je 16,90 EUR za 500 ml, existuje aj v polovičnej verzii v tube za 9,90 EUR. Ale so spomínanou zľavou a objemom flakóna (veľké balenia telových mliek mávajú spravidla o stovku menej) mi to za vyskúšanie stálo.

Podľa popisu obsahuje výživné mangové maslo a makadamiový olej. Vôňa ma nijako neuchvátila, no vyhovuje mi, že je jemná a neutrálna a nejaké mango z nej cítiť možno len s veľkou dávkou fantázie. Jej intenzita by sa dala označiť ako stredná, pri nanášaní je ju celkom dobre vnímam, ale potom na tele už len mierne a postupne sa stratí.

Konzistenčne patrí k hustejším, ale rozotiera sa pomerne ľahko, aj keď s deklarovaným okamžitým vsakovaním a nelepkavosťou nemôžem súhlasiť. Pri večernej hygiene mi to nerobí problém, ak by som sa sprchovala ráno a potrebovala sa po nakrémovaní ihneď obliecť, asi by som z toho nebola veľmi nadšená. Čo naopak oceňujem je, že jedna dávka z pumpičky vždy stačí na natretie jednej oblasti na tele (napríklad celej paže). Je to taká maličkosť, ale uľahčuje mi to používanie, lebo nemusím riešiť, či som si odobrala zodpovedajúce množstvo produktu. Hydratačne je to len priemer, bohužiaľ, osobám s normálnou pokožkou tela asi bude vyhovovať bez námietky, ale pre nás so suchou až veľmi suchou je to tak na hrane. Kým nemrzlo, bolo dostačujúce, teraz, keď teploty klesli sa obávam, že hlavne na oblasť predkolenia (u mňa najsuchšia časť tela) si budem musieť zaobstarať mocnejšieho parťáka.


A teraz pár slov ku krémovému telovému peelingu do sprchy. Hustotu nemusím dlho popisovať, foto hovorí samé za seba. Vítam svetlú farbu zrniečok, aspoň to vo vani po sprchovaní nevyzerá, že nám tam exotický hmyz nakládol vajíčka. Spomínané zrniečka sú podrvené marhuľové kôstky, ktorých síce v hmote nie je nejako extrémne veľa, ale prejavujú sa dosť intenzívne - sú pomerne ostré a hoci by som priamo nepovedala, že pokožku škriabu, nečakajte od nich žiadnu nehu. Odporúčanú frekvenciu použitia z 1-2x týždenne preto udržiavam na minime. Výsledok ale stojí za to, pokožka je skutočne jemná a hladká. Keďže peeling po použití nezanecháva na tele žiaden hydratačný povlak, je treba sa po ňom nakrémovať. Ja som to jeden raz skusmo neurobila a moje (už povestné) predkolenie bolo napnuté ako tetiva a tak suché, že svrbelo. Ostatné časti tela sa neprejavovali tak dramaticky, ale žiadna hitparáda to nebola. Balenie má veľkosť 200 ml a stojí bez zľavy 9,90.

Sprchovacia hubka nie je na úvodnej fotografii náhodou, tiež pochádza z parfumérie Marionnaud a tiež sa jej stručne povenujem (veď čo už písať siahodlhé o hubke). Prekvapila ma totiž tým, aká bola na začiatku používania vyslovene drsná a hrubá. Až som uvažovala, že ju prestanem používať. Ale postupom času sa našťastie zjemnila a teraz už slúži tak ako má. Ale považovala som za potrebné na to upozorniť, ak by si ju chcel niekto kúpiť, aby neostal zaskočený ako ja. A ešte by som uvítala, ak by mala dlhšie pútko na vešanie, ale to súvisí s tým, ako máme riešený kohútik nad vaňu, kde ju nechávam odkvapkať. Predáva sa v rôznych farbách a základná cena je 1,50 EUR.

Aby som to uzavrela, spomenuté produkty sú fajn, ak na ne narazíte za nejakú zvýhodnenú sumu, tak smelo do nich, za plnú cenu sa podľa mňa neoplatia. Hlavne teda telové mlieko, o tom si myslím, že má aj v drogériovom segmente zdatnejších konkurentov čo sa týka pomeru cena-výkon.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.