štvrtok 18. februára 2016

PRVÉ DOJMY: L`Occitane, Sephora, NUXE, Orly

Po nielkoľkomesačnej pauze som sa prehrabala mojou zásobou vzoriek a zopár z nich som vybrala na testovanie. Tu je krátke zhrnutie toho, ako na mňa zapôsobili.


L`Occitane Ultra Rich Cream (2 x 6 ml) - výživný telový krém
Popis: Výživný telový krém poskytuje suchej a dehydrovanej pokožke maximálnu ochranu. Vďaka novému zloženiu s 25% obsahom bambuckého masla hydratuje a hĺbkovo vyživuje pokožku až počas 72 hodín a chráni ju pred škodlivými vplyvmi životného prostredia. Krém je obohatený o zmäkčujúci marhuľový olej a hydratujúce výťažky (ľanové semienko, ibištek, sladká mandľa a med), vďaka ktorým dokonale zmäkčuje a upokojuje pokožku bez toho, že by na nej zanechal mastný film. (Zdroj)
Prvé dojmy: Hustý krém, ktorý by si zaslúžil skôr označenie telové maslo, krásne voňal, rovnako ako ostatné produkty z tohto radu, čiže v tomto smere som si prišla na svoje. Opäť však musím vyjadriť nespokojnosť s veľkosťou vzorky, 6 ml na celé telo naozaj nie je dostatočné množstvo. 72 hodinovú hydratáciu som neskúšala, a ani by som to neriskovala, natrela som sa po 24 hodinách po sprchovaní a bol najvyšší čas. 
Kúpila by som si plné balenie (200 ml / 35 EUR): Nikdy nehovor nikdy, ale cielene po ňom nepôjdem, pomer množstvo vs. cena sa mi nezdá až taký výhodný a mojim favoritom z tohto produktového radu naďalej ostáva telové mlieko. 

Sephora Beauty+ Instant Moisturizer (2 ml) - ľahký hydratačný krém
Popis: Hydratačný krém, ktorý zjednocuje tón pleti, zjemňuje a rozjasňuje pleť. 24 hodinová hydratácia. Vhodný pre všetky typy pleti vrátane citlivej. (Zdroj: obal a sprievodná informácia vzorky)
Prvé dojmy: Tento krém som si zamilovala na prvé použitie (celkovo mi vzorka vyšla na tri). Dôvod je veľmi jednoduchý, je to totiž takmer presnou kópiou už neexistujúceho hydratačného krému Hydradvance od Sothys, ktorého zánik veľmi ľutujem. Tento krém pleť naozaj na pohľad skrášlil, perfektne hydratoval a navyše nádherne voňal. 
Kúpila by som si plné balenie (50 ml / 17,95 EUR): Áno, určite, len čo budem mať príležiosť sa okolo nejakej Sephory obšmietnuť.

NUXE Sérum Creme Fraiche de Beauté (2 ml) - hydratačné a upokojujúce sérum
Popis: Toto sérum hĺkovo hydratuje pleť a zabraňuje jej podráždeniu. Obsahuje rastlinné mlieka a výťažky z bielych kvetov. Dá sa použiť na tvár aj očné okolie, vhodné pre všetky typy citlivej pleti. (Zdroj: obal vzorky)
Prvé dojmy: Typická "kvetinková" vôňa, ako ju poznám z rovnomennej masky, len trochu intenzívnejšia. Sérum bolo tekuté a stačilo ho veľmi malé množstvo, preto mi vzorka vydržala na štyri použitia. Do pleti sa vsakovalo megarýchlo, až príliš, takže som mala pocit, že na pleti už nič z neho neostalo a pripadala mi viac stiahnutá ako hydratovaná. 
Kúpila by som si plné balenie (30 ml / 25 EUR): Nie, v oblasti hydratačných sér ostáva pre mňa neprekonanou métou Vinosource od Caudalie a toto od NUXE sa mu bohužiaľ ani nepriblížilo.

Orly Rich Renewal Passion Hydrating Creme (6 ml) - krém na ruky, nohy a telo
Popis: Ultra-hydratačný krém určený na obnovu suchej a popraskanej pokožky. Obsahuje výťažky z nimby a feichoy. (Zdroj: obal vzorky) 
Prvé dojmy: Prekvapila ma príjemná nevtieravá vôňa, hoci inak tieto tropické akordy nemusím, táto je naozaj jemná a diskrétna. Krém bol stredne hustý a do pokožky sa vpil celkom rýchlo. Vzorka mi vyšla na štyri použitia, dva razy na ruky a dva razy na chodidlá. Krémovala som sa ním vždy pred spaním, čiže mi ani neprekážal mastný povlak, ktorý tento krém zanechal. Bohužiaľ na hydratáciu chodidiel nebol dostatočný, na pokožku rúk to celkom ušlo.
Kúpila by som si plné balenie (237 ml / 15 EUR): Nie, moje obľúbené krémy na ruky od Biotherm a The Body Shop svojimi vlastnosťami neprekonal a preto nevidím dôvod kúpiť si ho.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.