štvrtok 28. júla 2016

Spotrebované produkty - júl 2016

August je doslova za rohom a to v reči tohto blogu znamená jediné - zbavenie sa prázdnych obalov z júlových spotrebovancov. A samozrejme moje krátke zhodnotenie ich pôsobenia na môj kozmetický život. Poďme na to.


Z kategórie notoricky známych tu máme ďalšie tekuté marseillské mydlo od Durance (750 ml), tento raz vo forme náhradnej náplne. Na blogu som sa mu špeciálne nevenovala, nebol dôvod. Je totiž rovnako skvelé ako jeho predchodcovia. Aróma figy ma očarila, je dôkazom, že aj ovocná vôňa môže byť autentická a nepôsobiť presladeno či umelo. Momentálne mám v zásobe dve "bandasky" podobného produktu od L`Occitane, ale k tomuto sa rada po čase vrátim.

Reflexe Solaire SPF 50 od Avene (30 ml) som kupovala a používala ešte minulý rok, a tak ho bolo treba čím skôr doraziť. Toto praktické mini balenie vodeodolného krému sa zmestí do takmer každého vrecka, a pokožka po použití je suchá na dotyk. S týmto mojim letným obľúbencom sa určite v budúcnosti ešte stretnem.

To isté platí pre rumančekové tonikum od Clarins, ktoré tu mám tento raz v polovičnom balení (100 ml), a pre emulziu DDML+ od Clinique (30 ml), ktorej ďalšie balenie aktuálne používam a ktorá sa už stala mojou nerozlučnou letnou spoločníčkou. 

Odličovací olej z drogérie, presnejšie od značky Balea (100 ml), ma neohúril, myslím, že najzaujímavejšia je na ňom asi jeho nízka cena. Nebol to ani úplný prepadák, ale druhý raz už ho kupovať nebudem. 

S nákupom nových "pomôcok" na údržbu nechtov prišiel čas rozlúčiť sa s perom na úpravu nechtovej kožičky od Alverde a leštičky s pilníkom od The Body Shop. To prvé opätovne kupovať nebudem, z toho druhého už mám nový exemplár. 

Vodeodolná mascara Catrice Glam & Doll (10 ml) je môj drogériový objav a obľúbenec nie roka, ale možno dokonca desaťročia. Pomer kvalita/cena ťažko niečo prekoná. Viac som o nej písala tu. Jediné jej (drobné) negatívum je, že vyschla po necelých štyroch mesiacoch, ale pri jej smiešnej cene je to nepodstatný faktor. Samozrejme, že si ju kúpim (po čase) znova. 

Bourjois Brow Natural v odtieni 22 Chatain (1,5 g) - túto fixku na obočie (viac o nej tu) som si zobrala so sebou ešte na konci júna do Berlína a tam som zistila, že je už na konci svojho životného cyklu. Bola fajn, ale vzhľadom na to, že nevydržala ani odporúčanú dobu spotreby, t.j. rok a že sa u nás nepredáva, si nemyslím, že ju potrebujem znova.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.