štvrtok 14. júla 2016

Tri novinky z kúpeľne - Eos, Bourjois, Caudalie

Voľne nadviažem na článok z pondelka a ostanem pri produktoch starostlivosti o telo. Pribudli mi nejaké nové, ktoré by každý osve samostatnú recenziu neutiahli, ale keď spoja sily, dá sa predpokladať zaujímavý obsah.



Holiaci krém od EOS už z môjho blogu dôverne poznáte. Mala som tú česť s granátovým jablkom + malinou (tu) a levanduľou + jasmínom (tu) a teraz prišiel na rad aj na vanilkový variant, ktorý sa stane pravdepodobne mojim najobľúbenejším. Jednak preto, že na rozdiel od predchádzajúcich vonia naozaj tak, ako deklaruje názov, a druhak preto, že tá vôňa nie je žiadna sladká koláčoidná vanilka stúpajúca do hlavy, ale skôr jemný závan, ktorý sa po chvíli vytratí. Ak by mal naozaj účinky ako rozjasnenie a zjednotenie tónu pokožky, ako sa to píše na obale, bol by dokonalý. Ale úprimne, u produktu, ktorý z pokožky odíde po pár minútach, nič také neočakávam. Pre mňa je podstatné, že plní svoju primárnu funkciu, príjemne sa používa a pokožka po ňom nie je vysušená, naopak ostáva primerane hydratovaná a hladká. Ako zaujímavosť dodávam, že som toto balenie kúpila v kamennom obchode (dokonca) v Bratislave, a to vo výdajni on-line parfumérie Elnino v OC Cubicon, ktorá zároveň slúži ako predajňa kozmetiky a parfumov.

Gulôčkový antiperspirant Deodorant Invisible od Bourjois bol kúpou z núdze, ale nakoniec sa ukázalo, že nie úplne márnou. Jedného dňa som sa totiž vybrala do práce bez toho, aby som ráno použila antiperspirant. Jednoducho, stalo sa, pripisujem to rannému zhonu, chaosu a erupciám na Slnku. Niežeby som v priebehu dňa začala zapáchať, ale keď prišla obedná pauza, radšej som šla ranné opomenutie napraviť do najbližšej parfumérie kde som si vybrala guľôčkovú verziu môjho obľúbeného antiperspirantu s vôňou magnólie. Dizajn, vôňa, účinnosť, v tom sú si naozaj veľmi podobné. Rozdiel je samozrejme v aplikácii, po ktorej musím nejaký čas počkať, kým produkt zaschne. Nič dramatické, ale pre tých, ktorí majú ráno svoj čas vyrátaný na minúty, to môže byť mierna komplikácia, Čím sa ale podstatne od svojho veľkého sprejového brata líši, je obsah alkoholu. Lebo samozrejme, neprečítala som si zloženie. A potom meditujem, prečo ma štípe večer predtým oholené podpazušie. Teraz to už viem, je to alkoholom na druhom mieste v zložení, tak to dávam ako upozornenie. Tento antiperspirant som si pôvodne kúpila ako prvú pomoc do kancelárie a hoci som si ho nedávno doniesla domov a používam ho ako celodennú ochranu proti poteniu, asi ho predsa len vrátim na občasné použitie do kancelárie a vo svojej dennej rutine prejdem na produkt, ktorý alkohol neobsahuje a je vhodný aj na citlivú pokožku.


Záver dnes bude patriť telovému peelingu značky Caudalie s názvom Gommage Divine. Bol súčasťou mojej objednávky z francúzskej Easyparapharmacie (článok tu). Plastová dóza sa vyznačuje typickým dizajnom, ktorý tento raz chytil hnedé a okrové tóny Normálne uprednostňujem telové peelingy v tube, aby som sa v nich nemusela hrabať rukou, ale tu si to neviem predstaviť. Ide totiž o pomerne tuhú hmotu obsahujúcu nie zrniečka, ale drobné kryštály hnedého cukru. Treba sa do nej trochu zaboriť a vydolovať dostatočné množstvo. Odmenou vám bude úžasne hladká pokožka nasiaknutá gurmánskou vôňou. Áno, je silná, je sladšia a normálne k takémuto typu vône neinklinujem, A asi by som ju nezvládla častejšie ako raz za týždeň (to je moja frekvencia používania tohto produktu). Na pokožke ale ostáva ešte do druhého dňa. A v kúpeľni to razom vonia ako v luxusnom spa. Produkt sa aplikuje na mokrú pokožku a jeho zvláštnosťou je, že peelingové čiastočky sa postupne rozpustia (bodaj by nie, keď je to cukor) a tým odpadá následné siahodlhé čistenie vane, ako to u telových peelingov občas býva. Keďže Gommage Divine obsahuje niekoľko druhov oleja (z hroznových jadierok, ibišteku, sezamu, arganu a slnečnice), zároveň pokožku počas peelingovania aj vyživuje a ona ostáva nielen hladká, ale aj s príjemným olejovo hydratačným povlakom na povrchu a netreba ju už ničím natierať.


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.