štvrtok 6. októbra 2016

Starostlivosť o vlasy #8: Paul Mitchell a BeBe Hair

Po nie veľmi presvedčivom výsledku s objemovým sprejom od Frais Monde (recenzia tu) som sa ocitla vo víre úvah, čím ho nahradiť. Nechala som si poradiť v kaderníctve, kam sa chodím strihať a v ktorom používajú profesionálnu vlasovú kozmetiku americkej značky Paul Mitchell. Je to vcelku logické, keďže mi táto vlasová starostlivosť vyhovuje v salóne, nemal by byť dôvod, aby mi nevyhovovala pri domácom použití.


Pretože portfólio produktov Paul Mitchell je naozaj veľmi široké a vôbec sa v ňom neorientujem, nechala som si s výberom poradiť od personálu. Moje požiadavky boli nasledovné - tužiaci produkt v sprejovej forme (pena nie je podmienkou), ktorý by sa aplikoval po umytí a bol vhodný aj na moje krátke a jemné vlasy, ktorým by dodal objem, ale zbytočne by ich nezaťažil ani nezamastil. Voľba padla na Extra Body Daily Boost. Rad Extra Body je určený pre jemné až stredne husté vlasy (to spĺňam), ktorým má dopomôcť k zahusteniu, dodaniu objemu a lesku. Všetko to znelo veľmi sľubne, preto som sa k nákupu nenechala dlho presviedčať.

Obal na mňa pôsobí pomerne suchopárne, ale od značky profesionálnej vlasovej kozmetiky nejaké výstrelky v tejto oblasti neočakávam, takže OK. Pevný plastový flakón je zakončený fialovým rozprašovačom. Ten chráni priesvitná krytka. ktorá ho zabezpečuje pred nechceným stlačením napríklad pri prenose v cestovnej taške. Tvar rozprašovača je prispôsobený tomu, aby dostal produkt presne tam, kam má, teda ku korienkom vlasov. A to je prvý silný argument v prospech tohto objemového spreja - už nemusím meditovať, či ho aplikujem z 20 či 30 sm vzdialenosti, ako som bola zvyknutá u konkurenčných produktov (a beda, ak som to nedodržala, efekt helmy alebo rýchle zamastenie dotknutej oblasti bolo na svete). Hmla, ktorá z rozprašovača vychádza, je taká jemná, že vlas pri korienku či v "dĺžkach" (v mojom prípade sú úvodzovky namieste) nezaťaží ani nezamastí.

Pozorujem to nielen v prvý deň po umytí, ale aj ten nasledujúci. Vlasy majú formu a objem, nelietajú na všetky strany, menej elektrizujú. Vlasy si stále umývam každý druhý deň a tento produkt daný stav síce nezlepšil (to som ani neočakávala), no ani nezhoršil. Práve ten druhý deň (ráno) býval u mňa problematický v tom zmysle, že vlasy si v noci žili svojím životom a ja som po zobudení vyzerala ako Rákosníček. Jednoducho, každý vlas trčal iným smerom a niekedy som ani nemala trpezlivosť to akokoľvek upravovať, radšej som vlasy rovno umyla. Ale to už je minulosť. S Extra Body Daily Boost-om si vlasy držia formu aj počas spánku. Akoby im dal určitú váhu a ony tám pádom ostávali na mieste. Pozor, netvrdím, že sa budím učesaná, ako keď som šla spať. Ale aj keď sa nejaký vlasový prameň otočí v spánku iným smerom, ráno je oveľa jednoduchšie ho upratať na jeho miesto.


Aby som to zhrnula - tento objemový tužiaci sprej ma nadchol. Môže za to jeho jednoduchá a presná aplikácia, efekt, ktorý je nielen okamžitý, ale pozorujem ho aj na ďalší deň. Jediné, čo až tak nevidím, je intenzívnejší lesk vlasov, ale bez toho prežijem, myslím, že sa mi vlasy lesknú dosť. Hoci sa tento sprej aplikuje ku korienkom, nedráždni mi pokožku hlavy. Napriek prítomnosti alkoholu v zložení ho necítiť, produkt vonia "ako v kaderníctve". Cenovo sa pohybuje tesne nad 20 eur (ja som ho kupovala v týždni, kedy mali zľavu 20% na celý sortiment, takže ma stál 17 eur a nejaké drobné). Čo je možno pre niekoho dôležité kritérium výberu - značka Paul Mitchell netestuje na zvieratách a priamo tento produkt má aj označenie "vegan".  

Kúpila som ho v kaderníctve BeBe Hair v Bratislave (sídlia v Twin City, budova A na Karadžičovej ulici), ktoré vám týmto veľmi vrúcne odporúčam. Nielen kvôli vlasovej kozmetike Paul Mitchell, ale tiež samozrejme kvôli zručným kaderníčkam a kaderníkovi, peknému prostrediu a fantastickým otváracím hodinám. Ako zamestnaná matka veľmi ocením, keď samôžem ísť dať ostrihať pred začiatkom mojej pracovnej doby, a tu som niekoľko krát využila možnosť objednať sa na siedmu hodinu ráno. A jedna zaujímavosť na záver, okrem vlasovej kozmetiky pre seba a rodinných príslušníkov tu nájdete aj produkty určené na hygienu domácich miláčikov od John Paul Pet, čo je akási "podznačka" jedného zo zakladateľov, ktorá takisto patrí do potrfólia Paul Mitchell.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.