štvrtok 19. januára 2017

Tri novinky z kúpeľne - Medimix, A-Derma a Aveeno

Dnes mierne nadviažem na článok z pred týždňa, v ktorom som predstavila svojich aktuálnych spojencov proti nežiadúcim prejavom zimy na pleti. Ale netreba zabúdať aj na ostatné časti tela, ktoré si tiež zaslúžia TLC ("tender loving care"), teda nežnú a láskyplnú starostlivosť.


Jej základom je samozrejme očista celého tela, na ktorú aktuálne používam indické ajurvédske mydlo od značky Medimix. Jedno podobné sa už na blogu objavilo, a toto je jeho transparentná verzia. Okrem vizuálnej stránky sa líšia vôňou - kým to predchádzajúce voňalo silno až dezinfekčne, tu je vôňa diskrétna a veľmi nežná. Nemôže sa stať, že by prebila vône produktov, ktoré prichádzajú následne. Nerobí žiadnu mega penu, a to mi celkom vyhovuje, lebo u veľmi peniacich produktov je predsa len následne vyššie riziko nadmerne vysušenej pokožky.

Ja ale žiadnemu vysušeniu nedám šancu, lebo každý večer po sprche natieram. V tomto období striedam dve "pomády". Najprv mi pribudlo hydratačné telové mlieko A-Derma. Táto značka patriaca do portfólia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique sa mi zdá byť trochu v tieni svojich známejších súrodencov ako Avene či Klorane. A úplne neprávom, A-Derma vyrába skvelé veci a toto je jedna z nich. Toto telové mlieko je určené pre citlivú a oslabenú pokožku tela, čo máme v tejto zime asi (takmer) všetci. Obsahuje "hviezdnu" ingredienciu tejto značky, ktorou je výťažok z ovsa rhealba, ktorý zjemňuje pleť a prináša jej úľavu. Trošku by som polemizovala s vyhlásením, že sa jedná o mlieko s rýchlo sa absorbujúcou textúrou, nepríde mi, že by sa vsakovalo rýchlejšie, ako ktorékoľvek iné mlieko (ja si stihnem umyť zuby, až potom si obliekam pyžamo, pretože až vtedy je mlieko kompletne absorbované). Určite zaujme jeho svieža vôňa, ktorú výrobca popisuje ako "kvetinovo-zelenú". Ja osobne tam kvetiny necítim, ale evokuje mi čerstvo vypratú bielizeň sušiacu sa niekde na zelenej lúke. A ako bonus ostáva nielen na pokožke až do druhého dňa, ale vonia mi po nej aj pyžamo a periny. Hoci je toto telové mlieko pomerne ľahké, hydratuje dostatočne aj moju suchú pokožku tela, ktorá má v zime tendenciu až k svrbeniu.


Ale keď je vonku fakt tuhá zima (a že takých dní od začiatku roka bolo) mám tendenciu siahať po niečom naozaj hutnom a výdatnom. Nedávno som si tak browsovala po iHerb s úmyslom kúpiť si zase po čase moje obľúbené zimné telové mlieko Aveeno. Ale zaujalo ma tam niečo úplne iné - našľahané telové suflé, presnejšie Positively Nourishing Comfotring Whipped Soufflé. Obsahuje výťažky z kakaového masla a masla karité a vyznačuje sa mierne nasladlou vôňou strednej intenzity. Pri dlhodobom používaní riskujem, že ma omrzí, ale aktuálne si ju celkom užívam. A teda nielen vôňu, ale celý tento produkt ako je. Luxusná našľahaná textúra pokožku obalí do jemného hydratačno-výživného plášťa, ktorý sa udrží až do ďalšieho krémovania (teda u mňa celých 24 hodín). Konzistenčne sa jedná o nadýchaný krém, ktorý sa pomerne rýchlo vpije bez lepivého efektu. Už spomínané telové mlieko od rovnakej značky síce v mojich očiach neprekoná, ale je jeho celkom zaujímavou alternatívou.

Toto je teda moja aktuálna zimná telová rutina z troch kútov sveta. A keďže sme tu už dlho nemali žiaden vlasový článok, v pondelok to napravím. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.