pondelok 24. júla 2017

HOT or NOT: Masky (Marionnaud a Vichy) a odličovacie tyčinky (Marionnaud)

Dnes prinášam opäť moje hodnotenie troch "drobností", ktoré sa ku mne v poslednom čase dostali a ktoré som s väčšou či menšou chuťou vyskúšala.


Prvým produktom je trojica masiek zo radu Pick and Go privátnej značky parfumérie Marionnaud. Jedná sa o individuálne zabalené textilné masky, ktoré sú stlačené do tvaru tablety. Maska sa aktivuje naliatím pleťovej vody (lotion) do plastového obalu, napučí a následne by sa mala dať rozbaliť a priložiť na tvár. Teda v teórii; prax taká jednoznačná nebola. Vyskúšala som tieto masky s troma rozličnými pleťovými vodami, ale ani jedna nepriniesla želaný výsledok. Začala som s Turnaround Revitalizing Lotion od Clinique. Masky sú "made in Japan", spomenutá lotion je inšpirovaná ázijskými rituálmi, v mojich predstavách táto kombinácia fungovala skvelo. Realita bola bohužiaľ na míle vzdialená - maska sa ani poriadne nenavlhčila, pri rozbaľovaní sa trhala a vo vnútorných záhyboch bola úplne suchá (viď foto dole). Pri druhom pokuse som použila takisto vodičku od Clinique, a to Moisture Surge Face Spray. Tam sa už maska nasiakla celá, ale nie dostatočne, pretože sa od tváre odlupovala po pár minútach, odporúčaných 20 nezvládla ani náhodou. Do tretice som ju skúsila skombinovať s jemným pleťovým tonikom od Avene, ktoré som si kúpila minulý týždeň po dlhšej pauze. Rovnaký výsledok ako v predchádzajúcom prípade. Celý tento koncept som nepochopila - kúpila som si vlastne tri suché handričky, na ktoré som musela použiť toniká z vlastných zásob a celé to dokopy ani trochu nefungovalo. Za 5,90 v základnej cene (aj keď ja som mala tuším dáku zľavu) to bola drahá sranda.


Našťastie druhý produkt z tej istej produktovej rodiny dopadol oveľa lepšie. Podobné vatové tyčinky od konkurenčnej siete parfumérií som skúšala pred pár mesiacmi a bola som rada, že sa v našich končinách objavilo niečo dostupnejšie (a aj lacnejšie). Porovnávajúc vonkajšie plastové puzdro by sa dalo povedať, že tieto dva produkty vyšli z jednej výrobnej linky, líšia sa len nálepkami. Samotné vatové tyčinky sa rôznia tvarmi hlavičiek aj farbou náplne (sephorácka je trochu tmavšia). Tyčinky od Marionnaud sa o niečo ťažšie lámu, už sa mi aj stalo, že som jednu nedokázala rozlomiť a putovala nepoužitá do koša. Čo sa týka odličovania alias opravy očného make-upu, obe to zvládajú rovnako bez problémov. (Zloženie som bohužiaľ neodfotila, lebo naň niekto nalepil cenovku a nedala sa odlepiť bez porušenia vrstvy pod ňou, ale je mierne odlišné od toho sephoráckeho). Ak nájde tento typ produktu u vás uplatnenie, určite odporúčam sa po ňom pozrieť. Ako som písala, stojí trochu menej ako konkurencia (5,90 EUR), pričom radím využiť zľavy 20% alebo 2+1 na privátku Marionnaud, oplatí sa to ešte viac.


Na záver tu mám pleťovú masku od Vichy, na ktorú ma upozornila blogerka lučiak v komentároch k tomuto článku. Čistiace ílové masky používam iba v lete, pretože vtedy si to moja pleť vyslovene žiada - z horúceho počasia mám zväčšené póry, v ktorých sa následne zvyknú usádzať všelijaké neplechy. Maska s obsahom kaolínu a bentonitového ílu účinne, ale jemne čistí pleť. Stačia tri minúty (maska by nemala zaschnúť), následne opláchnuť a pleť je čistá, póry zmenšené a vyčistené. Dvojbalenie mi vydržalo na trikrát. Prvý raz som použila celé vrecko a to na komplet tvár, avšak na líca to pôsobilo až príliš sťahujúco. Ďalšie razy som preto použila iba polovicu vrecka a to len na T-zónu. V tomto prípade bolo všetko tak, ako som popísala vyššie - čistá pleť a minimalizované póry. Bohužiaľ tento efekt nie je dlhodobý, ale pri použití masky raz do týždňa sa dá ako-tak regulovať.

Dnešná bilancia teda je 2x hot a raz not. Tie minimasky som fakt nepochopila a určite ich neodporúčam. Vatové tyčinky naplnené odličovačom sú šikovnou pomôckou, ktorá vám môže ušetriť nervy v rannom zhone a ílová čistiaca maska od Vichy je dobrou alternatívou, ak vaša pleť potrebuje dať trochu viac dokopy, ale iba v určitom krátkom období a neoplatí sa vám kupovať veľké balenie typu téglik alebo tuba.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.