štvrtok 13. júla 2017

RECENZIA: Dior Addict Lip Sugar Scrub

Moja prvá vec na pery od Diora mohol byť pokojne rúž, ale nestalo sa. Rúžov som mala (a mám) doma habadej, scrub na pery ani jeden. Preto dostal tento nákup prednosť a ja sa dnes rozpíšem o tom, ako som si s týmto fešákom porozumela.


V zime a v lete sa mi pery vysušujú najviac. V zime kvôli chladu a v lete vlastne tiež - vďaka klimatizácii v práci. Odstraňovať vzniknuté šupinky nie je nikdy príjemná záležitosť, preto som sa na vidinu hladkých pier bez šupiniek dosť upla a do produktu s názvom Dior Addict Lip Sugar Scrub vložila veľké nádeje.

Celý produktový Addict sa vyznačuje rovnakým typom obalov - namiesto rovnej strany je na "dno" zakončené sploštenou guľkou, ktorá slúži na ľahšie otváranie. Vonkajšie viečko vyrobené z pevného mliečneho ružového plastu pôsobí veľmi nežne a celkovo patrí tento obal k tomu najkrajšiemu, čo doma mám.


Vo vnútri sa nachádza svetloružová tyčinka, s nerovným povrchom. Za ten môžu kryštáliky kozmetickému cukru, ktoré majú zabezpečiť exfoliáciu pier. Čo mne až tak nejde pod nos, je mentolová parfumácia scrubu. Ale záhadne zmizne, akonáhle je nanesený na perách a ostáva na nich iba sladká chuť. Môže sa používať dvoma spôsobmi - buď nanášať pomocou tyčinky krúživými pohybmi a tak sa postarať o odstránenie suchých miest alebo naniesť na spodnú peru hrubšiu vrstvu a pery si trieť o seba. Ten druhý spôsob osobne uprednostňujem. Výrobca produkt označuje za samomiznúci (nemá sa oplachovať ani inak odstraňovať), ale ja odporučím predsa len sa pozrieť po použití do zrkadla, prípadne sa vyzbrojiť papierovou vreckovkou. Nejde ani o spomenuté kryštáliky, tie sa naozaj rozpustia, ale skôr o to, že na perách môžu ostať zvyšky oných suchých šupiniek a nevyzerá to vôbec esteticky.

Po zmiznutí cukrových čiastočiek ostáva na perách klasická "balzamová" vrstva, ktorá pery vyživuje a hydratuje. Pôsobia matným dojmom, aby som parafrázovala známu blogovú vetu "moje pery, ale ružovejšie". Odtieň tohto scrubu je 001, univerzálna svetloružová; iný som v ponuke parfumérií ani nevidela. Tento produkt bol na jar limitovanou edíciou, ale aktuálne prešiel do stáleho sortimentu. Pôvodne som zamýšľala používať ho ako podklad pod rúže, ale jeho efekt na perách (vyživovací a farebný) ma tak baví, že k rúžu som sa ani nedostala a scrub používam samostatne.

Jediným mínusom tohto produktu je určite cena. Je to Dior, takže sa pohybujeme okolo 35 - 38 EUR (záleží od krajiny a od parfumérie). Najlepšiu cenu som zaznamenala na Feelunique - 30 EUR (treba ale rátať s poštovným, ak váš nákup nepresiahne 40 EUR). Ja som ho kúpila v Marionnaud a využila som môj šek za vernostné body a zľavu 20%, čiže namiesto pôvodných 37,50 ma stál iba 20 EUR (z čoho sa veľmi teším, milujem výhodné nákupy).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.